AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #1 Skrevet 14. februar 2018 Det finnes jo så utrolig mange unge jenter som tar silikon før barn, og da regner jeg med det er en del av dere som har det etter barn også. Finnes det noen her som fortsatt er fornøyd med silikonen etter barn? Eller velger alle å gjøre en ny operasjon? (Svar gjerne med hvor mye dere gikk opp i vekt/størrelse på brystene) Anonymkode: 96add...b94
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #2 Skrevet 14. februar 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Det finnes jo så utrolig mange unge jenter som tar silikon før barn, og da regner jeg med det er en del av dere som har det etter barn også. Finnes det noen her som fortsatt er fornøyd med silikonen etter barn? Eller velger alle å gjøre en ny operasjon? (Svar gjerne med hvor mye dere gikk opp i vekt/størrelse på brystene) Anonymkode: 96add...b94 Mange av de med silikoninplantater i brystene i dag kommer til å få seg noen oppdagelser etter noen svangerskap. Knapt noen av disse jentene tenker på at de skal ha penger til å bytte protesene etter noen år. Det samme gjelder alle disse som putter ulike fillere i lepper og andre steder, hvordan blir disse når de blir eldre - les gamle, ikke har mer penger til å bruke på på sin "skjønnhetspleie" eller skulle bli allergiske mot produktene? Selvfølgelig, jeg er klar over at det finnes variasjoner over resultater. Men mange med proteser/inplantater ser lite pene ut nå du møter dem i offentlige garderober eller dusj. Anonymkode: 9ea51...66f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå