AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #1 Skrevet 16. februar 2018 Hei! I november var jeg på gynekologisk undersøkelse. Tok celleprøve, og fikk konstatert lette celleforandringer og Hpv virus. Dette trengte jeg ikke å bekymre meg for, annet enn at jeg må inn og ta ny prøve innen et år. Etter at denne prøven ble tatt, så har syklusen vært helt rar. Jeg har flere ganger hatt mens to ganger i mnd. I tillegg har jeg hatt brun utflod i uken før og etter mens. Sluttet på hormon prevensjon for ca et halvt år siden. Kan det være grunnen? Noen som har opplevd lignende? Redd det er en infeksjon etter sist celleprøve eller noe. Blir nok en legetime etter hvert. Men tar gjerne imot erfaringer fra dere Anonymkode: e3855...338
mlifjeld Skrevet 18. februar 2018 #2 Skrevet 18. februar 2018 ta legetime. Det kan være småblødninger som gir deg det. (gammelt blod lukter vondt og kommer ut brunt) Jeg fikk det selv etter jeg fjernet livmorhals tappen pga celleforandringer. Det ga seg etter hvert da. Det kan også hende at du har en infeksjon eller kjønnsykdom. sjekk med legen din.. Det er ikke naturlig å ha sånn utflod over lengere tid. (ekkelt er det også)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå