Gå til innhold

Angstanfall

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er forferdelig å bråvåkne og kjenne at man er midt i et angstanfall. Ligger her og prøver å roe meg ned. 

Noen tips? 

Anonymkode: 997f1...dbc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pust rolig helt ned i magen. 

Anonymkode: fa6e9...47d

• Liker 1
Skrevet

Pust pust pust. Det er angstfølelse - en urasjonell følelse (slags frykt mot noe ukjent?). Pust og tenk at det 'bare' er angst. Etterpå blir det normalt igjen. 

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pust rolig helt ned i magen. 

Anonymkode: fa6e9...47d

Takk. Prøver.😊

8 minutter siden, Mass skrev:

Pust pust pust. Det er angstfølelse - en urasjonell følelse (slags frykt mot noe ukjent?). Pust og tenk at det 'bare' er angst. Etterpå blir det normalt igjen. 

Takk. Trenger å bli minnet på det innimellom . Det er ‘bare’ angst. 😊

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk. Prøver.😊

Takk. Trenger å bli minnet på det innimellom . Det er ‘bare’ angst. 😊

Jeg forstår deg godt. Når angstanfall kommer så blir man (jeg ble det hvertfall) ganske urasjonell følelsesmessig og tankemessig. Veldig rart hvor alvorlig galt alt ble når anfallene stod på og den følelsen etterpå hvor det bare ble rart å tenke på hvor urasjonelt alt var under anfallet. Litt sånn.. i ene øyeblikket raser verden sammen mens i neste øyeblikk står verden så fint og velfungerende som bare det. Satt litt på spissen der da 😊

Skrevet
8 minutter siden, Mass skrev:

Jeg forstår deg godt. Når angstanfall kommer så blir man (jeg ble det hvertfall) ganske urasjonell følelsesmessig og tankemessig. Veldig rart hvor alvorlig galt alt ble når anfallene stod på og den følelsen etterpå hvor det bare ble rart å tenke på hvor urasjonelt alt var under anfallet. Litt sånn.. i ene øyeblikket raser verden sammen mens i neste øyeblikk står verden så fint og velfungerende som bare det. Satt litt på spissen der da 😊

Det er sant. Nå har jeg tatt meg en beroligende tablett, og håper jeg sovnersnart😊

Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring og svar til dette.

Kragebein, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...