Gå til innhold

Å ta med kondomer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en date på lørdag,og vi har deitet noen ganger, og kanskje vi har kommet til det stadiet hvor det føles naturlig å ha sex. Jeg lurer fælt på om jeg skal be daten huske å ta med kondomer, for hvis han ikke har det med, så blir det ikke. Ville dere ha bedt daten deres om å ta med kondomer eller vil det bare være kleint å spørre om? 

Anonymkode: 61259...c60

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta med kondom selv da, herregud.

• Liker 15
Skrevet

Er du så uselvstendig at du ikke greier ta det med deg selv?

Anonymkode: d50ef...353

• Liker 8
Skrevet

Hvorfor ikke bare ta med selv?

• Liker 5
Skrevet (endret)

Begge parter burde ha med kondomer. Siden du synes det er naturlig å pule nå så tar du selvfølgelig også ansvar for gummi.

Endret av studerende
  • Liker 5
Skrevet

Fordi jeg ikke tenkte på det... Har vært i fast forhold i sånn 15 år, og plutselig har begynt å deite igjen... 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg ikke tenkte på det... Har vært i fast forhold i sånn 15 år, og plutselig har begynt å deite igjen... 

Du tenkte du skulle spørre han, uten at det falt deg inn at du kunne ta med selv?

• Liker 3
Skrevet

Det ville vært drit kleint siden dere faktisk ikke har hatt sex enda engang. Sørg for å ha noen kondomer du da, så er du sikra. Men han burde ha med egne om han håper på noe. Kjør hvertfall ikke uten!!!
Kondomer får du gratis på helsestasjoner eller hos legen, eller kan kjøpes billig i dagligvarebutikk eller apotek. Hvis du syns det er flaut å kjøpe kan det også bestilles på nett, både gratis og for billig krone. Tror det er gratiskondomer.no den ene siden av mange heter jeg. Google.

Anonymkode: f849a...759

• Liker 1
Skrevet

Stiller meg bak svarene her.

1. Jævlig kleint å spørre noen uten at man har hatt sex om å ta med kondomer.

2. TA MED SELV!

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Nerine_ said:

Du tenkte du skulle spørre han, uten at det falt deg inn at du kunne ta med selv?

Nei, jeg er dum :-p 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det ville vært drit kleint siden dere faktisk ikke har hatt sex enda engang. Sørg for å ha noen kondomer du da, så er du sikra. Men han burde ha med egne om han håper på noe. Kjør hvertfall ikke uten!!!
Kondomer får du gratis på helsestasjoner eller hos legen, eller kan kjøpes billig i dagligvarebutikk eller apotek. Hvis du syns det er flaut å kjøpe kan det også bestilles på nett, både gratis og for billig krone. Tror det er gratiskondomer.no den ene siden av mange heter jeg. Google.

Jeg er nok litt gammel til å få gratis kondomer på helsestasjoner :-D . Og ja, det er litt flaut, men mest fordi jeg er så gammel at det er flaut at jeg aldri har kjøpt det før, for da jeg var ung ( og nå høres jeg sikkert urgammel ut) men da var det guttas ansvar å skaffe seg det. Men ja, får vel kvinne meg opp til å kjøpe noen :-p 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er nok litt gammel til å få gratis kondomer på helsestasjoner :-D . Og ja, det er litt flaut, men mest fordi jeg er så gammel at det er flaut at jeg aldri har kjøpt det før, for da jeg var ung ( og nå høres jeg sikkert urgammel ut) men da var det guttas ansvar å skaffe seg det. Men ja, får vel kvinne meg opp til å kjøpe noen :-p 

Tror ikke du trenger å oppgi alder for å bestille på gratiskondomer.no.

Da får du 15 stk i en anonym pakke i posten :).

• Liker 3
Skrevet

Greit å alltid være klar for at noe kan skje :)  

Er veldig fælt å gå å kjøpe første gang, kan anbefale slike maskiner, du taster inn hva du skal ha (i en fei) får ut lappen, og går og henter ut pakken :) mindre synlig 👍🏻 

Eller bestille på nett (men kanskje litt seint nå da siden det er fredag imorgen). 

Anonymkode: 08db0...069

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man er aldri for gammel for sex. På for eksempel Olafia klinikken som er for alle over 25 år som har sex, har jeg sett folk godt opp i 60 åra. Der er det gratis kondomer , glidekrem, sjekk av kjønnssykdommer osv.
De har gratis kondomer alle sånne steder. Du sjekker deg vel for kjønnssykdommer et sted?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Man er aldri for gammel for sex. På for eksempel Olafia klinikken som er for alle over 25 år som har sex, har jeg sett folk godt opp i 60 åra. Der er det gratis kondomer , glidekrem, sjekk av kjønnssykdommer osv.
De har gratis kondomer alle sånne steder. Du sjekker deg vel for kjønnssykdommer et sted?

:-) Jeg er under 40 da, men føler meg urgammel når jeg må begynne å tenke på dette med kondomer og sånn igjen... Ja, jeg sjekker meg jevnlig for kjønnssykdommer, men har aldri sett gratis kondomer der :-p :-D 

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:-) Jeg er under 40 da, men føler meg urgammel når jeg må begynne å tenke på dette med kondomer og sånn igjen... Ja, jeg sjekker meg jevnlig for kjønnssykdommer, men har aldri sett gratis kondomer der :-p :-D 

De har det der :) Se litt mer rundt, eller spør!
På olafia klinikken står det på et bord i gangen, andre helsestasjoner jeg har vært på ligger det ofte i en krukke på venteværelset eller kontoret :)

Gjest Fjelldronning
Skrevet

Ta med kondomer selv. Better safe, then sorry ;) Ha en hyggelig date ts :) 

Gjest Fillerista
Skrevet (endret)

Haha, jeg hadde digga det om en dame jeg datet skrev at jeg måtte huske kondom. Det er noe med å opptre litt rett på sak og på siden av det jeg er vant med. Mild Saga Norén liksom 😁

Men det er nok et tryggere valg å ta med selv, TS.

Endret av Fillerista
Skrevet

Blir litt spesielt å be daten ta med kondomer hvis en ikke har hatt sex.

Det er jo bare til å ta med kondomer selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...