AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #1 Skrevet 13. februar 2018 Er det noen som har noen tips til hvordan man blir litt mer balansert? Jeg synes det svinger så fort på så mange forskjellige områder. Hva jeg føler om en bestemt sak, om forholdet til kjæresten, om jeg er positiv eller negativ generelt, hva planene mine for fremtiden er, hva jeg skal gjøre den dagen osv. Det veksler så fort! På begynnelsen av dagen kan jeg tenke veldig positivt og optimistisk, mens bare noen timer senere har alt endret seg, og jeg må revurdere alt. Så endrer det seg igjen litt senere igjen, og sånn går no dagan. Har ellers hatt rusproblemer tidligere, men sluttet for tre år siden og føler jeg begynner å få kontroll på livet igjen. Var også mye deprimert (med selvmordsforsøk) før, men er heldigvis aldri så langt nede lengre. Så sånn sett er det bedre med humørsvingninger enn "bunnløs sorg"/"desperat motløshet". Har noen hatt det på samme måte, og fått det bedre? Hvordan, isåfall? Anonymkode: 09c98...8ea
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #2 Skrevet 13. februar 2018 Ok, hvis du brekker foten. Hvordan får du hjelp da? Man går til legen. Det foreslår jeg du også gjør. Anonymkode: 5951d...83c
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #3 Skrevet 13. februar 2018 Hvor gammel var du da du fikk slike humørsvingninger? Har du hatt humørsvingninger "hele livet"? Anonymkode: beb49...fb3
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #4 Skrevet 13. februar 2018 AB 1: Ja, jeg tenkte å ta det opp med legen neste gang jeg skal dit, men jeg er redd løsningen vil være antidepressiva/humørstabiliserende. Har gått på det tidligere, og det var greit, men føler vel egentlig at det bør finnes bedre løsninger. Om det finnes teknikker man kan bruke, om man kan trene seg til bedre måte å tenke på, el. Det er kanskje ikke perfekt, men kanskje det er bra nok? AB 2: I ungdommen var jeg nok veldig positiv, mens begynnelsen av 20-årene var preget av "tungsinn". Nå har humøret vært vekslende noen år. Hvordan det? Anonymkode: 09c98...8ea
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #5 Skrevet 13. februar 2018 Jeg hadde det som ts. Ble utsatt for ekstremt mye vold i hjemmet. Begynte å få humørsvingninger som 13 åring. Eupf. Anonymkode: 53e22...125 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå