AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #1 Skrevet 13. februar 2018 Jeg ønsker og høre om deres erfaringer om Squirt! Hvordan begynte dere med det ? Hva gjør dere for og få det til ? Og hvordan er opplevelsen / følelsen når det skjer ? Hva skjedde og hvordan første gangen ? Jente 22 Anonymkode: 93e3f...8b5
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #2 Skrevet 13. februar 2018 Hellet mann 55 Anonymkode: 520d6...0b0
Gjest Frøken Diamant Skrevet 13. februar 2018 #3 Skrevet 13. februar 2018 Jeg måtte bli nesten 40 før jeg fikk det til. Klarer det ikke alene.Må ha en mann som fingrer meg. Er ikke helt som en vanlig orgasme for meg.Ikke like godt.Jeg kan klare mange etterhverandre.Gjerne 10-12. Ved vanlig orgasme så holder det med 1-2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #4 Skrevet 14. februar 2018 Jeg er mann da, men vil fortelle om første ganger med "ex fuck buddyen" vi hadde hatt ett sexuelt forhold over en lang periode da jeg en dag foreslo at hu skulle sitte oppå meg og jeg lekte med en vibrator på klitten hu sin. Jeg tenkte det måtte jo være deilig for meg når dama kom og fikk krampetrekninger i musa. Jeg beordret hu oppå meg og satt i gang og etter en liten stund kom hu med ett hyl og det sprutet over alt! det var så vått i senga at vi kunne bare glemme å sove der.. Jenta var drit flau og helt rød i toppen og sa det var det råeste hu hadde opplevd men vi skulle ikke gjøre det igjen siden hu syntes det var så flaut.. Etter jeg fortalte at det hadde vert kjempegøy og knall deilig gikk hun med å å prøve det flere ganger. Det ble som en fast rutine for oss å gjøre dette og når vi skulle ha sex fant hu frem vibratoren uopfordret med ett smil og ga den til meg.. Hvis jeg sa for tull at det "driter" vi i dag, ble det blånekt fra hun sin side og skulle jeg få nytelse skulle hun ha sitt. eneste minuset var at senga var kliss våt så etter hvert så hadde vi med en hel bunt med håndklær når vi skulle "kose" oss Anonymkode: d9f10...bb1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå