Gå til innhold

Gift ved første blikk

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Syns det oser bitch av hele Anna, dessverre :( Hvis hun sitter og ser på dette på tven, håper jeg seriøst hun skjemmes over hvordan hun fremstår! Hun VET vel hva slags konsept hun har meldt seg på? I tillegg, til å være 37 år gammel, virker hun svært umoden for alderen :(  Syns bare kjempesynd i Geir som virker som den flotte mannen!

Hva gjelder Isabel, så forstår jeg ikke trangen hennes til å "drite" ut André ved hver eneste sjanse hun får. Greit, ja, han ER klengete. Altfor klengete og særs dårlig til å tolke kroppsspråk. Men det går uansett an å si ting på en hyggelig måte!

Så har vi Rune og Katarina!  De to har jeg store forhåpninger til :D  De syns jeg virker som en veldig god match, og jeg håper at dem begge vil klare å utvikle følelser for hverandre før de 5 ukene er ferdig. Evnt at de er villige til å gi det noen uker til, uten kamera til stede! 

Anonymkode: 0057b...12b

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, pessimistisk skrev:

Synes litt synd på Geir, gift med største bitch??

Ja. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden mener hun at Geir har gjort henne? Han virker jo veldig sympatisk og forsiktig, dessuten kjekk og velstelt. Han hadde en ordentlig stor leilighet med sine interesser...men, neidda...snakket ned om både tven (ingen mann har mini-tv!!), sportsutstyr og gitarene hans. Hun regnet vel ikke med å komme inn i en strikkebule??

Såå negativ og nedlatende...hun må ha grandiose tanker om seg selv!

Og ang. Isabell så virker ikke hun så veldig erfaren i kjærlighetslivet og ellers. Veldig barnslig, både i væremåte og bekledning.Men, også hun har grandiose tanker om seg selv...

Katharina...for ei intens dame....det blir nok for mye for Rune etter hvert!! Tror dessuten at hun vil ha noe mer badboy, han blir for kjedelig....når hun sier at dette er en man gifter seg med, så menes det negativ egentlig.....

Anonymkode: 2dd86...a87

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ann er så bitch! Kald bitch. Håper Geir er den som vil skille seg fra henne og ikke motsatt. Vedder på hun er den som blir fornærmet hvis hun blir avvist og han ikke vil ha henne :snurt: Lurer på hvorfor hun har meldt seg på? Kanskje hun heller for gå tilbake til Tinder. Ikke rart noen forblir evige singel 

Andre får hard kritikk, men er Isabel så mye bedre? Nei. Andre virker snill og vil gjøre det beste ut av situasjonen, mens hun ser alltid misfornøyd ut. Ikke lett å please henne. 

Anonymkode: a6c3d...f0d

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ann er så bitch! Kald bitch. Håper Geir er den som vil skille seg fra henne og ikke motsatt. Vedder på hun er den som blir fornærmet hvis hun blir avvist og han ikke vil ha henne :snurt: Lurer på hvorfor hun har meldt seg på? Kanskje hun heller for gå tilbake til Tinder. Ikke rart noen forblir evige singel 

Andre får hard kritikk, men er Isabel så mye bedre? Nei. Andre virker snill og vil gjøre det beste ut av situasjonen, mens hun ser alltid misfornøyd ut. Ikke lett å please henne. 

Anonymkode: a6c3d...f0d

Er enig i at Anna kunne oppført seg bedre mot Geir, men hvis hun ikke føler det er noe kjemi så er det bedre at hun sier fra mener jeg. Selv hadde jeg aldri klart å være sammen med en som ikke tenner meg seksuelt eller som jeg ville være sammen med konstant. Virker som at hun har en del issues ja, og bør holde seg singel. Men hun er SÅ pen! Jag blir nestan lite kär :ninuskapus:

Anonymkode: 21ce3...efa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anna burde kanskje tenkt på dette FØR hun meldte seg på programmet? Det er vel frivillig å delta i dette tullet.

Ser at de har slettet episode 5. Blir litt 1984 av dette..... Hun har nok klaget.

Anonymkode: 64d54...941

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anna burde kanskje tenkt på dette FØR hun meldte seg på programmet? Det er vel frivillig å delta i dette tullet.

Ser at de har slettet episode 5. Blir litt 1984 av dette..... Hun har nok klaget.

Anonymkode: 64d54...941

De ha4 vel fjernet den fordi den ikke skal gå før torsdag? 

Noen som så episode 5 og kan fortelle hva som irriterer Anna så fælt med Geir?

Anonymkode: df34c...600

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Guidet Kvinne skrev:

Det er jo der Anna fremstår som særdeles ufin. 

Hva ved Geir er det som irriterer henne? Kommer det frem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De ha4 vel fjernet den fordi den ikke skal gå før torsdag? 

Noen som så episode 5 og kan fortelle hva som irriterer Anna så fælt med Geir?

Jeg fikk sett episode 5. Anna og Geir hadde en piknik på Sognsvann eller borti der, også sa hun bare at hun ikke følte noe kjemi og at det er han som gjør henne sånn.. Geir sa at hun hadde litt for høye tanker om seg selv da hun sa at Geir sikkert hadde masse håp fortsatt for dem, så han sier jo fra! Geir spurte: men hva er det ved meg som irriterer deg sånn? Det vil du ikke vite svarte Anna.. så ja, dama har issues. Selv om hun er UTROLIG pen! 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er enig i at Anna kunne oppført seg bedre mot Geir, men hvis hun ikke føler det er noe kjemi så er det bedre at hun sier fra mener jeg. Selv hadde jeg aldri klart å være sammen med en som ikke tenner meg seksuelt eller som jeg ville være sammen med konstant. Virker som at hun har en del issues ja, og bør holde seg singel. Men hun er SÅ pen! Jag blir nestan lite kär :ninuskapus:

Pen? Jeg synes hun ser litt alien ut 😊

Anonymkode: ee0ad...b36

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pen? Jeg synes hun ser litt alien ut 😊

Anonymkode: ee0ad...b36

Godt det ikke bare er jeg som har tenkt det. Hun ligner på minbariene i Babylon 5. 

Anonymkode: 33b04...2f0

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna oppfører seg ikke greit mot Geir i det hele tatt og jeg håper han ikke hadde akseptert det om det ikke var for programmet, at de er gift og at han tydeligvis har følelser for henne og ønsker å gjøre sitt beste. Han er virkelig altfor snill og tålmodig i forhold til hva hun fortjener.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk sett episode 5. Anna og Geir hadde en piknik på Sognsvann eller borti der, også sa hun bare at hun ikke følte noe kjemi og at det er han som gjør henne sånn.. Geir sa at hun hadde litt for høye tanker om seg selv da hun sa at Geir sikkert hadde masse håp fortsatt for dem, så han sier jo fra! Geir spurte: men hva er det ved meg som irriterer deg sånn? Det vil du ikke vite svarte Anna.. så ja, dama har issues. Selv om hun er UTROLIG pen! 

Hun vil ha en badboy, men blir irritert når hun blir motsagt. Forstå den som kan🙄

Dette kan ikke være lett for Geir. Jeg føler så inderlig med han. Jeg tror grunnen til at han er singel er nettopp at han er for snill. Snill er kjedelig. Det har til og med min mann fått høre av andre kvinner. 

Anna er kjempepen, og hun er nok fullstendig klar over det. Derfor tror hun at hun bare kan kreve og forlange i hvordan den perfekte mannen skal være. Men når man har en stygg personlighet, veier det ikke opp mot det vakre ytre. 

Så nedlatende hun var, da hun var på besøk hos han. Jeg ble flau på hennes vegne. Hvor kunne de ikke bo hos han som hadde en større leilighet? Det er vel ikke langt å ta kollektiv fra Alna til Bjølsen. Hun bor jo i en bøttekott. 

Anonymkode: d5884...f59

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar, så hun forklarte aldri hva det er ved han?

Synes ikke hun er noe pen lenger slik hun oppfører seg. Personligheten smitter liksom over på utseende.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle utfordringer/endringer i livet fører med seg litt ubehag; trening, røykeslutt, utdanning, sykdom og ikke minst kjærligheten. Men, gjør man en innsats og setter sine egne behov litt til side så er det som regel alltid verdt strevet til slutt. Dette er noe mange ikke forstår, ikke minst Anna. 

Ved å trekke seg helt unna mens prosjektet pågår så gå de jo glipp av mye som skulle få de til å bli kjent, når prosjektet er over er nok sjansen for at det skal bli noe forhold mellom henne og Geir minimal. Det virker som hun kun fokuserer på sine egne følelser, hva med drite litt i magefølelsen for en stund og heller satse? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Anna var utrolig vakker da jeg så henne første gangen. Jeg ble neste trollbundet av det unike og vakre ansiktet.

Når personligheten virker så bedriten, så er det som om ansiktet hennes har gått igjennom en kjøttkvern. Det er bare noe som ikke stemmer lenger, på en svært negativ måte...

Dette har altså ikke noe med utseendet hennes å gjøre, men hvordan hjernen fungerer. Den fikser virkelig opp for oss!

Tenk hvor ubegripelig vakker hun hadde vært hvis personligheten sto til utseendet. Da hadde ikke kjæresten fått se på serien sammen med meg lenger! :fnise:

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner jo at noen trenger mer tid og sånn, men det er faktisk ikke greit det Anna gjør! Hun vingler frem og tilbake. Noe som gjør Geir forvirra. Hun klarer liksom ikke å komme med noe ordentlig svar. Geir er veldig snill og tålmodig (Geir sa vel han ville vente på henne) og dette er nok Anna fult klar over. Det er bare ikke Greit å holde folk på pinebenken 

Jeg synes Anna var veldig pen, men personligheten hennes trekker det veldig ned. Synes ikke hun er like pen lenger

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes samtlige av årets par er utrolig dårlige matcher. Hvorfor i himmelens navn mener ekspertene at disse kan fungere sammen? Jeg har ikke tro på noen av disse parene. Synes særlig kvinnene virker veldig spesielle i årets sesong, mens guttene forsåvidt virker ganske ok. Denne Anna fremstår jo som en bitch uten sidestykke, mens hun andre, Katharina(?) virker helt manisk. Hun flirer jo så krampaktig hele tiden, at jeg blir helt matt. Og så har vi Isabelle da. Hun virker..tja, hva skal jeg si? Både barnslig, puslete og sutrete på en gang. Jeg er klar over at vi bare får se en bitteliten del av hverdagen deres, og at det som kommer frem i programmet ikke nødvendigvis er den hele og fulle sannheten. Men de fremstår i alle fall ikke særlig bra noen av dem.

Anonymkode: 1ce49...e54

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...