Gå til innhold

Stakkars norske menn?

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, CannibalLektor said:

Kvinner tjener allerede arbeidsgiverne sine og kattene sine, så hvorfor ikke utvide lista litt mer?

Fordi de bør få velge selv. Vil de utvide gjør de det og vil de ikke fortsetter de å tjene arbeidsgiveren og katten. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, hind said:

Fordi de bør få velge selv. Vil de utvide gjør de det og vil de ikke fortsetter de å tjene arbeidsgiveren og katten. 

Skjønner ikke hvorfor kvinner vil seg selv så vondt. Blir fryktelig ensomt og bittert når de ender opp alene ;)

Skrevet
9 minutter siden, CannibalLektor said:

Skjønner ikke hvorfor kvinner vil seg selv så vondt. Blir fryktelig ensomt og bittert når de ender opp alene ;)

Selv ville jeg syntes det var langt bitrere å leve det private livet mitt i en underordnet stilling. Å leve for å tjene andre, og måtte sette egne behov til side. Da hadde jeg kunnet endt opp som en bitter jævel. Jeg ville valgt et liv som enslig framfor et liv som underordnet min partner.

Skrevet
32 minutter siden, hind said:

Selv ville jeg syntes det var langt bitrere å leve det private livet mitt i en underordnet stilling. Å leve for å tjene andre, og måtte sette egne behov til side. Da hadde jeg kunnet endt opp som en bitter jævel. Jeg ville valgt et liv som enslig framfor et liv som underordnet min partner.

Du er klar over at du nå har beskrevet hvordan menn har det i sine relasjoner? 😂 

Skjønner greia. Dere er prinsesser og skal kun ta, men ikke gi. For hvis man gir så kan man ansvarliggjøres. Kvinner er barn. 

Skrevet
18 minutter siden, CannibalLektor said:

Du er klar over at du nå har beskrevet hvordan menn har det i sine relasjoner? 😂 

Skjønner greia. Dere er prinsesser og skal kun ta, men ikke gi. For hvis man gir så kan man ansvarliggjøres. Kvinner er barn. 

Hva gir menn når kvinner forsørger seg selv?

Anonymkode: e3439...95c

• Liker 2
Skrevet

@CannibalLektor: hvorfor skal alle kvinner følge dine regler?

Siden du er så lykkelig, hvorfor er du da så ulykkelig?

Anonymkode: 92d33...49c

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva gir menn når kvinner forsørger seg selv?

Anonymkode: e3439...95c

Menn har lært kvinner å forsørge seg selv på andre måter enn prostitusjon. Menn gir trygghet og kan ta den vekk. 

4 minutter siden, AnonymBruker said:

@CannibalLektor: hvorfor skal alle kvinner følge dine regler?

Siden du er så lykkelig, hvorfor er du da så ulykkelig?

Anonymkode: 92d33...49c

Ikke mine regler, men at de skal revurdere sine egne. 

Lykkelig når jeg er alene, ulykkelig ute blant folk. Makes sense? 

Skrevet
1 hour ago, CannibalLektor said:

Så alle som sier imot deg er kvinner? Tror du feilbedømmer norske menn kraftig her, gitt. Har du i det hele tatt vært i et forhold med en kvinne? Det tviler jeg på. Du er den som oppfører deg som et barn i denne tråden, som et bortskjemt barn som mener alle skal danse etter din pipe. Meningene dine er så far out at det er vanskelig å ta dem på alvor, og det virker ikke som du skjønner det selv. Jeg kommer til å overse deg heretter, for du irriterer meg og det er 100% bortkasta tid.

Skrevet (endret)
10 minutter siden, hind said:

Så alle som sier imot deg er kvinner? Tror du feilbedømmer norske menn kraftig her, gitt. Har du i det hele tatt vært i et forhold med en kvinne? Det tviler jeg på. Du er den som oppfører deg som et barn i denne tråden, som et bortskjemt barn som mener alle skal danse etter din pipe. Meningene dine er så far out at det er vanskelig å ta dem på alvor, og det virker ikke som du skjønner det selv. Jeg kommer til å overse deg heretter, for du irriterer meg og det er 100% bortkasta tid.

Klassisk kvinnelogikk: silent treatment og ekskludering av de vi ikke liker. Oh, so predictable. 

Har også kvinner som er enige med meg, men de får ikke sagt noe, fordi kvinner som deg skriker høyest og skal leke klubb 

Endret av CannibalLektor
  • Liker 1
Skrevet (endret)
På 16.2.2018 den 18.56, AnonymBruker skrev:

Menn skal alltid ha det til at det er så hardt å være mann i Norge og så enkelt å være kvinne.

Anonymkode: 04e4a...e50

Skal menn alltid det? Jeg kan ikke se at det er et særlig kommunisert budskap utover noen kroker på nettet, all den tid den offentlige diskursen stort sett går på vanskelighetene kvinner møter, og at menn i en eller annen form har skylden for disse. 

Endret av herzeleid
  • Liker 1
Skrevet
8 timer siden, CannibalLektor skrev:

Akkurat hva er det kvinner tar? Kvinner klarer seg økonomisk og praktisk. Ofte mye bedre enn dagens generasjon menn som gjerne må parkeres i passasjersetet fordi de ikke har lappen og er avhengig av sin kvinnelige partner som sjåfør. Det eneste kvinner trenger fra menn er sex, selskap og sperm. 

Anonymkode: 04e4a...e50

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...