AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #1 Skrevet 13. februar 2018 I dag da jeg dusjet oppdaget jeg plutselig noe som kjentes ut som små kuler i underlivet. Når jeg så nærmere etter lignet det små sår. Det var vel 3-4 stk. De gjør ikke noe særlig vondt, og de ligger nesten helt bakerst, mot endetarmsåpningen, men er liksom bak i skjeden eller hva det heter. Noen som har hatt det og vet hva det kan være? Beklager mulig dårlig forklaring. Anonymkode: 89c8d...4c0
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #3 Skrevet 13. februar 2018 Akkurat nå, O.G. skrev: KOM DEG TIL LEGE STRAKS!!!! Nei. Anonymkode: 89c8d...4c0
Gjest O.G. Skrevet 13. februar 2018 #4 Skrevet 13. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei. Anonymkode: 89c8d...4c0 Nei vel.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #5 Skrevet 13. februar 2018 Akkurat nå, O.G. skrev: Nei vel. Hvorfor gidder du å svare når du ikke har noe mer konstruktivt å komme med? Du svarer jo ikke på det jeg spør om. Jeg går selvsagt til legen hvis det ikke er borte innen en liten stund, men jeg ville gjerne høre her inne om det var noen som kunne kjenne igjen hva det var. Anonymkode: 89c8d...4c0
Gjest O.G. Skrevet 13. februar 2018 #6 Skrevet 13. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor gidder du å svare når du ikke har noe mer konstruktivt å komme med? Du svarer jo ikke på det jeg spør om. Jeg går selvsagt til legen hvis det ikke er borte innen en liten stund, men jeg ville gjerne høre her inne om det var noen som kunne kjenne igjen hva det var. Anonymkode: 89c8d...4c0 Kan man komme med et bedre svar enn at folk skal gå til lege når de oppdager sår i underlivet sitt?
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #7 Skrevet 13. februar 2018 Akkurat nå, O.G. skrev: Kan man komme med et bedre svar enn at folk skal gå til lege når de oppdager sår i underlivet sitt? Ja, du kan svare på det jeg spør om. Ev. la være. Anonymkode: 89c8d...4c0
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #8 Skrevet 13. februar 2018 Er det inni skjeden i veggen mot endetarmen (hvordan har du evt klart å se at det er sår?), eller i mellomkjøttet mot rumpa? Hvis sistnevnte,- har du nylig barbert deg? Det kan gi såre nupper... Anonymkode: 585ce...aef
Gjest O.G. Skrevet 13. februar 2018 #9 Skrevet 13. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, du kan svare på det jeg spør om. Ev. la være. Anonymkode: 89c8d...4c0 Vel, det kan være begynnende cancer vulva. Du kan bruke vår venn google for å finne ut av om det kansje kan være det.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #10 Skrevet 13. februar 2018 Herpes kanskje? Anonymkode: 9832d...dae
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #11 Skrevet 13. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det inni skjeden i veggen mot endetarmen (hvordan har du evt klart å se at det er sår?), eller i mellomkjøttet mot rumpa? Hvis sistnevnte,- har du nylig barbert deg? Det kan gi såre nupper... Anonymkode: 585ce...aef Jeg er ikke så god på terminologi, men det er liksom ikke inni selve hullet, men på utsiden, i bakre del av åpningen. Jeg brukte et håndholdt speil til å se. Barberer meg ikke, men har heller ikke hår på det stedet uansett. Anonymkode: 89c8d...4c0
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #12 Skrevet 13. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Herpes kanskje? Anonymkode: 9832d...dae Det var det jeg fikk opp ved å google, men må man ikke ha sex for å få det? Jeg har ikke hatt sex. Anonymkode: 89c8d...4c0
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #13 Skrevet 13. februar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var det jeg fikk opp ved å google, men må man ikke ha sex for å få det? Jeg har ikke hatt sex. Anonymkode: 89c8d...4c0 Det er ikke godt å vite hva det er , og derfor er det fornuftig å snakke med en lege. Anonymkode: df481...f3e
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #14 Skrevet 13. februar 2018 Hvis du ikke har hatt sex, er det uansett ikke noe farlig :-) Kan være alt fra kviser til eksem. Se det ann noen dager,- om det ikke bedrer seg på et par uker så ville jeg rådført meg med fastlegen. Mulig du trenger noen kremer å smøre på. Anonymkode: 585ce...aef
Gjest padawan Skrevet 13. februar 2018 #15 Skrevet 13. februar 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor gidder du å svare når du ikke har noe mer konstruktivt å komme med? Du svarer jo ikke på det jeg spør om Så du synes det er bedre at folk på KG, som ikke har peiling på hva dette kan være, kommer med kvasi-medisinske råd basert på et raskt søk på Google enn å søke hjelp hos noen som faktisk kan hjelpe deg høvelig raskt?
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #16 Skrevet 13. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du ikke har hatt sex, er det uansett ikke noe farlig :-) Kan være alt fra kviser til eksem. Se det ann noen dager,- om det ikke bedrer seg på et par uker så ville jeg rådført meg med fastlegen. Mulig du trenger noen kremer å smøre på. Anonymkode: 585ce...aef Så man kan faktisk få kviser der? Det var nemlig min første tanke og det er sånn det kjennes ut egentlig. Jeg er også plaget med eksem som har blitt verre den siste tiden, så det er også godt mulig. Akkurat nå, padawan skrev: Så du synes det er bedre at folk på KG, som ikke har peiling på hva dette kan være, kommer med kvasi-medisinske råd basert på et raskt søk på Google enn å søke hjelp hos noen som faktisk kan hjelpe deg høvelig raskt? Ja, jeg gidder ikke å betale for å gå til legen dersom det går bort i i løpet av noen dager uansett. Anonymkode: 89c8d...4c0
RaraAvis78 Skrevet 13. februar 2018 #17 Skrevet 13. februar 2018 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så man kan faktisk få kviser der? Det var nemlig min første tanke og det er sånn det kjennes ut egentlig. Jeg er også plaget med eksem som har blitt verre den siste tiden, så det er også godt mulig. Ja, jeg gidder ikke å betale for å gå til legen dersom det går bort i i løpet av noen dager uansett. Anonymkode: 89c8d...4c0 Kviser kan en få over alt. I området rundt skjeden er det masse talgkjertler som beskytter skjedeinngangen. Hvis de blir tilstoppet, kan de bli hovne og betente (og da litt ømme). Helt normalt :-) Se det som nevnt ann et par uker, og kontakt evt lege dersom de ikke forsvinner. Endret 13. februar 2018 av RaraAvis78
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #18 Skrevet 13. februar 2018 Herregud at det går an?? Du forstår vel at den eneste måten å få svar på er å gå til legen? Kg er ikke lege. Ta ansvar for deg selv og gå til legen. ATT det går Ann.... Anonymkode: 2ec87...796 3
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #19 Skrevet 13. februar 2018 Selv om du ikke har hatt sex så kan det være noe som bør bli behandlet. Jeg hadde ikke ventet for å se om de forsvinner av seg selv. Gå til legen så slipper du å gå på en smell der det eventuelt sprer seg, blir kraftigere, får betennelse i skjeden/livmor... Anonymkode: d945c...b33 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #20 Skrevet 13. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Selv om du ikke har hatt sex så kan det være noe som bør bli behandlet. Jeg hadde ikke ventet for å se om de forsvinner av seg selv. Gå til legen så slipper du å gå på en smell der det eventuelt sprer seg, blir kraftigere, får betennelse i skjeden/livmor... Anonymkode: d945c...b33 Jeg har ikke økonomi til å gå til legen hver gang det er en liten ting, og ser det derfor alltid an. Anonymkode: 89c8d...4c0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå