LiseOslo Skrevet 19. februar 2018 #21 Skrevet 19. februar 2018 Som bi-jente kan jeg bare si at kjønnslepper, i alle sine former og varianter av utseende og lengde, aldri er noe turn off 4
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #22 Skrevet 19. februar 2018 Nå får jeg sikkert pepper her inne men jeg synes det er ekkelt hvis kjønsleppene blir for lange. jeg hadde en kjæreste hvor de stakk ganske langt ut. Det hadde ikke noe å si for sexlivet men jeg fikk meg aldri til å gå ned på henne. Anonymkode: 61eca...873
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #23 Skrevet 19. februar 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå får jeg sikkert pepper her inne men jeg synes det er ekkelt hvis kjønsleppene blir for lange. jeg hadde en kjæreste hvor de stakk ganske langt ut. Det hadde ikke noe å si for sexlivet men jeg fikk meg aldri til å gå ned på henne. Anonymkode: 61eca...873 Jeg skjønner og har det selv. Men er for pysete til å gjøre noe med det. Skjønner at det ikke er pent dessverre. TS Anonymkode: 4b961...49e
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #24 Skrevet 19. februar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner og har det selv. Men er for pysete til å gjøre noe med det. Skjønner at det ikke er pent dessverre. TS Anonymkode: 4b961...49e Folk er forskjellige. Selv om jeg kanskje ikke synes en gitt ting er supersexy er det mange andre som synes det er skikkelig digg. Det er jo det jo flere i tråden som har bekreftet. Anonymkode: 61eca...873 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #25 Skrevet 19. februar 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå får jeg sikkert pepper her inne men jeg synes det er ekkelt hvis kjønsleppene blir for lange. jeg hadde en kjæreste hvor de stakk ganske langt ut. Det hadde ikke noe å si for sexlivet men jeg fikk meg aldri til å gå ned på henne. Anonymkode: 61eca...873 Dette synes jeg er helt sykt! Kan aldri se for meg en kvinne som ikke ville ha sugd kjæresten/mannen sin kun fordi kuken ikke så perfekt ut i hennes øyne! Så lenge den er ren og sitter fast på en mann kvinnen er glad i og tenner på så tror jeg de fleste kvinner hadde sugd kuken uansett hvordan den så ut. Dette blir som at en dame ikke skulle ha sugd deg fordi du hadde mye forhud. mer enn halvparten av kvinner har indre kjønnslepper som er lengre enn de ytre leppene Anonymkode: 076a8...967 4
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #26 Skrevet 19. februar 2018 13 minutter siden, buttsex skrev: er litt det samme som med menn med liten penis. det går sikkert greit, men det er en minus. folk som dumper for slike bagateller er du bedre uten, overfladiske mennesker vil du ikke ha i ditt liv 11 minutter siden, buttsex skrev: du er alt for gammel og må vell ta deg til takke bare du får fitte i det hele tatt, så din mening har veldig liten verdi. selv som en attraktiv mann på 27 så syns jeg ikke lange kjønnslepper er digg, det gjør mange andre menn ikke heller. men det er ikke noe big deal, la oss si det bare er en minus. mer enn det er det ikke Må si at jeg synes du er ganske selvmotsigende haha. Først sier lange kjønnslepper er et minus, men at slike overflatiske mennesker burde hun unngå. Sånne som deg da? Du sier jo at det er et minus, at det ikke er digg... samtidig er du dritfrekk med en voksen mann pga at han er voksen? Og du topper det med å kalle deg selv for attraktiv, derfor har du rett til å si at damer med lange kjønnslepper er et minus, men en person som er eldre enn deg har ikke rett til en mening? Tosk Anonymkode: 076a8...967 1
Lava Anne Skrevet 19. februar 2018 #27 Skrevet 19. februar 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå får jeg sikkert pepper her inne men jeg synes det er ekkelt hvis kjønsleppene blir for lange. jeg hadde en kjæreste hvor de stakk ganske langt ut. Det hadde ikke noe å si for sexlivet men jeg fikk meg aldri til å gå ned på henne. Anonymkode: 61eca...873 Pingle. 2
Lava Anne Skrevet 19. februar 2018 #28 Skrevet 19. februar 2018 23 minutter siden, buttsex skrev: du er alt for gammel og må vell ta deg til takke bare du får fitte i det hele tatt, så din mening har veldig liten verdi. selv som en attraktiv mann på 27 så syns jeg ikke lange kjønnslepper er digg, det gjør mange andre menn ikke heller. men det er ikke noe big deal, la oss si det bare er en minus. mer enn det er det ikke Du er morsom, lot ikke du som du var en kvinne i en diskusjon her om dagen?
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #29 Skrevet 20. februar 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå får jeg sikkert pepper her inne men jeg synes det er ekkelt hvis kjønsleppene blir for lange. jeg hadde en kjæreste hvor de stakk ganske langt ut. Det hadde ikke noe å si for sexlivet men jeg fikk meg aldri til å gå ned på henne. Anonymkode: 61eca...873 Og han fikk pepper 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette synes jeg er helt sykt! Kan aldri se for meg en kvinne som ikke ville ha sugd kjæresten/mannen sin kun fordi kuken ikke så perfekt ut i hennes øyne! Så lenge den er ren og sitter fast på en mann kvinnen er glad i og tenner på så tror jeg de fleste kvinner hadde sugd kuken uansett hvordan den så ut. Dette blir som at en dame ikke skulle ha sugd deg fordi du hadde mye forhud. mer enn halvparten av kvinner har indre kjønnslepper som er lengre enn de ytre leppene Anonymkode: 076a8...967 Anonymkode: 70592...3b7
Strider Skrevet 21. februar 2018 #30 Skrevet 21. februar 2018 Turn on! Store indre kjønnslepper er deilig! 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #31 Skrevet 21. februar 2018 Godt å høre at noen synes det. Da er det ikke helt håpløst. Anonymkode: 4b961...49e
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #32 Skrevet 21. februar 2018 På Saturday, February 17, 2018 den 2.15, AnonymBruker skrev: Jeg er en dame med bare en sexpartner. Har dessverre lange indre kjønnslepper. Er dette noe menn tenker over? Er singel og ønsker jo sex, men tenker litt på dette. Anonymkode: 4b961...49e On😊😊 Anonymkode: 9fb4a...cff
Hårstrikk79 Skrevet 21. februar 2018 #33 Skrevet 21. februar 2018 På 19.2.2018 den 18.54, AnonymBruker skrev: Dette synes jeg er helt sykt! Kan aldri se for meg en kvinne som ikke ville ha sugd kjæresten/mannen sin kun fordi kuken ikke så perfekt ut i hennes øyne! Så lenge den er ren og sitter fast på en mann kvinnen er glad i og tenner på så tror jeg de fleste kvinner hadde sugd kuken uansett hvordan den så ut. Dette blir som at en dame ikke skulle ha sugd deg fordi du hadde mye forhud. mer enn halvparten av kvinner har indre kjønnslepper som er lengre enn de ytre leppene Anonymkode: 076a8...967 Slutt med det der. Folk velger vel ikke preferansene sine selv. Ts stilte et spørsmål. Og da må folk få svare det de mener, uten å bli halshugd.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #34 Skrevet 22. februar 2018 På 19.2.2018 den 18.54, AnonymBruker skrev: mer enn halvparten av kvinner har indre kjønnslepper som er lengre enn de ytre leppene Anonymkode: 076a8...967 Det vet jeg og jeg har ikke noe i mot at de stikker ut. Eksempelet jeg dro frem er det mest ekstreme jeg har vært utfor og kjønnsleppene stakk ut 4-5 cm og det ble litt mye for meg. På 19.2.2018 den 19.36, Lava Anne skrev: Pingle. Det er godt mulig men jeg synes det er litt ironisk at det er greit å snakke om at alskens kjærester, ONS og andre har mikropenis men når man snakker om sine egne preferanser på hvordan en mus skal se ut så er man nærmest et udyr. Dobbelmoral anyone? Anonymkode: 61eca...873
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #35 Skrevet 22. februar 2018 Aldri tenkt på kjønnsleppene til jentene. Nyter bare damen. Skjønner ikke at jenter tenker på dette. Anonymkode: 8a7d6...845 2
Lava Anne Skrevet 22. februar 2018 #36 Skrevet 22. februar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er godt mulig men jeg synes det er litt ironisk at det er greit å snakke om at alskens kjærester, ONS og andre har mikropenis men når man snakker om sine egne preferanser på hvordan en mus skal se ut så er man nærmest et udyr. Dobbelmoral anyone? Anonymkode: 61eca...873 Hvorfor skriver du dette til meg når jeg aldri noensinne har skrevet om andres mikropenis? Hvis du er her for å ta igjen, så får du ta igjen på noen andre.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #37 Skrevet 22. februar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det vet jeg og jeg har ikke noe i mot at de stikker ut. Eksempelet jeg dro frem er det mest ekstreme jeg har vært utfor og kjønnsleppene stakk ut 4-5 cm og det ble litt mye for meg. Det er godt mulig men jeg synes det er litt ironisk at det er greit å snakke om at alskens kjærester, ONS og andre har mikropenis men når man snakker om sine egne preferanser på hvordan en mus skal se ut så er man nærmest et udyr. Dobbelmoral anyone? Anonymkode: 61eca...873 Mikropenis og lange kjønnslepper er ikke akkurat det samme da. Mikropenis rammer mindre enn 1% av fødte guttebarn og det er en abnormal tilstand som følge av at noe har gått galt under fosterutviklingen. Jeg har lettere for å forstå at de fleste synes abnormal fysikk er turn off. Kjønnslepper derimot er der for å beskytte vagina og de vokser i puberteten, de fleste har indre kjønnslepper som stikker litt ut. Så de er helt normale. Anonymkode: 076a8...967 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #38 Skrevet 22. februar 2018 11 minutter siden, Lava Anne skrev: Hvorfor skriver du dette til meg når jeg aldri noensinne har skrevet om andres mikropenis? Hvis du er her for å ta igjen, så får du ta igjen på noen andre. Jeg svarte deg da du la igjen en kommentar om at jeg var pinglete. Hvorfor skulle jeg ikke svare når du skriver slikt til andre? Anonymkode: 61eca...873
Lava Anne Skrevet 22. februar 2018 #39 Skrevet 22. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg svarte deg da du la igjen en kommentar om at jeg var pinglete. Hvorfor skulle jeg ikke svare når du skriver slikt til andre? Anonymkode: 61eca...873 Du må gjerne svare, men jeg hadde kalt ei dame som ikke gikk ned på en mann med mindre penis, for pingle også. Så dobbeltmoral kan du ikke ta meg på.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #40 Skrevet 22. februar 2018 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mikropenis rammer mindre enn 1% av fødte guttebarn og det er en abnormal tilstand som følge av at noe har gått galt under fosterutviklingen. Jeg ser ikke for meg at alle på KG som uttaler seg veldig negativt om størrelsen på utstyret til seksualpartneren og bruker begrepet bruker den fordi det faktisk er en medisinsk betegnelse. Anonymkode: 61eca...873
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå