Gå til innhold

Haster! Toalett på Gardermoen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal hente en venn på Gardermoen. 

Jeg sliter med mage og tarm systemet, og lurer da på om det er toalett i ankomst hallen? Og hvor dette er. Altså der man står og venter på de som kommer fra utlandet.

Håper noen vet:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se etter skilt. Eller spør i info-skranken

Skrevet

Er toaletter så godt som over alt der. Bare gå inn og se opp, så finner du skilt

• Liker 1
Skrevet

Hvis du ser for deg at du akkurat nå står foran der de reisende kommer ut fra, helt til høyre og ned en etasje, enten med rulletrapp/heis), var det toaletter.

Jeg skriver "var", for jeg er litt usikker på om de fortsatt er der. Ellers må du kanskje opp i avgangshallen

Skrevet

En gang i tiden (noen år siden) var det en etasje ned fra inngangshallen :) 

Anonymkode: 68280...247

Skrevet

Takk for raske svar:) det er altså ikke noe toalett i samme etasje som der de reisende kommer? Ser på kartet og det kan se ut som om det er det. Men usikker på om 7 eleven er der jeg tror det er;) er det den butikken  som er der man venter?

Skrevet
1 minutt siden, Anonym-bruker skrev:

Takk for raske svar:) det er altså ikke noe toalett i samme etasje som der de reisende kommer? Ser på kartet og det kan se ut som om det er det. Men usikker på om 7 eleven er der jeg tror det er;) er det den butikken  som er der man venter?

Det skal være ett der(rullestol eller lignende) men du må inn i en butikk eller kontakt med noen for å få nøkkel til den :) 

Skrevet

Inn i heisen bak deg, ned en etasje, rett rundt hjørnet til høyre. Veldig lett tilgjengelige, lang rekke av toaletter.

Og et mellom Apotek 1 og 7-Eleven ifølge kartet.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det skal være ett der(rullestol eller lignende) men du må inn i en butikk eller kontakt med noen for å få nøkkel til den :) 

Kan legge til at de hadde hatt ein hel del ommbygging aist jeg var der da, kom jeg akkurat på 😅 Så ta alt med en liten klype salt 😕

Gjest Bortbyting
Skrevet
3 minutter siden, Anonym-bruker skrev:

Toalett finner du i gangene dere går ut fra flyene! Ankomst utland eller innland??

Skrevet
2 minutter siden, Anonym-bruker skrev:

På kartet ser du Møtepunkt-symbolet, rett ned til høyre for 27 - Apotek 1. Mellom det og 7-Eleven.
Har ikke vært der selv, men kartet ser veldig oppdatert ut.

Skrevet
1 minutt siden, applestories skrev:

Inn i heisen bak deg, ned en etasje, rett rundt hjørnet til høyre. Veldig lett tilgjengelige, lang rekke av toaletter.

Og et mellom Apotek 1 og 7-Eleven ifølge kartet.

Det mellom apoteket og 7 eleven jeg tenkte på. Men hvor er Det?

Skrevet
1 minutt siden, Bortbyting skrev:

Toalett finner du i gangene dere går ut fra flyene! Ankomst utland eller innland??

Ankomst utland. Jeg skal hente en som har vært i utlandet. Jeg er altså i ankomst hallen. 

Skrevet
Akkurat nå, Anonym-bruker skrev:

Det mellom apoteket og 7 eleven jeg tenkte på. Men hvor er Det?

Møtetpunkt-symbolet er rett foran døren der reisende kommer ut. Det kan ikke være mange meter å gå til venstre derfra forbi Apotek 1.

Gjest Bortbyting
Skrevet
1 minutt siden, Anonym-bruker skrev:

Ankomst utland. Jeg skal hente en som har vært i utlandet. Jeg er altså i ankomst hallen. 

Rett ned trappa bak deg! Eller ta heisen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...