Gjest *** Skrevet 10. august 2002 #1 Del Skrevet 10. august 2002 Ja nå har jeg vært KK bruker leeeenge og plutselig får jeg ikke logget meg på uansett hva. Har prøvd og registrere meg på nytt og det virker heller ikke. Labbetussi kommer ikke inn uansett hva jeg prøver. Labbetussi vil inn!!!! Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 10. august 2002 #2 Del Skrevet 10. august 2002 Hei, har du tenkt over om du er registrert med stor eller liten bokstav i bruker navnet. Vet at mange har blemmet seg litt ut på det...... bare et forslag............... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *** Skrevet 10. august 2002 #3 Del Skrevet 10. august 2002 Det er Labbetussi med stor forbokstav ja. Får ikke logget inn og får heller ikke skrevet svar på innlegg med brukernavnet mitt da det bare kommer at brukernavnet allerede er i bruk. Jeg vil inn i varmen igjen. snurt Labbetussi som tusler utestengt utenfor døren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 10. august 2002 #4 Del Skrevet 10. august 2002 Kanksje du har glemt koden. Du får spørre gry... lykke til :kgblunk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *** Skrevet 10. august 2002 #5 Del Skrevet 10. august 2002 Har koden også, den er nedskrevet, men et eller annet må jo være feil, men jeg skjønner ikke hva. Gry, hva skal jeg gjøre for og komme inn??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tilla Skrevet 10. august 2002 #6 Del Skrevet 10. august 2002 Trykket du på linken i mailen som du fikk da du registrert deg på nytt? Fant det her lengre ned på siden. Kanskje det kan hjelpe deg. http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=8449 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *** Skrevet 11. august 2002 #7 Del Skrevet 11. august 2002 Har da gjort det også sjø så jeg skjønner ikke hva jeg gjør galt jeg. Labbetussi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 11. august 2002 #8 Del Skrevet 11. august 2002 Kan være noe med PC'n din. Jeg har "plutselig" fått flere "rare" problemer med min PC...... og har fått beskjed fra "gutta på jobben" at det har noe med "oppsettet på maskinen" å gjøre. Jeg kommer ikke inn på sidene til Telenor, Microsoft m.m. Seriøse leverandører som har sine sider i orden - men det har visstnok noe med "et slags filter" på min maskin å gjøre. Kanskje det er slik med din maskin også???? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *** Skrevet 11. august 2002 #9 Del Skrevet 11. august 2002 Vel, tviler på at det gjelder alle 3 maskinenr jrg har prøvd. Labbetussi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry Skrevet 11. august 2002 #10 Del Skrevet 11. august 2002 KOntoen din var ikke aktivert. Det tyder på at du ikke har trykket på linken i eposten. Jeg har aktivert kontoen din slik at du nå kan logge inn. Send meg en mail om du ikke får det til nå heller. Ok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå