AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #1 Skrevet 15. februar 2018 Jeg er ei på 25 år. Og jeg digger menn som er eldre enn meg. Jeg blir tent bare av tanken på en mann som er 15-20 år eldre enn meg. Jeg har vært i seksuelle forhold og vanlig forhold med menn som er eldre enn meg og jeg elsket det! Erfarne og trygge! Det jeg lurer på er hvor jeg kan finne noe sånt igjen. Jeg savner det. Jeg finner ikke verken tryggheten, kjærligheten som varer eller den seksuelle gnisten med noen i min alder. Jeg vil helst ha en mann over 35 år. Noen andre som har det? Eller føler det sånn? Og til dere som skal begynne å forklare hvor galt det er med aldersforskjell, kan bare scrolle videre! Trenger ikke stygge svar. Anonymkode: b1dd4...dfe 1
Gjest Alterego666 Skrevet 15. februar 2018 #2 Skrevet 15. februar 2018 (endret) Burde være enkelt å finne en eldre mann som partner. ALLE nettdatingsider bør gi mange tilbud til deg. Ungdom er en ettertraktet commodity, pass på å finne en som er like glad i deg om 20 år og motsatt. Lykke til! Endret 15. februar 2018 av Alterego666
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #3 Skrevet 15. februar 2018 Jeg er akkurat som deg, og det er mange av oss, men langt flere som foretrekker rundt sin egen alder. Derfor kan vi bli litt usynlige og uglesett. Heldigvis er vi i godt selskap på sider som fetlife og nakenprat Anonymkode: c19ee...a9e
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #4 Skrevet 15. februar 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er akkurat som deg, og det er mange av oss, men langt flere som foretrekker rundt sin egen alder. Derfor kan vi bli litt usynlige og uglesett. Heldigvis er vi i godt selskap på sider som fetlife og nakenprat Anonymkode: c19ee...a9e Herlig! Det skal jeg prøve! Hvor gammel er du? ts Anonymkode: b1dd4...dfe
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #6 Skrevet 15. februar 2018 Mannen min er mer enn 35 år eldre enn meg. Det negative er tanken på at jeg kommer til å miste ham før eller siden. Anonymkode: e3072...2fb
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #7 Skrevet 15. februar 2018 Sånn er det for alle. En yngre mann er ingen garanti for at du har han lenger. Min mann er også mye eldre enn meg. Har alltid likt menn som er en god del eldre. Anonymkode: 9847b...176 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #8 Skrevet 15. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Herlig! Det skal jeg prøve! Hvor gammel er du? ts Anonymkode: b1dd4...dfe 28. Hva er aldersrekorden din? Anonymkode: c19ee...a9e
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #9 Skrevet 16. februar 2018 Å jeg er 20år ungdomsgutt (østfold) og ser etter eldre kvinner, helst som er rundt 30 og opp til 50år. Blir mer tent av eldre fordi jeg føler de har mer erfarlig og litt mer røff. Anonymkode: d8f29...f4f
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #10 Skrevet 16. februar 2018 Jeg tenner også på eldre menn. jeg hadde jakta eldre menn dersom jeg var singel! Hadde eg seksuelt forhold til en mann på 40 da jeg var 21, det var utrolig pirrende. Nå er jeg ett par og eldre og fantaserer om menn på 50+ Anonymkode: 4e222...6ed
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #11 Skrevet 16. februar 2018 Helt normalt. Med tanke på biologien og at mannen modnes myyyye senere enn kvinner (ca 11 år etter kvinner) så er det jo ikke så rart at kvinner flest foretrekker eldre menn og at mannen nesten alltid er eldst i et parforhold. Anonymkode: 4d458...b90
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #12 Skrevet 16. februar 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: 28. Hva er aldersrekorden din? Anonymkode: c19ee...a9e Jeg var i et seksuelt forhold med en mann som var 31 år eldre enn meg, så det må vel være rekorden ts Anonymkode: b1dd4...dfe
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #13 Skrevet 16. februar 2018 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ei på 25 år. Og jeg digger menn som er eldre enn meg. Jeg blir tent bare av tanken på en mann som er 15-20 år eldre enn meg. Jeg har vært i seksuelle forhold og vanlig forhold med menn som er eldre enn meg og jeg elsket det! Erfarne og trygge! Det jeg lurer på er hvor jeg kan finne noe sånt igjen. Jeg savner det. Jeg finner ikke verken tryggheten, kjærligheten som varer eller den seksuelle gnisten med noen i min alder. Jeg vil helst ha en mann over 35 år. Noen andre som har det? Eller føler det sånn? Og til dere som skal begynne å forklare hvor galt det er med aldersforskjell, kan bare scrolle videre! Trenger ikke stygge svar. Anonymkode: b1dd4...dfe Eldre menn søker yngre kvinner på "strøket", der vil du raskt få napp. Anonymkode: 9f1ee...562 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #14 Skrevet 16. februar 2018 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ei på 25 år. Og jeg digger menn som er eldre enn meg. Jeg blir tent bare av tanken på en mann som er 15-20 år eldre enn meg. Jeg har vært i seksuelle forhold og vanlig forhold med menn som er eldre enn meg og jeg elsket det! Erfarne og trygge! Det jeg lurer på er hvor jeg kan finne noe sånt igjen. Jeg savner det. Jeg finner ikke verken tryggheten, kjærligheten som varer eller den seksuelle gnisten med noen i min alder. Jeg vil helst ha en mann over 35 år. Noen andre som har det? Eller føler det sånn? Og til dere som skal begynne å forklare hvor galt det er med aldersforskjell, kan bare scrolle videre! Trenger ikke stygge svar. Anonymkode: b1dd4...dfe Det siste du skriver her er jeg 110 % enig i. Bare jeg er omvendt, mann som liker eldre damer. Til dere som skal moralisere og rakke ned, start deres egen hat-tråd. Anonymkode: 8eb76...2bb 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #15 Skrevet 16. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Eldre menn søker yngre kvinner på "strøket", der vil du raskt få napp. Anonymkode: 9f1ee...562 Altså utestedområdet i Oslo sentrum som ofte kalles "Strøget"? Anonymkode: c19ee...a9e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå