Gå til innhold

Sopp

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vell, jeg har slitet med sopp i all min tid og alltid har det fungert med en stikkpille og litt salve. Nå ser det ut som det ikke vil forsvinne med det første. 

Jeg fikk en svelgetabelett av legen min for 2 dager siden. Og lurer litt på når soppen vil avta med dette  :/ 

Erfaringer??

Anonymkode: 74860...966

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er symptomene dine? 

Anonymkode: adbaf...cbb

Skrevet

Kløe, lukt, utflodd.

har nettop vært til undersøkelse så vi veit det er sopp som må behandles her. 

Skrevet

Sliter veldig med sopp selv. Får ved hver menstruasjon, så må gå fast på svelgetablettene hver måned, siden jeg ikke tåler stikkpille o.l.

Men med pilla vil det ta ca. 4 dager før det vil bli bedre. Don't worry!

Anonymkode: 558a5...dc3

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vell, jeg har slitet med sopp i all min tid og alltid har det fungert med en stikkpille og litt salve. Nå ser det ut som det ikke vil forsvinne med det første. 

Jeg fikk en svelgetabelett av legen min for 2 dager siden. Og lurer litt på når soppen vil avta med dette  :/ 

Erfaringer??

Har legen påvist sopp og gitt deg Diflucan eller tilsvarende så er det mye bedre du spør legen om hjelp enn forholder deg til svar du måtte få på et nettforum. Er du ikke bedre etter en uke så oppsøker du legen igjen. 

Mange blir feilaktig behandlet for sopp, uten at det blir tatt prøver av soppen. Dermed får de ikke bukt med det egentlige problemet eller årsaken til ubehaget. I tillegg kan andre uheldige bivirkninger av feilaktig soppbehandling oppstå.

Anonymkode: b31f3...4a6

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sliter veldig med sopp selv. Får ved hver menstruasjon, så må gå fast på svelgetablettene hver måned, siden jeg ikke tåler stikkpille o.l.

Men med pilla vil det ta ca. 4 dager før det vil bli bedre. Don't worry!

Anonymkode: 558a5...dc3

Da kan jeg puste lettet ut. Takker :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...