Limvink Skrevet 13. februar 2018 #1 Skrevet 13. februar 2018 Har de siste månedene blitt ekstremt gira på eldre kvinner, gjerne i 30-55 års alderen.. Tanken på jenter på alderen min tenner meg så vidt lenger. Jeg tror ikke det har noe med utseende å gjøre, men tanken på at de er mer erfarne, vet hva de liker og hva de vil. Noen her med lik erfaring? Hvordan har det gått for dere? Går dette i det hele tatt begge veier? Føler aldri at følelsen er gjensidig når jeg snakker med eldre kvinner, men dette kan jo selvfølgelig være på grunn av tabu rundt det. På lik linje som at jeg ikke vil at verden skal vite at jeg kun tenner på eldre kvinner, vil nok ikke de at folk de kjenner skal vite det om dem heller. M24
bortebra Skrevet 13. februar 2018 #2 Skrevet 13. februar 2018 Du er nok ikke alene. Jeg har en kamerat som også er sånn, et par år eldre enn deg, men definitivt mest ute etter eldre kvinner. Kjæresten er noen år yngre enn meg, og det har de fleste av dem vært. Jeg kjenner også andre kvinner som går nedover i alder. Det vanlige er kanskje at mannen er eldre, men det finnes absolutt mange som går den andre veien.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #3 Skrevet 13. februar 2018 Jeg er dame på 30 og hadde hatt null problemer med å være kjæreste med en på 24. En av drømmemennene mine er 24, men jeg har fått inntrykk av at han, og de fleste på den alderen, kun er ute etter sex og moro. Anonymkode: a1fab...f0c
Limvink Skrevet 13. februar 2018 Forfatter #4 Skrevet 13. februar 2018 Takk for svar! "Betryggende" å høre at det ikke er så unormalt.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #5 Skrevet 13. februar 2018 Noen damer liker jo eldre menn,så hvorfor kan ikke du like eldre damer.💜 Anonymkode: 0651b...7dd
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #6 Skrevet 16. februar 2018 Liker eldre damer selv, er m20/g20. Og søker derfor på tinder etter rundt 30-50års damer. Anonymkode: b9f42...ab7
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #7 Skrevet 16. februar 2018 Jeg hadde blitt svært smigret om en kjekk ung mann med selvtillit sjekket meg opp. Men han må ikke se, eller oppføre seg, som en uerfaren kalv. Han må være frekk og litt frempå, vise at det er meg han er keen på. Og han må mestre kunsten å flørte. Anonymkode: 7e87a...3bc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå