Gå til innhold

Diskriminering av handikappede?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Leste denne: https://www.nrk.no/vestfold/rullestol-bildet-skremte-bort-menn-1.13917463

Og alvorlig talt.. De snakker om at handikappede blir seksuelt trakassert fordi flere på datingsidene tar kontakt når de tror hun er frisk enn når hun er funksjonshemmet. Ja da blir de fleste menn også seksuelt trakassert på datingsider som tinder fordi færre damer sveiper til høyre enn menn gjør. Stygge blir definitivt seksuelt diskriminert og helt sikkert gamle folk også som er på jakt etter noe ungt damebein. 

Lurer på om jeg får meg flere damer hvis jeg går ut i media og skriker at jeg blir seksuelt diskriminert fordi ingen tar kontakt med meg på dating sider. 

Anonymkode: be654...6f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor ikke bare svare i tråden som allerede finnes?

Endret av altflyter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følg litt med i timen da. Vi har alt en tråd på den saken.akkurat samme tema og problematikk. 

Anonymkode: 76264...b3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det nødvendig å opprette flere tråder om samme sak?

 

Anonymkode: 05e58...7b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Leste denne: https://www.nrk.no/vestfold/rullestol-bildet-skremte-bort-menn-1.13917463

Og alvorlig talt.. De snakker om at handikappede blir seksuelt trakassert fordi flere på datingsidene tar kontakt når de tror hun er frisk enn når hun er funksjonshemmet. Ja da blir de fleste menn også seksuelt trakassert på datingsider som tinder fordi færre damer sveiper til høyre enn menn gjør. Stygge blir definitivt seksuelt diskriminert og helt sikkert gamle folk også som er på jakt etter noe ungt damebein. 

Lurer på om jeg får meg flere damer hvis jeg går ut i media og skriker at jeg blir seksuelt diskriminert fordi ingen tar kontakt med meg på dating sider. 

Anonymkode: be654...6f5

Pleier du å få meldinger fra fremmede som spør om du kan ha sex eller om du er impotent, siden du er så stygg/gammel/lav/muskuløs/skjeggete/skalla/blond/mager? I så fall blir du diskriminert. 

Anonymkode: c05a7...8a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trokke du helt har skjønt hva seksuell trakassering er? Det burde du jo , spesielt etter metoo som har belyst det veldig godt.

Det å ikke bli valgt er ikke seksuell trakassering. Det å motta meldinger som "oi for en sexy dame, deg skulle jeg nok knulla saftig ja mellom fitta og de puppene der!" og "du kan få den kuken her *bilde*" fordi man ser ut til å være en attraktiv dame, er seksuell trakassering. Når man er rullestolbruker er det mange menn som ikke ser en som like aktuell seksuell partner eller fantasipartner , og rullestolbilder mottar derfor ikke på langt nær samme mengde av slike meldinger.

Anonymkode: 14da5...e1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...