Gå til innhold

hvilken bukett til blå nordlandsbunad???


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

:roll: Hei

Skal gifte meg ganske snart, men har ennå ikke funnet den rette buketten....Hva skal man velge til en blå nordlandsbunad???

Forslag???

Klem og tjohei.. Lene :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med naturens egne skogsblomster???

Prestekrager osv.... kan bli kjempenydelig! Vet at noen blosterforretningere fører "vanlige" bloster også. Min mormor fikk tak i liljekonvall utenfor sesong, så det er sikkert bare og spørre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg synes bunad er et så spesielt plagg i seg selv at blomster kan bli for mye.....

Men hvis du ønsker blomster så ville jeg ha valgt noe enkelt.

Kjempeflott ideen med liljekonvaller, eller kanskje hvite roser, Kalaer.

Du blir sikkert kjempefin likevel.

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes og st Nordlandsbunaden er så flott i seg selv, og skjønner at det kan være vanskelig å finne en bukett som passer til!

MEN; Buketten som Viwi hadde funnet var aldeles NYDELIG, og må passe perfekt!!!!

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes å buketten som Viwi hadde funnet ville sett veldig bra ut til nordlansbunaden.

Hvis ikke så ville jeg sørget for at fargene på blomstene på bunaden ble tatt opp igjen i buketten.

Lykke til med letingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solskinn

Hei!

Jeg ville, som de over også sier, valgt en bukett som tar opp fargene fra bunaden om du ikke velger en hvit en, som jeg tror blir veldig fint. Dessuten ville jeg valgt en ganske diskret bukett uten for mange farger og typer blomster, det kan fort bli rotete og litt volsomt i og med at du har ganske mye mönster og farger i bunaden. Hva med hvite/offwhite roser el lilljekonvaler (som ble foreslått over her). Det tror jeg blir nydelig.

Jeg skal også gifte meg i bunad og tror jeg kommer til å velge en en bukett med bare roser i samme rödfarge som jeg har i bunaden (den er sort med rödt, grönt og beige i broderiene)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blunke:

Hei igjen..

TUUUUUUUUUUUUUUSEN takk for alle de gode svarene og ikke minst ideene..

Nå er alt klart...(tror jeg.............. :-? )

Klemmer fra Lene (som gifter seg 31.august)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...