Gå til innhold

Tung jente, usexy?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har smal midje men store hofter, lår og rumpe, og store bryster. Trener mye og har også da en del muskler. Han fyren jeg crusher på er ca 5 cm høyere enn meg, og veier ca 5 kg mindre enn meg. Er det usexy med en tyngre dame, selv om jeg fysisk er mindre enn fyren??

Anonymkode: 3ece1...a3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er nok en smaks sak, er selv 130 kilo og har en kjærste på 80 kilo men vi har det fint sammen. jeg vil anbefale deg og få bedre selvtilit og gi mer F i hva folk mener for det gjør livet lettere!:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har smal midje men store hofter, lår og rumpe, og store bryster. Trener mye og har også da en del muskler. Han fyren jeg crusher på er ca 5 cm høyere enn meg, og veier ca 5 kg mindre enn meg. Er det usexy med en tyngre dame, selv om jeg fysisk er mindre enn fyren??

Anonymkode: 3ece1...a3e

Har det noe å si om andre synes det er usexy?

For min del synes jeg det ser helt riktig ut når to tydelig elsker hverandre uansett form å farge.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Har smal midje men store hofter, lår og rumpe, og store bryster. Trener mye og har også da en del muskler. Han fyren jeg crusher på er ca 5 cm høyere enn meg, og veier ca 5 kg mindre enn meg. Er det usexy med en tyngre dame, selv om jeg fysisk er mindre enn fyren??

Anonymkode: 3ece1...a3e

Nei, du høres absolutt sexy ut! Ingenting i veien med damer som veier litt, sålenge kiloene sitter på de rette plassene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...