Gå til innhold

"medisiner" med på tur

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva "medisiner" bør man ha med seg på tur?

Jeg skal til New York og lurer litt på hva man bør ha med seg. Tenkte å ta med gnagsårplaster, reisesyketabletter og paracet.

Noen andre tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta endelig med deg bekreftelse fra legen din dersom du skal ha med noe som er reseptbelagt!

Skrevet

Jeg pleier å ha med immodium. Løs mage på ferie er aldri gøy. I tillegg pleier jeg å ha med ting som hjelper mot halsbrann, for jeg er litt plaget med det av og til.

Skrevet

Nå skal du jo til et forholdsvis sivilisert land, så jeg tror det du nevner her holder i massevis. Og skulle det dukke opp behov for andre remedier er det omtrent lettere å få tak i det der du skal enn her hjemme. :wink: (Og i større pakninger også - kommer aldri til å glemme da bestemor kom hjem fra "Amerikaturen" sin med en 1000-pakning med aspirin :ler: )

Skrevet
Hva "medisiner"  bør man ha med seg på tur?

Jeg skal til New York og lurer litt på hva man bør ha med seg. Tenkte å ta med gnagsårplaster, reisesyketabletter og paracet.

Noen andre tips?

det holder nok i massevis. det du mangler , får du tak i der borte, om du skulle få noe ekstra behov. gnagsårplaster er lurt å ha med på forhånd!v ingenting er så lite fristende som å GÅ ut og kjøpe gangsårplaster når skaden allerede har skjedd.

Murf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...