Gå til innhold

Problemer etter rensing av chakra...

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 15.2.2018 den 22.46, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke sånn alternativ så  jeg vet ikke om det er det det heter men en venninne gjorde det på meg for to dager siden fordi hun absolutt ville. Etter det har jeg fått utslett på armene og brystet, som jeg aldri har hatt før. Pluss at jeg er sinnsykt slapp.

Skjønner ikke hvorfor siden jeg ikke trodde på sånt og derfor ikke burde ha noen placebo-effekt. Og hvis det skulle være noen virkning i det hele tatt, så burde den vel være positiv?

Noen alternative mennesker her som har en forklaring? Jeg vil ikke spørre henne for da kommer hun sikkert løpende med krystaller og gud vet hva.

Anonymkode: 92559...245

Rensing av chakra er ikke bare bare. En gang jeg renset chakraen min under et fikentre i Nepal mistet jeg følingen i begge beina. Helt sjukt! Tok meg mange yogaklasser, 3 pilegrimsreiser til diverse afrikanske land (besøkte ulike heksedoktorer, ble forøvrig kurert for AIDS etter at en heksedoktor smurte meg inn med beinstøv fra en albino), og en tur til Haiti før jeg ble normal igjen. Jeg synes du skal oppsøke Yablagang i Sudan, hun har et mektig brygg. Fikk selv ikke besøkt henne, dessverre!

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Generelt bør man ikke ta imot behandling av noen som presser seg på en slik. Jeg tar aldri imot noen som helst behandling av noen som foreslår det selv, det føles bare feil.

Bra du føler deg bedre.

Anonymkode: 93bfb...6ca

Skrevet
33 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Rensing av chakra er ikke bare bare. En gang jeg renset chakraen min under et fikentre i Nepal mistet jeg følingen i begge beina. Helt sjukt! Tok meg mange yogaklasser, 3 pilegrimsreiser til diverse afrikanske land (besøkte ulike heksedoktorer, ble forøvrig kurert for AIDS etter at en heksedoktor smurte meg inn med beinstøv fra en albino), og en tur til Haiti før jeg ble normal igjen. Jeg synes du skal oppsøke Yablagang i Sudan, hun har et mektig brygg. Fikk selv ikke besøkt henne, dessverre!

Virker som om du er godt kjent i den alternative verden. Har du adressen til en heksedoktor som kan kurere høyt stoffskifte? Og som gjerne fikser en betennelse i skulderen og en kneskade i samme slengen...

Anonymkode: eceaf...e98

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Virker som om du er godt kjent i den alternative verden. Har du adressen til en heksedoktor som kan kurere høyt stoffskifte? Og som gjerne fikser en betennelse i skulderen og en kneskade i samme slengen...

Absolutt. Du skal prøve Pince Yakubu Ibn Akhbar Ibn Abdi Ibn Washibi. Du finner han i Nigeria, jeg skal be han sende deg en mail. Det er mulig du må oppgi person opplysninger og eventuelt kontonummer osv, men det er vel verdt det. Kneet ditt vil bli så godt som nytt, garantert! 

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ja, Medical Medium har muligens forklaring og behandling for de tingene. Helt seriøst.

Anonymkode: 93bfb...6ca

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Heller ikke noe bevis for at det IKKE kommer av det, så du tar isåfall like mye "feil" som jeg tar :)

Anonymkode: 3b2c8...3b2

Hvis det ikke finnes noe som indikerer eller peker i retning av en årsakssammenheng, så er det svært usannsynlig at en slik sammenheng finnes. Det du driver med her er mer kverulering enn noe annet. Jeg tar ikke like mye feil som deg fordi jeg bygger mine slutninger på logiske, etterprøvbare konstruksjoner, og ikke på følelser, forestillinger og ønsketenkning.

Anonymkode: be5a6...e5e

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis det ikke finnes noe som indikerer eller peker i retning av en årsakssammenheng, så er det svært usannsynlig at en slik sammenheng finnes. Det du driver med her er mer kverulering enn noe annet. Jeg tar ikke like mye feil som deg fordi jeg bygger mine slutninger på logiske, etterprøvbare konstruksjoner, og ikke på følelser, forestillinger og ønsketenkning.

Det er j odu som kverulerer, kan du ikke bare akseptere at vi ikke vet alt om den treenige kroppen, og ikke motsi meg på alt jeg sier? Du bør gjøre litt mer research før du uttaler deg om emner, for logikken har ingenting å si når det er uvitenheten din som regjerer. Det er heller ikke logisk at et fly kan fly, før man setter seg inn i hvordan det kan fly, eller logisk at man blir syk av bakterier når bakterier er noe kroppen trenger, før man setter seg inn i bakterieutvikling og kombinasjoner.
Kunnskap er makt, lite innsikt da skal man holde munn ellers understreker man bare hvor uvitende og lite reflektert man er. Man kan godt komme med sin oppfattelse, men ikke si andre i mot bare fordi det ikke høres logisk ut for deg. Les en bok i stedet for å kverulere med folk på internett så kanskje du blir noen hakk klokere og faktisk får litt innsikt enn å leve i en forestilling og ønsketenking om at du er den altvitende .

• Liker 1
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Det er j odu som kverulerer, kan du ikke bare akseptere at vi ikke vet alt om den treenige kroppen, og ikke motsi meg på alt jeg sier? Du bør gjøre litt mer research før du uttaler deg om emner, for logikken har ingenting å si når det er uvitenheten din som regjerer. Det er heller ikke logisk at et fly kan fly, før man setter seg inn i hvordan det kan fly, eller logisk at man blir syk av bakterier når bakterier er noe kroppen trenger, før man setter seg inn i bakterieutvikling og kombinasjoner.
Kunnskap er makt, lite innsikt da skal man holde munn ellers understreker man bare hvor uvitende og lite reflektert man er. Man kan godt komme med sin oppfattelse, men ikke si andre i mot bare fordi det ikke høres logisk ut for deg. Les en bok i stedet for å kverulere med folk på internett så kanskje du blir noen hakk klokere og faktisk får litt innsikt enn å leve i en forestilling og ønsketenking om at du er den altvitende .

Du må kunne vise til en hypotese, eller i det minste en indikasjon, hvis du mener at det finnes en årsakssammenheng. Det har du ikke gjort, men du er velkommen til å gjøre det.

Det er helt logisk at fly flyr og bakterier skaper sykdom. Flyvning kan man konstatere ved selvsyn og egenerfaring, og man kan forklare hvorfor det er mulig. Vi har gode markører for hvorfor man blir syk av bakterier, og kan vise til direkte årsakssammenhenger fordi vi har observert, målt og etterprøvet det.

Hvor er indisiene som peker mot at chakrarensing fører til kroppslige lidelser? Vis dem til meg, så skal jeg gi meg med en gang hvis du kan peke på noe som holder. Inntil du gjør det, kan du slutte å kalle meg uvitende og innsiktsløs. Det er fristende å returnere komplimentet.....

• Liker 1
Skrevet
På 15.2.2018 den 22.46, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke sånn alternativ så  jeg vet ikke om det er det det heter men en venninne gjorde det på meg for to dager siden fordi hun absolutt ville. Etter det har jeg fått utslett på armene og brystet, som jeg aldri har hatt før. Pluss at jeg er sinnsykt slapp.

Skjønner ikke hvorfor siden jeg ikke trodde på sånt og derfor ikke burde ha noen placebo-effekt. Og hvis det skulle være noen virkning i det hele tatt, så burde den vel være positiv?

Noen alternative mennesker her som har en forklaring? Jeg vil ikke spørre henne for da kommer hun sikkert løpende med krystaller og gud vet hva.

Elveblest. Ofte kommer det av allergi for noe man har blitt utsatt for. Det er en immunologisk respons som gir utslettene og man blir utmattet og slapp av denne immunaktiviteten. Snakk med legen din om dette. Kanskje trenger du å ha noen allergitabletter liggende, hvis du får sånne utslett igjen, seinere. 

Nei, rensing av chakraene dine gir ikke utslett.  Det er en åndelig og religiøs greie. Det har somregel en effekt på folks overbevisninger og åndelige inspirasjon og ingen placebo-effekt med mindre du hadde forventninger om å få utslett og slapphet. :) 

Mange ganger finner ikke legen ut hva elveblesten kommer av, men man kan lindre symptomene likevel med kløstillende krem og allergitabletter. Så det kan være greit å ta bilder av utslettene med mobilen og vise dem til legen din. For de er somregel borte når man kommer seg til legetime. Ta temperaturen din også, for å se om du har noen økt temperatur.

Jeg får ofte den typen elveblest. Noe herk og man vil helst bare hvile...

God bedring.

Skrevet
På 16.2.2018 den 17.14, AnonymBruker skrev:

Jeg nektet henne å bruke både eteriske oljer og røkelse fordi jeg syns det lukter høgg, så hun drev bare med noe "energiarbeid" med hendene mens jeg lå på magen og sovnet.

Ringte for å sjekke at hun ikke brukte noe sånt mens jeg sov og da sa hun at jeg har eksem og er slapp fordi alle giftstoffene forlater kroppen gjennom huden. Påsto at det er vanlig. Jaja.

Eeh... Jaha. Og hun hadde peil på chakraer og teologien rundt dem, skjønner jeg.:ironi:Giftstoffer har ikke noe inne i det bildet å gjøre.

Tror ikke du skal ta dette den dama sier for alvorlig framover. La henne gjerne hokuspokuse, men ikke ta dette for seriøst. Det er ingen grunner til å tro hun kan skade deg kroppslig med mindre du spiser, drikker, sniffer, røyker eller smører på deg ting hun tilbyr. Parfyme, dufter av urter og planter kan gi elveblest. Så hvis hun har brent røkelse eller salvie hjemme hos seg selv og har dette i klærne kan det ha gitt allergi hos deg... 

Skrevet
På 17.2.2018 den 6.18, AnonymBruker skrev:

Kroppen din renser seg, chakraene renser områder i kroppen som påvirker deg negativt. Det er helt vanlig med en kroppslig reaksjon som utslett, smerter, feber osv , og spesielt slapphet etter chakra rens. Det går over innen en uke. Ta det med ro, og drikk mye vann! Om du velger å tro på litt alternative ting, så gjør også månemeditasjoner på kvelden der du stilner tanker og fokuserer på områder du enten vil helbrede, eller manifestere. For eksempel "kjære univers jeg ber om å være fri for depresjon og få inspirasjon og indre lykke" eller "takk univers for å rense min kropp , takk for å gi meg muligheten til å være frisk, takk for å gi meg muligheten til å gå på jobbintervju, jeg kommer til å få den jobben for det er det jeg trenger og ønsker dypest fra mitt hjerte"

hvis du syns det er vanskelig å stilne alle tankene dine før og etter bønn, så bruk et stearinlys du ser inn i, studer flammen, studer fargetonene, virkelig lev deg inn i det, så lukker du øynene og fortsetter å se for deg lyset, mens du fokuserer på å puste. Så fort du tenker en tanke, så start på nytt, se i lyset, lukk øynene når du føler deg hypnotisert, du kan godt telle åndedragene dine om det er lettere og for hver gang tankene vandrer over til noe annet så begynner du tellingen på nytt. Fokuser på minst mulig, tøm tankene. Pust inn helbred og godhet, og ut sykdom og ulykke.

Sorry asså, men den... :ac:

Så lenge det gir deg glede og sjelefred , så driv gjerne med månemeditasjoner. Men å ville balansere chakraene renser ikke kroppen ved å gi folk utslett, smerter og feber.

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det stabilserer ubalanser i kroppen, alt fra det fysiske, til det psykiske, avhengig av hvilke av de 7 chakraene man jobber med, for alt har en sammenheng med den energiske kroppen.

Jeg tror du trenger en oppdatering på hva ordet energisk betyr...

• Liker 1
Skrevet
On 2/17/2018 at 7:18 AM, AnonymBruker said:

Nei det er vanskelig å lokalisere noe som er energisk. Altså ikke materielt. For oss som er klar over alt kroppen henger sammen med sjel og ånd, så er ikke dette tøv , men jeg har full forståelse for at det er vanskelig å begripe for de som kun tror på det man kan se eller måle. Men husk på at et atom, som alt materie er lagd av, består av 99% (eller hva det er) luft , slik som de lurer på hva sorte hull i verdensrommet består av og er, kan man også lure på hva som er i denne luften man ikke kan se fysisk.
I min tro er det energisk , i form av energisentere (som chakraer og auraer) , energistrømmer (som vibrasjoner og følelser, du vet når man har ryggen til men allikevel kan kjenne at noen bakfra stirrer på en? det er energien i mellom som treffer en) og energikropper (som i vår egen materiske kropp, eller det som noen ser uten materie og kaller for spøkelser eller ånder).
Det er alt i orden om vi tror forskjellig, men jeg syntes ikke du skal avfeie ting for tøv pga du og vi som materiske mennesker ikke har materisk kunnskap om disse energiene og det åndelige fordi det ikke kan måles eller ses på røngten. Tror man ikke på det åndelige blir det heller ikke logisk, men gjør man det så er det åpenbart. Jeg ber ikke deg om å tro eller ikke tro, jeg svarer ts slik jeg ser årsaken til det hun opplever og mitt syn på det hun lurte på.
Ha en god lørdag videre :)

Det er en ting at noen klarer å lire av seg alt dette våset, men det er nesten skremmende å se at dette får like mange upvotes som de andre innleggene i tråden. :frkk:

Atomer består av 99% luft og vi vet ikke hva sorte hull består av? :dry: Greit nok at dette kanskje ikke er noe folk flest har oversikt over i hverdagen, men når man skal belære andre på nettet burde man kanskje sette seg litt inn i det grunnleggende om det man snakker om.

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, Duckie skrev:

Det er en ting at noen klarer å lire av seg alt dette våset, men det er nesten skremmende å se at dette får like mange upvotes som de andre innleggene i tråden. :frkk:

Atomer består av 99% luft og vi vet ikke hva sorte hull består av? :dry: Greit nok at dette kanskje ikke er noe folk flest har oversikt over i hverdagen, men når man skal belære andre på nettet burde man kanskje sette seg litt inn i det grunnleggende om det man snakker om.

Det var noe surr i forståelsen av hva energi og materie er også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...