Gå til innhold

Trenger råd fra MENN

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har jo både lest og hørt at bj er en ganske så vanlig valentinesoppmerksomhet, og der lå jeg nystrigla og pynta, jeg hadde brukt over en time på å gjøre meg i stand, og hva tror dere skjedde når hun kom innom soverommet-jo hun lo og lo og lo brøt fulstendig ut i latterkrampee når hun så den røde sløifen jeg hadde festet der nede. Deretter dro hun på shoppingrunde. Jeg fikk ingenting. Hva gjorde jeg galt? Vi er 47 og 43 og har vært i lag i 8 måneder.

Anonymkode: 0fd15...c6a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trolling, forhåpentligvis. 

Anonymkode: 541af...b78

• Liker 4
Skrevet

Det du gjorde galt var å være morsom, ikke sexy. Hun ler kanskje etter åtte måneder, men om noen år er hun piss lei. Skjerpings!

Anonymkode: b9659...488

• Liker 1
Skrevet

Damer skjønner ikke sånn. Hvis pikken din skal inn i hennes vagina er det greit. Ellers er det bare å glemme det.

Shopping er livet å gi bedre nytelse enn sex for damer. 

Skrevet

"Sløifen"... ha ha ha

ramla ut av 1800-tallet du. 

Anonymkode: b49c8...422

• Liker 1
Skrevet

Veldig merkelig, det der fungerer hjemme hos oss ganske ofte. Kanskje sløyfeknuten så litt amatørmessig ut?

Anonymkode: 3cfe8...1d4

Skrevet

Jeg fikk ikke sex i går jeg heller. Er skuffet selv. Mannen var ikke intr i sex med meg :( 

Anonymkode: 8658e...f5a

Skrevet

Jeg tror du mener 14. mars, som er BJ and steak day.

Du var en måned for tidlig ute rett og slett. 

Skrevet

Det som er vanlig på valentines er romantikk. Å forvente en blowjob er ikke særlig romantisk. Skulle tro du var litt mer voksen i mentaliteten om du er så gammel som du påstår

Anonymkode: 34ffb...863

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...