Gå til innhold

Gift ved første blikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Aner ikke jeg. Derfor jeg spurte. Noen på Facebooksiden spekulerte i at Anne muligens har klaget, derfor ble episoden fjernet fra dplay.

Anonymkode: d5884...f59

Etter at jeg så episoden har jeg vært inne på tanken. Jeg hadde skammet meg dypt om jeg var Anna. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, Guidet Kvinne skrev:

Etter at jeg så episoden har jeg vært inne på tanken. Jeg hadde skammet meg dypt om jeg var Anna. 

Flaut. 

Da ser vi kanskje ikke den episoden likevel? Sa Anna noe mer, da Geir spurte hva det var som irriterte henne? På reklamen sa hun at hun ikke ville si det. 

Jeg lurer på hvordan hun er med Geir uten kameraene tilstede. 

Anonymkode: d5884...f59

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flaut. 

Da ser vi kanskje ikke den episoden likevel? Sa Anna noe mer, da Geir spurte hva det var som irriterte henne? På reklamen sa hun at hun ikke ville si det. 

Jeg lurer på hvordan hun er med Geir uten kameraene tilstede. 

Anonymkode: d5884...f59

Han spurte; Hva er det egentlig som irriterer deg så mye med meg? Hun; Det egner seg ikke på TV. 

Husker ikke helt, men mener han sa at han gjerne ville vite det så han evt. kunne gå videre. Da sa hun noe som at "det klarer du ikke uansett". Han; "Da har du ganske høye tanker om deg selv".

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Ella1 skrev:

Han spurte; Hva er det egentlig som irriterer deg så mye med meg? Hun; Det egner seg ikke på TV. 

Husker ikke helt, men mener han sa at han gjerne ville vite det så han evt. kunne gå videre. Da sa hun noe som at "det klarer du ikke uansett". Han; "Da har du ganske høye tanker om deg selv".

 

Fy F... den var DRØY!

Anonymkode: df34c...600

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Ella1 skrev:

Han spurte; Hva er det egentlig som irriterer deg så mye med meg? Hun; Det egner seg ikke på TV. 

Husker ikke helt, men mener han sa at han gjerne ville vite det så han evt. kunne gå videre. Da sa hun noe som at "det klarer du ikke uansett". Han; "Da har du ganske høye tanker om deg selv".

 

Hahaha! Bra gjort av Geir!

Dette er første gangen jeg ser på programmet, så jeg vet ikke hvordan det har gått tidligere. Tanken som har slått meg er at mennene er det ingenting galt med utseendemessig. Såvidt jeg har fått med meg, er ingen av de slemme eller dumme, men likevel er de single. I mine øyne er alle tre en good catch. Selv tenker jeg likt som Isabell ang det å eie egen bolig, men når mannen er snill og god, veier det opp for at han leier. 

 

Anonymkode: d5884...f59

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva mener du med kostvokst? Betyr ikke det å være lav?

Anonymkode: df34c...600

Ja, er han ikke det? La merke til at han og hun er ca like høye, og at han så veldig liten ut ved siden av en av ekspertene(psykologen var det kanskje?) han kom for å prate med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, hind skrev:

Ja, er han ikke det? La merke til at han og hun er ca like høye, og at han så veldig liten ut ved siden av en av ekspertene(psykologen var det kanskje?) han kom for å prate med. 

Snakker vi om geir nå? Han er i så fall høy, men det er Anna også.

Anonymkode: df34c...600

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha! Bra gjort av Geir!

Dette er første gangen jeg ser på programmet, så jeg vet ikke hvordan det har gått tidligere. Tanken som har slått meg er at mennene er det ingenting galt med utseendemessig. Såvidt jeg har fått med meg, er ingen av de slemme eller dumme, men likevel er de single. I mine øyne er alle tre en good catch. Selv tenker jeg likt som Isabell ang det å eie egen bolig, men når mannen er snill og god, veier det opp for at han leier. 

 

Anonymkode: d5884...f59

Tja, Andre vil jeg nå si mangler litt det med å tolke og forstå sosiale koder og lese andres følelser. Noe som er særlig viktig i forhold. I tillegg er han på et helt annet sted hva gjelder hva han har opparbeidet seg i forhold til jevnaldrende. 

Anonymkode: df34c...600

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Snakker vi om geir nå? Han er i så fall høy, men det er Anna også.

Anonymkode: df34c...600

Så rart! Jeg synes da tydelig han så veldig liten ut ved siden av han andre. Hvor har du det fra at han er høy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, hind skrev:

Så rart! Jeg synes da tydelig han så veldig liten ut ved siden av han andre. Hvor har du det fra at han er høy?

Han psykologen er også ganske høy. Jeg har sett dem live.

Anonymkode: df34c...600

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tja, Andre vil jeg nå si mangler litt det med å tolke og forstå sosiale koder og lese andres følelser. Noe som er særlig viktig i forhold. I tillegg er han på et helt annet sted hva gjelder hva han har opparbeidet seg i forhold til jevnaldrende. 

Anonymkode: df34c...600

Ja, jeg er enig med deg der, men jeg ser ikke på det som et stort problem. Jeg er ikke typen som furter og ikke sier noe. Jeg sier heller ting rett ut, enn å forvente at mannen er tankeleser. 

Sånn har vi det her hjemme og de få gangene vi har kranglet, er da vi ikke kommuniserte bra nok. Heldigvis tar vi lærdom av det:) 

Anonymkode: d5884...f59

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Han psykologen er også ganske høy. Jeg har sett dem live.

Anonymkode: df34c...600

Hvor høy vil du anslå at Geir er da? Jeg gjetter maks 175.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg til det som er nevnt anklaget Anna også Geir og mente det var han som fikk frem det verste i henne/hans skyld at hun oppførte seg så dårlig. Så vekslet hun frem og tilbake med å ta på seg skyld selv og å kjefte på han. Helt forvirrende oppførsel. Avsluttet med tårer og at hun ville ha to ukers pause. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flaut. 

Da ser vi kanskje ikke den episoden likevel? Sa Anna noe mer, da Geir spurte hva det var som irriterte henne? På reklamen sa hun at hun ikke ville si det. 

Jeg lurer på hvordan hun er med Geir uten kameraene tilstede. 

Anonymkode: d5884...f59

Den kommer jo på TV Norge til torsdag?

Anonymkode: a6c3d...f0d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, hind skrev:

Hvor høy vil du anslå at Geir er da? Jeg gjetter maks 175.

Nei, Andre er maks175, geir er nærmere 185-190.

Anonymkode: df34c...600

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Guidet Kvinne skrev:

I tillegg til det som er nevnt anklaget Anna også Geir og mente det var han som fikk frem det verste i henne/hans skyld at hun oppførte seg så dårlig. Så vekslet hun frem og tilbake med å ta på seg skyld selv og å kjefte på han. Helt forvirrende oppførsel. Avsluttet med tårer og at hun ville ha to ukers pause. 

Huff, hun lager mye unødvendig drama, ikke rart det blir vanskelig for henne å finne noen.

Om ikke annet synes jeg i det minste hun skylder geir å være åpen og ærlig, ikke bare oppføre seg dårlig og nekte å si hva det er .

Anonymkode: df34c...600

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 minutter siden, hind skrev:

Hvor høy vil du anslå at Geir er da? Jeg gjetter maks 175.

Ja, man er jo kortvokst når man er 175 høy. Jeg tenker at man heller er kortvokst når man er 150 isj. Ikke 175 som er en helt vanlig høyde, men tror det bare er Anna som er høy.

Anonymkode: a6c3d...f0d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Ella1 skrev:

Han spurte; Hva er det egentlig som irriterer deg så mye med meg? Hun; Det egner seg ikke på TV. 

Husker ikke helt, men mener han sa at han gjerne ville vite det så han evt. kunne gå videre. Da sa hun noe som at "det klarer du ikke uansett". Han; "Da har du ganske høye tanker om deg selv".

 

Anna er jo en bitch uten dimensjoner! Geir fortjener så mye bedre. Anna fremstår både frekk og ufyselig! Håper han går fra henne. Grøss, for en dame!! :haar:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, Andre er maks175, geir er nærmere 185-190.

Anonymkode: df34c...600

Ok, da er det nok øyemålet mitt som lurer meg. Høres ut som dere har fulgt bedre med enn meg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

175 er absolutt ikke kortvokst og bare 3 cm under gjennomsnittet for voksne menn. Synes det er unødvendig å benytte slike betegnelser om en mann som helt åpenbart har en helt normal høyde. Mange kvinner liker tydeligvis høye menn, men alle kan ikke være over snittet. Og forøvrig vet vi jo ikke om Geir er kortere enn snittet eller ikke og jeg har heller aldri skjønt hvorfor høyde er av betydning. Det er da ikke høyden som avgjør om man har det bra sammen eller ikke.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...