Gå til innhold

Slutte med Prevensjon? Lurt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har tenkt å slutte med prevensjon da jeg det siste halvåret har opplevd småblødninger og kvalme. Jeg bruker Yasminelle. 

Noen som har sluttet med Yasminelle og kan dele erfaringene sine? Er så redd for kviseutbrudd, mega-mensen-smerter og humørsvinginger. Dette plaget meg før jeg startet på p pillen for mange år siden, men tenker at kroppen forandrer seg jo. Så kanskje det ikke blir så ille denne gangen? 

Anonymkode: a7b41...c0d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk desverre mer kviser når jeg sluttet på p-piller (yasmine) enn hva jeg hadde før jeg startet. Men det var det eneste. Men jeg var bare 19-20 da jeg sluttet, om du er eldre kan det jo være at huden din har forandret seg. 

Anonymkode: d3b3f...16f

Skrevet

Jeg sluttet på Microgynon en gang i tiden. Gikk på de i 4,5 år sammenhengende. Fikk ikke noe voldsomt kvisutbrudd heldigvis (var redd for det da p-pillene fikset de voldsomme kviseproblemene mine). Får en kvise ved mensen gjerne. 

Har tydelig pms uten p-pillene, men på pilla var jeg ganske depressiv, så det er verdt det :) 

Fikk ikke noe verre mensensmerter enn før jeg gikk på pilla iallfall.  

Jeg frøys mye da jeg gikk på p-piller, dette problemet har forsvunnet etter at jeg sluttet. 

Mulig det er en annen opplevelse å slutte med yasminelle, jeg aner ikke :) 

Anonymkode: ccfd5...735

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...