Gå til innhold

Slutter å puste, blir kvalm

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er tett i nesen, ikke helt. "Slimete" om man kan si det sånn. Har også slimhoste, tett i luftveiene, og feber. Aner ikke hvor høy, men "ligger rett ut", og sov nettopp. Temperaturmåleren er ødelagt så får ikke sjekka. Har også typiske støt i hjernen som jeg alltid får når jeg har feber (hvis man flytter på øynene osv., sikkert noen som vet hva jeg snakker om). Jeg er varm, dvs. mannen min kan kjenne det med hånden på pannen min, men vanskelig å gjette noe utifra det. Har barn og de har hatt det samme, barn får jo gjerne høyere feber enn voksne! Og da ble den målt til nesten 40. Men her er greia, som jeg ikke liker. Jeg har da vært syk før... Men dette liker jeg ikke. 

Da jeg sov, endte jeg opp på rygg. Urolig. Våknet av en sterk kvalme, svimmelhet og svak pust - måtte trekke pusten. Dvs., ta over min egen pust. Snudde meg, skjedde det samme. Dette gjentok seg omtrent 10 ganger. Puster med det ene neseboret. Har noe astma fra før av.. Er det bare sånn kroppen kan reagere når man er syk/tett i luftveiene? Slimet jeg hoster opp er noe farget. 

Anonymkode: 149e2...1a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og ja, jeg håper på beroligende svar :fnise:

Anonymkode: 149e2...1a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...