Gå til innhold

Hvor gjøre av alle de hersens blomstene??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja jeg har en hel haug av orkideer, noen bambus små planter og to roser i sånn krukke... herlighet jeg kan ikke kaste de selvsagt. Men hvor er det man plasserer slike små planter?? Nå er alle stuet i kjøkken vinduet noe som er helt uakseptabelt! Så kan noen komme med vettuge ideer før jeg blir gal og kaster hele hurven

Anonymkode: 8cf30...255

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er problemet, egentlig? :klo: 

Hvis du ikke liker plantene trenger man ikke akkurat være rakettforsker for å la dem dø. Eller motsatt: de som liker planter pleier å la dem bli en del av interiøret. Det er ikke akkurat vanskelig, det heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg er ikke blomster fan, men har en mor som er. I tillegg hadde vi nettop visning hvor vi måtte kjøpe en hel haug med potte planter i tillegg fikk jeg da selvsagt potte plante til både morsdagen og nå i dag til valentin🙄. Men vi har flyttet til ett stort hus og jeg innser at jeg må gjøre noe med de  men hva? Hvordan blir det en del av interiøret hos meg er de som sagt alle på vinduskarmen noe som gjør meg gal. Så hvis bilder eller inspirasjon hvor man gjør av de! De er jo mindre så kan ikke akkurat sette de på bakken heller (beklageligvis )

Anonymkode: 8cf30...255

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du har et stort hus har du vel flere vinduer enn det på kjøkkenet? Orkidéer trives også inni rommet, og kan stå på bord rundt omkring. Du må bare passe på at de ikke står kjølig for det tåler de ikke.

Anonymkode: 0bc50...6a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønne planter trives ofte på badet, og frisker opp mye her. Jeg har også en Orkidè i garderoben min, og en i gangen. På spisebordet har jeg alltid blomster. Ellers står det grønne planter på TVbenken, og på et-par lave skap. 

Er du interessert i interiør finnes det løsninger for å ha selv små planter "på gulvet", blomsterkasser i ulike varianter. 

Anonymkode: 200dd...017

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...