Gå til innhold

Stinker av underlivet mitt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Yoghurt??

Jeg trodde jeg var normal? Er normalt at underlivet stinker svette, mugg, smør, bæsj og urin etter en viss tid....

Men du anbefaler altså yoghurt??

Anonymkode: c3023...a7f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lukter smør av underlivet ditt? Jo, du bør gå til lege.

Og det skal da vel ikke lukte bæsj og urin heller. Da må du passe på å tørke deg riktig når du er på do. Det er sikkert helt greit å vaske seg med vaskeservietter etter at du har vært på do, men la det være sånn ellers.

Det kan hende du har blitt altfor opphengt i lukta og så lukter det kanskje ingenting. Hva sier samboeren din om lukt?

Anonymkode: d7934...066

Gjest padawan
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er flink til å vaske meg der nede og har jo et normalt sexliv.

Hvis du vasker deg nedentil så ofte som du gir inntrykk av i førsteposten kan det kanskje være nettop det som er problemet?

Skrevet

Hei

Hvis jeg ikke vasker kjeden min hver 8.time så begynner det å stinke av utfloden min og det lukter gjennom tøyet. Ser ut som mugg og bæsj og urin og lukter svettlukt. Utfloden er som smør og jeg hadde ALDRI hatt sex med meg selv uten en "kattevask" først, for det står dårlig til der nede.....

Hvilken rengjøring anbefaler dere?

Du vasker for mye. Og du burde komme deg til legen.. 

Skrevet (endret)

Nei, jeg har ALDRI hatt bakteriell viagnose, sopp eller infeksjoner i underlivet. Er flink til å vaske meg der nede og har jo et normalt sexliv. Jeg spurte etter rengjøring...Jeg vil ikke at bakterier og betennelser havner på trusa.

Selv om du aldri har hatt det før så betyr ikke det at du ikke har det nå. Noe er galt iallefall for det du beskriver er ikke normalt. Gå til legen å få hjelp så blir du kvitt det. Må jo være plagsomt dette her? Og husk på at du ikke m0 vaske vekk den naturlige bakteriefloraen. Noen bakterier er bra å ha

Endret av Maleficenta
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Blod, mod

Skrevet

Du kan begynne med å kutte ut å barbere deg. Noe jeg er sikker på st du gjør. Typisk å tro at et glattbarbert underliv er bedre enn naturlig, det er jo selvfølgelig bare tull. Da kommer det mindre utflod. Når jeg slutta å barbere meg fikk jeg en mye bedre tilværelse. Aldri klam, lite utflod og særdeles lite lukt. 

Anonymkode: 9665b...f31

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker tråden din <3

(Ref: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...