Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2005 #1 Skrevet 11. februar 2005 Det har jeg vært de siste 2- 3 morgenene. Noen som har opplevd det? Det er bare på den ene siden, som om jeg har forgapt meg eller fortygget meg eller noe sånt. Merker det best hvis jeg gaper høyt. Det har gitt seg utover dagen, men så er det tilbake om morgenen igjen. Har jeg begynt å skjære tenner, kanskje? Men hvorfor skjer det i så fall sånn plutselig?
Pussicat Skrevet 11. februar 2005 #2 Skrevet 11. februar 2005 Kan komme av stress. Trenger ikke nødvendigvis å komme av å gnisse tenner. Jeg beit hardt sammen og feil og fikk noe som så ut som betennelse, men det var ikke det sa tannlegen. Det var anspente muskler som etterhvert gjorde at jeg fikk hodepine og stiv nakke. Tannlegen anbefalte bittskinne. Har blitt helt bra igjen etter å ha brukt den en stund.
~sikka~ Skrevet 11. februar 2005 #3 Skrevet 11. februar 2005 Jeg også har fått det av stress, både skjæring av tenner og sammenbiting av dem. Både jeg og gubben ligger og gnisser i kor hver natt På tide å skaffe seg bittskinne her i huset også kanskje
Fat Sally Lee Skrevet 12. februar 2005 #4 Skrevet 12. februar 2005 Jeg har også hatt samme problemet i perioder med mye stress. Det kom av at jeg lå og bet tennene hardt sammen, våknet midt på natta av at jeg knyttet nevene og bet tenna sammen. Sinnsykt sliten morgenen etter Det gikk over av seg selv, men blir det et langvarig problem bør du oppsøke tannlege/ kjevespesialist og få deg en biteskinne. Det kan som tidligere nevnt føre til hodepine, stivhet og betennelse i muskler/sener
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå