AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #1 Skrevet 16. februar 2018 Hvilken nytte gjør egentlig isjiasnerven? Hos meg er den bare til plage. Pga inoperabel skade i korsryggen sliter jeg med isjiassmerter som stråler ned i venstre fot. Jeg har fått en del smertelindrende på resept med liten effekt. Det er mest når jeg sitter smertene kommer og de er så grusomme at jeg bare må reise meg. Er det noen her som har slitt med isjiassmerter og funnet noe som hjelper? Trening, massasje, medisiner.. Anonymkode: c358d...97f
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #2 Skrevet 16. februar 2018 Har hatt isjias og prolaps problemer siden 1999, hatt to operasjoner, mistet 85 % følighet i foten, så er litt kjent med det. Mitt tips, på dårlige dager så er det kun to ting som fungerer. Ligg på rygg, med foten du har vondt i hevet. Eller ligg på magen på sofaen eller sengen, med den foten du har vondt i på gulvet. Når smertene ikke er så ille så biter du tennene sammen og beveger deg, gå tur, gjerne med gå staver. Anonymkode: d52cc...e24
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå