Anonym-bruker Skrevet 16. februar 2018 #1 Skrevet 16. februar 2018 Skal hente en venn på Gardermoen. Jeg sliter med mage og tarm systemet, og lurer da på om det er toalett i ankomst hallen? Og hvor dette er. Altså der man står og venter på de som kommer fra utlandet. Håper noen vet:)
Kontormus Skrevet 16. februar 2018 #2 Skrevet 16. februar 2018 Se etter skilt. Eller spør i info-skranken
altflyter Skrevet 16. februar 2018 #3 Skrevet 16. februar 2018 Er toaletter så godt som over alt der. Bare gå inn og se opp, så finner du skilt 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #4 Skrevet 16. februar 2018 Her har du kart over etasjen på gardermoen, alle toalett og slik er også der https://avinor.no/flyplass/oslo/planlegg-reisen/kart/ Anonymkode: bd26d...2ba 2
Gjest Uhumskheter Skrevet 16. februar 2018 #5 Skrevet 16. februar 2018 1 minutt siden, Anonym-bruker said: Skal hente en venn på Gardermoen. Jeg sliter med mage og tarm systemet, og lurer da på om det er toalett i ankomst hallen? Og hvor dette er. Altså der man står og venter på de som kommer fra utlandet. Håper noen vet:) https://avinor.no/globalassets/_oslo-lufthavn/ankomst-arrivals-2018-2.pdf kart.
Ginavn Skrevet 16. februar 2018 #6 Skrevet 16. februar 2018 Hvis du ser for deg at du akkurat nå står foran der de reisende kommer ut fra, helt til høyre og ned en etasje, enten med rulletrapp/heis), var det toaletter. Jeg skriver "var", for jeg er litt usikker på om de fortsatt er der. Ellers må du kanskje opp i avgangshallen
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #7 Skrevet 16. februar 2018 En gang i tiden (noen år siden) var det en etasje ned fra inngangshallen Anonymkode: 68280...247
Anonym-bruker Skrevet 16. februar 2018 Forfatter #8 Skrevet 16. februar 2018 Takk for raske svar:) det er altså ikke noe toalett i samme etasje som der de reisende kommer? Ser på kartet og det kan se ut som om det er det. Men usikker på om 7 eleven er der jeg tror det er;) er det den butikken som er der man venter?
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #9 Skrevet 16. februar 2018 1 minutt siden, Anonym-bruker skrev: Takk for raske svar:) det er altså ikke noe toalett i samme etasje som der de reisende kommer? Ser på kartet og det kan se ut som om det er det. Men usikker på om 7 eleven er der jeg tror det er;) er det den butikken som er der man venter? Det skal være ett der(rullestol eller lignende) men du må inn i en butikk eller kontakt med noen for å få nøkkel til den Anonymkode: 68280...247
applestories Skrevet 16. februar 2018 #10 Skrevet 16. februar 2018 Inn i heisen bak deg, ned en etasje, rett rundt hjørnet til høyre. Veldig lett tilgjengelige, lang rekke av toaletter. Og et mellom Apotek 1 og 7-Eleven ifølge kartet. 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #11 Skrevet 16. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det skal være ett der(rullestol eller lignende) men du må inn i en butikk eller kontakt med noen for å få nøkkel til den Anonymkode: 68280...247 Kan legge til at de hadde hatt ein hel del ommbygging aist jeg var der da, kom jeg akkurat på 😅 Så ta alt med en liten klype salt 😕 Anonymkode: 68280...247
Gjest Bortbyting Skrevet 16. februar 2018 #12 Skrevet 16. februar 2018 3 minutter siden, Anonym-bruker skrev: Takk for raske svar:) det er altså ikke noe toalett i samme etasje som der de reisende kommer? Ser på kartet og det kan se ut som om det er det. Men usikker på om 7 eleven er der jeg tror det er;) er det den butikken som er der man venter? Toalett finner du i gangene dere går ut fra flyene! Ankomst utland eller innland??
applestories Skrevet 16. februar 2018 #13 Skrevet 16. februar 2018 2 minutter siden, Anonym-bruker skrev: Takk for raske svar:) det er altså ikke noe toalett i samme etasje som der de reisende kommer? Ser på kartet og det kan se ut som om det er det. Men usikker på om 7 eleven er der jeg tror det er;) er det den butikken som er der man venter? På kartet ser du Møtepunkt-symbolet, rett ned til høyre for 27 - Apotek 1. Mellom det og 7-Eleven. Har ikke vært der selv, men kartet ser veldig oppdatert ut.
Anonym-bruker Skrevet 16. februar 2018 Forfatter #14 Skrevet 16. februar 2018 1 minutt siden, applestories skrev: Inn i heisen bak deg, ned en etasje, rett rundt hjørnet til høyre. Veldig lett tilgjengelige, lang rekke av toaletter. Og et mellom Apotek 1 og 7-Eleven ifølge kartet. Det mellom apoteket og 7 eleven jeg tenkte på. Men hvor er Det?
Anonym-bruker Skrevet 16. februar 2018 Forfatter #15 Skrevet 16. februar 2018 1 minutt siden, Bortbyting skrev: Toalett finner du i gangene dere går ut fra flyene! Ankomst utland eller innland?? Ankomst utland. Jeg skal hente en som har vært i utlandet. Jeg er altså i ankomst hallen.
applestories Skrevet 16. februar 2018 #16 Skrevet 16. februar 2018 Akkurat nå, Anonym-bruker skrev: Det mellom apoteket og 7 eleven jeg tenkte på. Men hvor er Det? Møtetpunkt-symbolet er rett foran døren der reisende kommer ut. Det kan ikke være mange meter å gå til venstre derfra forbi Apotek 1.
Gjest Bortbyting Skrevet 16. februar 2018 #17 Skrevet 16. februar 2018 1 minutt siden, Anonym-bruker skrev: Ankomst utland. Jeg skal hente en som har vært i utlandet. Jeg er altså i ankomst hallen. Rett ned trappa bak deg! Eller ta heisen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå