Gå til innhold

Er det noe galt med meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenkte først å skrive i singeliv- og datingforumet, men fant ut at jeg like gjerne kunne ta det her.

For det første: jeg er en voksen kvinne, og har vært fullstendig singel i lange tider, flere år. Har vært gjennom mye sykdom og annet vondt som jeg jobber meg gjennom. Attpåtil har jeg tidligere i livet vært utsatt for mange grove overgrep fra menn, og har det ikke så lett med tanke på sex. Jeg vil ha sex, tenker og fantaserer ofte om det, men det er helt uaktuelt å bare finne meg en hvilken som helst fyr for en ONS. Vet at det funker svært dårlig for meg. Jeg tror jeg må finne en å bli kjent med og trygg på, glad i rett og slett, for jeg begynner å bli grundig lei av mangelen på ømhet og kroppskontakt.

For det andre: det er disse fantasiene mine, da. Jeg aksepterer dem selv, men lurer på om det finnes noen menn som er i stand til det. Drømmen er en mann som er bifil og biseksuell, og gjerne en tanke androgyn. Jeg kan være nokså androgyn selv, føler meg f.eks. svært komfortabel i maskuline såvel som feminine klær, og har evner og interesser som regnes som typisk mannlige, i tillegg til kvinnelige. Jeg er helt sikker på at jeg ikke er lesbisk, for det har jeg virkelig tenkt grundig over. Om så var tilfelle hadde det vært OK, men nei.

Så var det denne drømmemannen min, da. Jeg vil gjerne at han skal leve ut sin homofile side også, altså ha sex med menn, gjerne én fast elsker. Jeg drømmer om å se på dem og kanskje være med selv, men ikke slik mange kanskje tenker. Det skal være elskeren og jeg som holder på med mannen min, vi har ham på deling, kan du si.

Det er rart å sette ord på disse tankene, for jeg har holdt dem for meg selv; men det kjennes litt bra ut også. Og trist. For jeg tenker at jeg drømmer en umulig drøm, og kanskje burde glemme den. At det likevel aldri kan skje. Kanskje jeg bare er bisarr, eller rett og slett fullstendig pervers?

Anonymkode: 026a5...b5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror det er veldig vanlige fantasier. Men jeg tror også at en kjæreste du er trygg på og som gir deg god sex kanskje er det viktigste? Alle fantasier må ikke leves ut; ihvertfall ikke på noen år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her, takk for svar! Jeg synes ikke det er galt selv, men lurer på om det i det hele tatt er oppnåelig i virkeligheten, dvs. om det finnes menn som kunne tenkt det samme. Eller om det er helt utenkelig for alle. Det er denne fantasien som er hovedfantasien, har vært det lenge.

Men jeg hadde vært glad om jeg bare fant en sånn mann jeg beskrev, jeg tiltrekkes av typen men har aldri hatt sjanse.

Anonymkode: 026a5...b5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er fullt mulig, men tipper at du må krysse noen (mulige?) barrierer for å møte den rette. Da tenker jeg på nettsider/kontaktmetoder som er uvant. 

@SlemUlv har muligens noen tips til deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...