Gå til innhold

Hvordan fungerer NSB kundekort?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det står at det koster 750,- for selve kortet. Må jeg betale full pris på toppen av det for å få reist med toget? Jeg pendler til og fra en større by så jeg prøver å finne det billigste alternativet. 

Anonymkode: ea66f...8ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først betaler du 750 kr for kortet. Så får du 20% på billetter. 

Kan ikke skjønne at dette skal være lønnsomt. Hadde heller satset på Minipris. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Guile skrev:

Først betaler du 750 kr for kortet. Så får du 20% på billetter. 

Kan ikke skjønne at dette skal være lønnsomt. Hadde heller satset på Minipris. 

Ok, takk for svar. Det blir ikke lønnsomt for meg nei. Det er DYRT å ta tog og den reklamen de har om at: Spar tid og penger- ta toget! Blir bare latterlig. Er sjelden toget kommer til tiden og veldig ofte blir man stående fast fordi det er "feil på linja" eller noe annet. Man sløser ofte både tid og penger på å ta tog.

Anonymkode: ea66f...8ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er sjelden toget kommer til tiden og veldig ofte blir man stående fast fordi det er "feil på linja" eller noe annet.

Dette er feil og viser hvor lite du tar tog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok, takk for svar. Det blir ikke lønnsomt for meg nei. Det er DYRT å ta tog og den reklamen de har om at: Spar tid og penger- ta toget! Blir bare latterlig. Er sjelden toget kommer til tiden og veldig ofte blir man stående fast fordi det er "feil på linja" eller noe annet. Man sløser ofte både tid og penger på å ta tog.

Anonymkode: ea66f...8ed

Lurer på hvor du tar toget. Pendler selv med tog, og tar og tog jevnlig lenger strekning for å besøke familie. Og opplever neste aldri forsinkelser eller noe annet tull. Er jo 5 min forsinket iblant. Men ikke store forsinkelser.

Anonymkode: 2d47f...a64

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Guile skrev:

Først betaler du 750 kr for kortet. Så får du 20% på billetter. 

Kan ikke skjønne at dette skal være lønnsomt. Hadde heller satset på Minipris. 

Lokalstrekninger har ikke minipris. Jeg tjente ganske fort inn det kortet da jeg bodde i Østfold og var i Oslo et par ganger i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Periodebillett? De har vel både 7 og 30 dager? Kanskje kundekort kan være billigere for noen få, skal ikke krangle på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...