Gå til innhold

Onani i parforhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dere som er i parforhold og onanerer jevnlig, hvor og når gjør dere dette? 

Mannen og jeg har et godt sexliv men jeg liker fortsatt å onanere et par ganger i uken. Tidligere har mannen jobbet lange kvelder og vært mye på reise så da har jeg som regel gjort det i sengen før jeg legger meg til å sove. 

Det er på ingen måte hemmelig ovenfor mannen at jeg onanerer, men det er heller ikke noe vi snakker noe særlig om. Jeg føler meg ikke helt komfortabel med å ligge ved siden av mannen å onanere når han for eksempel er trøtt og bare ønsker å sove.

Til info har vi to barn så det er ikke bare å slå seg løs hvor som helst heller. 

Anonymkode: f673a...589

Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere som er i parforhold og onanerer jevnlig, hvor og når gjør dere dette? 

Mannen og jeg har et godt sexliv men jeg liker fortsatt å onanere et par ganger i uken. Tidligere har mannen jobbet lange kvelder og vært mye på reise så da har jeg som regel gjort det i sengen før jeg legger meg til å sove. 

Det er på ingen måte hemmelig ovenfor mannen at jeg onanerer, men det er heller ikke noe vi snakker noe særlig om. Jeg føler meg ikke helt komfortabel med å ligge ved siden av mannen å onanere når han for eksempel er trøtt og bare ønsker å sove.

Til info har vi to barn så det er ikke bare å slå seg løs hvor som helst heller. 

Anonymkode: f673a...589

Det synes jeg du skal gjøre selv om mannen er sliten. Jeg hadde likt det om dama mi hadde gjort det.

Skrevet

Pleier å gjøre det i dusjen i fred og ro så han ikke vet om det, eller på soverommet når han sitter i stua , da hender det han skjønner det og noen ganger gjør jeg det sånn at han skal skjønne det også, for å på en måte klage litt og be om oppmerksomhet hehe, men gjør det aldri ved siden av han i senga når han er trøtt liksom. Jeg hadde blitt ganske ekla ut om han runka under dyna i protest mot at jeg var for trøtt .

Anonymkode: 40aa6...fdf

• Liker 2
Skrevet

Eller når han har sovna 

Anonymkode: d1111...3c7

Skrevet

Jeg gjør det i dusjen. Mannen min aksepterer det, siden det ikke går utover vårt sexliv sammen. Det er bare ekstra, når jeg føler for en rask tilfredsstillelse. 

Det hadde vært helt ok for meg om han gjorde det samme, så lenge det ikke gikk utover oss, men han ser ikke vitsen med det, når han har mulighet til "skikkelig sex", som han sier. Han gjør det kun når vi er lenge fra hverandre, og da vil han helst ha meg på videosamtale. 

Anonymkode: 57ec3...642

Skrevet
6 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Det synes jeg du skal gjøre selv om mannen er sliten. Jeg hadde likt det om dama mi hadde gjort det.

Her har preferanse åpenlyst noe å si , jeg hadde funnet det direkte ubehagelig om mannen begynte å nappe løken vedsidenav meg i senga uten forvarsel. (Minner alt for mye om scenen med Kevin Spacey i American Beauty..) 

Jeg vet at mannen kan onanere, det er ikke noe han skjuler, men da sovner han og «holder på» på et annet soverom enn der jeg er. Om han skal onanere vedsidenav meg vil jeg heller være delaktig gjennom å nusse han og stryke på han. Men begynner han bare uten forvarsel å holde på rett vedsidenav meg enten når jeg sov eller var iferd med å sovne hadde jeg synes det var ubehagelig og ekkelt. 

...Bør ikke par snakke om sånt ? 

Gjest Fjelldronning
Skrevet

Jeg onanerer mye, og jeg er gift. Litt mindre nå som jeg er gravid. Kan gjøre det sammen med mannen, men også alene. Han koser seg alene han også. Vi har sex i tillegg. Deilig :)

Skrevet

I senga, når jeg har lagt meg før han, eller når han har stått opp om morgenen. Sier ikke til mannen at jeg onanerer. Det er min kropp, og jeg tar på den som jeg vil :) Det fårnikke utover noe, bare at vi av og til trenger litt egentid 😉

Anonymkode: 6d634...ca4

Skrevet

Dusjen eller badegulvet er vel normalt?

Anonymkode: 69866...f58

Skrevet
4 minutter siden, veggteppe skrev:

Her har preferanse åpenlyst noe å si , jeg hadde funnet det direkte ubehagelig om mannen begynte å nappe løken vedsidenav meg i senga uten forvarsel. (Minner alt for mye om scenen med Kevin Spacey i American Beauty..) 

Jeg vet at mannen kan onanere, det er ikke noe han skjuler, men da sovner han og «holder på» på et annet soverom enn der jeg er. Om han skal onanere vedsidenav meg vil jeg heller være delaktig gjennom å nusse han og stryke på han. Men begynner han bare uten forvarsel å holde på rett vedsidenav meg enten når jeg sov eller var iferd med å sovne hadde jeg synes det var ubehagelig og ekkelt. 

...Bør ikke par snakke om sånt ? 

Så lenge man ikke onanerer mens den andre vet det, ser det eller hører det, ser jeg på akkurat det som en privatsak, og ikke noe jeg liker å snakke med mannen om. Vet at han også onanerer, men noe mer er jeg ikke interessert i å vite. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så lenge man ikke onanerer mens den andre vet det, ser det eller hører det, ser jeg på akkurat det som en privatsak, og ikke noe jeg liker å snakke med mannen om. Vet at han også onanerer, men noe mer er jeg ikke interessert i å vite. 

Tror du misforsto litt, mente spesifikk dersom man vurderer å onanerer vedsidenav hverandre i senga når den andre sover, eller er iferd med å sovne.. ville du ikke likt å bli spurt om det før du eventuelt våknet midt på natta av at kjæresten lå å holdt på vedsidenav deg..? 

Skrevet

Du kan onanere i dusjen eller på badet generelt, "ta deg en hvil" på soverommet hvis han er hjemme, i sengen etter at han er sovnet, på morgenen etter at han har stått opp, mens han trener eller er ute med jobben eller er på guttekveld eller er på foreldremøte eller handler eller mens han legger barna.

Anonymkode: a31f9...f6e

Skrevet
1 minutt siden, veggteppe skrev:

Tror du misforsto litt, mente spesifikk dersom man vurderer å onanerer vedsidenav hverandre i senga når den andre sover, eller er iferd med å sovne.. ville du ikke likt å bli spurt om det før du eventuelt våknet midt på natta av at kjæresten lå å holdt på vedsidenav deg..? 

Om man vil onanere er det en privatsak. Det er ikke alltid man har lyst på sex, noen ganger vil man bare ha en kjapp orgasme. Du kan ikke bestemme hva han skal gjøre med egen kropp mens du sover og heller ikke kreve at han alltid skal velge sex med deg framfor onani bare fordi du foretrekker det selv. 

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om man vil onanere er det en privatsak. Det er ikke alltid man har lyst på sex, noen ganger vil man bare ha en kjapp orgasme. Du kan ikke bestemme hva han skal gjøre med egen kropp mens du sover og heller ikke kreve at han alltid skal velge sex med deg framfor onani bare fordi du foretrekker det selv. 

Gjør du deg vanskelig eller? Snakk om å overdramatisere.. 

Såklart man ikke kan bestemme over andres kropp, (hvor i alle dager får du det ifra..? ) 

Det er også lov å si til kjæresten at man ikke vil våkne midt på natta av at noen ligger å runker vedsidenav en i senga. Så skal vedkommende gjøre det kan det gjøres privat. Problem solved :) 

Skrevet
1 time siden, veggteppe skrev:

Gjør du deg vanskelig eller? Snakk om å overdramatisere.. 

Såklart man ikke kan bestemme over andres kropp, (hvor i alle dager får du det ifra..? ) 

Det er også lov å si til kjæresten at man ikke vil våkne midt på natta av at noen ligger å runker vedsidenav en i senga. Så skal vedkommende gjøre det kan det gjøres privat. Problem solved :) 

Nå er jeg kvinne, men helt ærlig, om mannen ble vekket av at jeg onanerte på nattetid så hadde ikke løsningen her vært å gjøre det et annet sted, jeg hadde bare gjort det roligere. ;) 

Gjest Anonym Bruker
Skrevet (endret)

Beste innsovningsmetode ein kan få er å ta seg en onaniering rett etter ein har gått til sengs.   Onani blir også  nytta som eit effektivt  hjelpemiddel  å få  utløysning for sexuelle spenninger som har bygd  seg opp hvor partners intrs. er fraværende.      

Endret av Anonym Bruker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...