AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #21 Skrevet 15. februar 2018 2 hours ago, WubWub said: En slik reaksjon er vel litt å ta i Det syns jeg ikke. Syns man skal være ærlig om hva man er- også i senga, før man har kommet inn i en veletablert fase og så skal begynne P manipulere folk til P gjøre ting de finner motbydelig. Anonymkode: 5f26e...012 5
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #22 Skrevet 15. februar 2018 16 hours ago, AnonymBruker said: Jeg får ingenting ut av at hun dominerer meg når hun gjør det. Alt handler bare om å slikke henne eller ta henne hardt. Jeg vil at hun skal bruke en svart dildo å ta meg bak, jeg vil at hun skal spytte i trynet på meg, være skikkelig bitch, håne kuken min osv. Hvordan kan jeg få det frem uten å skremme henne vekk? Anonymkode: 60f69...d16 Jeg har litt erfaring på dette området. Ikke akkurat det samme, men innenfor BDSM sjiktet. Jeg var 100 % vanilje da jeg traff kjæresten min. Jeg har aldri før vært i et forhold der det har vært snakk om noe annet enn helt vanlig sex. Hun startet litt forsiktig med å snakke om sine kinks. Hun risikerte at jeg ikke var åpen for det og var forberedt på at det bare kunne bli vaniljesex med meg. Jeg syntes det virket spennende, og ville derfor vite mer. Dette har ført til at jeg har begynt å utforske sider ved meg selv, som jeg ikke visste om. Jeg har oppdaget kinks som blant annet innebærer dominans og binding, og har lært mye om hva som faktisk tenner meg. Din kjæreste er tydeligvis interessert i å dominere, så det burde ikke være farlig å snakke med henne om dette. Hun sier nok stopp om det blir for mye. Kanskje du kan finne noe på nett som beskriver hva du ønsker? Vis det til henne i så fall. Det høres ut som at nedverdigelse er din greie. Anonymkode: e72e8...abc 1
Arabella Skrevet 15. februar 2018 #23 Skrevet 15. februar 2018 Jeg vet heller ikke hva DOMINASJON betyr. Er det et spesialord innen BDSM?
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #24 Skrevet 15. februar 2018 42 minutter siden, Arabella skrev: Jeg vet heller ikke hva DOMINASJON betyr. Er det et spesialord innen BDSM? Merkelig ordvalg. Er det dominering som menes? Anonymkode: d066d...40d 1
Gjest Sjokoladeknask Skrevet 15. februar 2018 #25 Skrevet 15. februar 2018 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Merkelig ordvalg. Er det dominering som menes? Anonymkode: d066d...40d Er vel en fornorskning av «domination» kanskje. Er selv ikke særlig inne i BDSM, men er nok å betrakte som en «brat»(=A person who likes to exhibit one or more of the following behaviors: teasing, playful, sneaky, mischievous, stubborn, rebellious, disrespectful or disobedient. This behavior may be a component of their power exchange relationship). https://fetlife.com/glossary
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #26 Skrevet 15. februar 2018 Stakkrs dame😌 Anonymkode: d06e8...b61 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #27 Skrevet 15. februar 2018 Spiller det ingen rolle hva dama tenner på? Om mannen min hadde bedt meg ta han med strapon eller bruke dildo i rompa hans hadde jeg aldri klart å se på han som sexy igjen. Jeg som kvinne har jo preferanser, og en submissiv mann som vil rævpules med en svær dildo må være noe av det minst sexy jeg kan forestille meg. Anonymkode: 38e3e...e2c 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #28 Skrevet 15. februar 2018 Hadde mannen min vært sånn som deg, med den slags behov, så hadde jeg tenkt at det nok er best for oss begge å finne en annen. Anonymkode: 04c28...46d 1
The Kitten Skrevet 16. februar 2018 #29 Skrevet 16. februar 2018 Det er nå greit nok hva TS tenner på, så lenge det er mellom to samtykkende personer over den seksuelle lavalder, men han må kommunisere med damen og fortelle det. Eller vente til hun blir tankeleser. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå