Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

og er du fornøyd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stokke tripptrapp. Helt super stol, brukte newborn-setet masse, og baby seat (bøyle og forlenget rygg) er i bruk til alle måltider :) 

• Liker 2
Skrevet

Stokke tripp trapp. Har en til hvert barn. Super stol

Skrevet

Stokke steps til begge, fornøyd lett å gjøre ren noe som er viktig med små griser..

Anonymkode: 184d6...e47

Skrevet

Stokke Tripp Trapp. 

Anonymkode: 13409...282

Skrevet

Den hvite til ikea. 

Anonymkode: 7eb95...0a2

• Liker 6
Skrevet

Stokke tripp trapp :)

Skrevet

Liker godt ikeas, svigermor har den! Har arvet gamle tripptrappstoler fra stokke til alle barna (med bøyle, uten brett). Savner ikke å ha brett, har jo bord.

Gjest fruktfest
Skrevet

Stokke tripp trapp, veldig fornøyd!

Skrevet

Antilop fra Ikea. Veldig praktisk, brettet kan tas av om man ønsker det, superenkel å vaske. Billig er den også så det er mye stol for pengene i forhold til en del andre stoler som er grovt overpriset. Kjempefornøyd. :)

Skrevet

Stokke tripptrapp, veldig fornøyd! 

Anonymkode: 646dd...0c6

Skrevet

ikea sin.

har Stokke også, men bare brett til den koster 690, når hele stolen på ikea koster 150 kr, så jeg kjøpte like greit Ikea sin i tillegg. Også greit å ha en ekstra stol for besøk, når man er i den alderen at alle venner får barn de også.

Anonymkode: 2da0f...129

Skrevet

Stokke tripp trapp med brett, baby seat og tekstilpakke til begge to. Fantastiske stoler!

Skrevet

Ikea Antilop, med avtakbart brett. 

Anonymkode: a133f...907

Skrevet

Vi har tripp trapp, uten brett (bare bøyle), og vi har Ikea sin hvite med avtakbart brett. Den siste blir ofte brukt uten brett. Elsker tripp trapp, mest fordi de vokser med ungene. Både den på 1,5 og han på seks år bruker tripp trapp. :)

Hadde vært 100% fornøyd med Ikea sin om den hadde hatt fotstøtte. Barn litt over 1 år sitter bedre med det, etter min erfaring. Men det er en god backup. Vi har den for å kunne ta med barnestol til diverse selskap. 

Skrevet

Var så heldig å få tak i to brukte Tripp-Trapp-stoler da tvillingene ble født. Betalte 200 kr til sammen (eldre dame som drev bruktbutikk uten å ha peiling på priser). Brett har vi aldri hatt behov for. 

Ikea-stoler har vi hos besteforeldrene, siden de er enkle å demontere og lagre når vi ikke er der.

Anonymkode: cc302...1d0

Skrevet

Noen som vet når man kan gå fra stokke newbornseat tol bøyla? Min jente er 4.5 mnd men snart 9 kilo 

Skrevet
16 minutter siden, Ruccula skrev:

Noen som vet når man kan gå fra stokke newbornseat tol bøyla? Min jente er 4.5 mnd men snart 9 kilo 

Jeg har ikke brukt newbornseat, men nine har begynt å bruke bøylen når de begynner å sitte selv på gulvet og leke litt osv. Rundt 7 mnd. 

Anonymkode: 686cd...913

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke brukt newbornseat, men nine har begynt å bruke bøylen når de begynner å sitte selv på gulvet og leke litt osv. Rundt 7 mnd. 

Anonymkode: 686cd...913

Da kan jeg ikke bruke tripptrapstolen fra nå til 7 mnd da... 

Kjipt :/ 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...