AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #1 Del Skrevet 16. februar 2018 har i det siste slitt med veldig såre slimhinner i underlivet. Prøvd sopp behandling og vært hos lege som ikke kunne finne noen infeksjoner av noe slag. Fikk ikke noen tips av han om hva som kan hjelpe heller. Har ikke hatt sex på mange måneder og er ikke i et forhold, så er ikke noe sårhet av den grunn. Er i 20 årene så er ikke overgangsalder sånn som alle søkene foreslår når jeg prøver å finne tips.. Er det noen som har noen tips om hva jeg kan prøve for å styrke slimhinnene og fjerne sårheten? Skjønner ikke hva jeg kan gjøre, og det er veldig frustrerende.. Anonymkode: 56e69...3c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #2 Del Skrevet 16. februar 2018 Ikke bruk canesten.... Har selv slitt med det samme i mange år. Bruk vaginal kapsler. Kutt sukker. Vask deg kun med vann. Bruk en fet uparfymer krem. Morgen og kveld. Etter at du har tisset, "klapp" med toalett papir, ikke tørk. Bomullsundertøy. Ikke string. Sov uten undertøy. Ikke bare trange klær. Bruk glidekrem ved samleiet. Gå på do rett etter sex. Putt inn en vaginal kapsel. Forsetter dette, be om henvisninger til gynekolog og/eller hudlege. Anonymkode: fc8c7...1c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #3 Del Skrevet 16. februar 2018 Takk! 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke bruk canesten.... Har selv slitt med det samme i mange år. Bruk vaginal kapsler. Kutt sukker. Vask deg kun med vann. Bruk en fet uparfymer krem. Morgen og kveld. Etter at du har tisset, "klapp" med toalett papir, ikke tørk. Bomullsundertøy. Ikke string. Sov uten undertøy. Ikke bare trange klær. Bruk glidekrem ved samleiet. Gå på do rett etter sex. Putt inn en vaginal kapsel. Forsetter dette, be om henvisninger til gynekolog og/eller hudlege. Anonymkode: fc8c7...1c6 Tusen takk! Skal prøve dette! Er kremen fra canesten også dum å bruke ved sopp? Vet at kapselen er veldig kornete så den har jeg ikke brukt. Tok heller diflucan i tillegg til kremen. Bruker en olje fra ACO til underlivsvask nå, tror du det er dumt? Kunne brukt bare vann, men jeg barberer meg og da trengs det mer enn det for å unngå lugging. Hvilken type vaginal kapsel? Anonymkode: 56e69...3c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #4 Del Skrevet 16. februar 2018 Har du fått avkreftet om det kan være eksem eller psoriasis? Jeg sliter selv med eksem der nede og det gjør alt tørt, ømt og vondt. Føler selv at kokosolje hjelper godt, men det blir som regel uansett bedre og nesten helt borte etter vinteren er over Anonymkode: c69bb...8a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #5 Del Skrevet 16. februar 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk! Tusen takk! Skal prøve dette! Er kremen fra canesten også dum å bruke ved sopp? Vet at kapselen er veldig kornete så den har jeg ikke brukt. Tok heller diflucan i tillegg til kremen. Bruker en olje fra ACO til underlivsvask nå, tror du det er dumt? Kunne brukt bare vann, men jeg barberer meg og da trengs det mer enn det for å unngå lugging. Hvilken type vaginal kapsel? Anonymkode: 56e69...3c4 Ikke bruk canesten, hverken kapsel eller krem. Vagina kapsler finner du på apoteket. Samma hva du velger. Sikkert greit med olje. Kanskje du burde prøve å ikke barbere deg? Anonymkode: fc8c7...1c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #6 Del Skrevet 16. februar 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du fått avkreftet om det kan være eksem eller psoriasis? Jeg sliter selv med eksem der nede og det gjør alt tørt, ømt og vondt. Føler selv at kokosolje hjelper godt, men det blir som regel uansett bedre og nesten helt borte etter vinteren er over Anonymkode: c69bb...8a4 Hvilken kokosolje? Anonymkode: fc8c7...1c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #7 Del Skrevet 16. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilken kokosolje? Anonymkode: fc8c7...1c6 Vanlig kaldpresset kokosolje Selges på de fleste matbutikker under navnet cocosa, men også innvandrerbutikker dersom du vil ha det litt billigere. Oppbevares gjerne i kjøleskap Anonymkode: c69bb...8a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #8 Del Skrevet 16. februar 2018 Et tips til. -evt smør området med naturell yoghurt. Anonymkode: fc8c7...1c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #9 Del Skrevet 16. februar 2018 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: har i det siste slitt med veldig såre slimhinner i underlivet. Prøvd sopp behandling og vært hos lege som ikke kunne finne noen infeksjoner av noe slag. Fikk ikke noen tips av han om hva som kan hjelpe heller. Har ikke hatt sex på mange måneder og er ikke i et forhold, så er ikke noe sårhet av den grunn. Er i 20 årene så er ikke overgangsalder sånn som alle søkene foreslår når jeg prøver å finne tips.. Er det noen som har noen tips om hva jeg kan prøve for å styrke slimhinnene og fjerne sårheten? Skjønner ikke hva jeg kan gjøre, og det er veldig frustrerende.. Anonymkode: 56e69...3c4 Sopp midler skal ikke brukes uten du er sikker på at du har sopp. Dette kan godt komme av at du har brukt soppmidler uten å ha sopp. Finnes ulike melkesyrevagitorer ol. du kan prøve. Ellers bør jo legen kunne gi deg et svar på hva du kan ha hjelp og nytte av. Husk og på at overgangsalderen kan komme før du er 20, så med mindre du har vært til ul og fått tatt blodprøver så kan du faktisk være i overgangsalderen. Så den muligheten skal du okke avfeie. Spør på apoteket om du ikke kan spørre legen igjen. Anonymkode: 1fdaa...f2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå