Gå til innhold

Nese hals munn. Trenger råd

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Jeg spør her da jeg føler legen ikke tar meg seriøst og ser på meg som en hypokonder. 

Jeg har røyket ganske mye bong. Og inntatt mye ren tobakk uten filter. (Flere år) Har vært veldig deprimert og vært litt låst i en mørk sone. Har sluttet med bongen nå og prøver å få kontroll over livet.. Men jeg går ofte med en rør følelse i ryggen. Mellom skuldrene. 

Har hatt endel angst i brystet både før etter jeg sluttet da det har skjedd endel negativt i livet mitt. Trodde det først var hjertet men siden det blir borte når jeg er i bevegelse vet jeg at det ikke er hjertet. 

Og tannpussen har ikke vært på topp(syreskader etter brus osv) 

Men jeg opplever nå de siste ukene å ha blod fra nesen spesielt om morgen og kveld, og når jeg pusser tennene og hals(fra Halsen og blandet inn litt blod) 

Er redd dette kan være alvorlig.. 

Formen er redusert men jeg har begynt å trene litt og det blir bedre. Men er veldig sliten hele dagen.. så jeg lurer på om det er noen som kan noe om nese hals osv? 

Veier under 50 kilo da jeg har sakte men sikkert mistet kjøtt på kroppen. Matlysten har ikke vært til stede men jeg kjenner jeg blir sulten. (Før spiste jeg svært lite) 

Men den prikkingen i ryggen samtidig som det kommer blod både fra nese og hals er jeg livredd det kan være noe alvorlig. 

Har tatt CT av thorax for kreft men ingen ting påvist. Men siden jeg verken har hatt matlyst og vært svært deprimert har bryst musklene forsvunnet og jeg kjenner det er ruglete på brystet. 

Hostet en gang opp en 6 kantet blod flekk og formen/kroppen har kun blitt dårligere de siste årene. 

Det er ikke hele tiden og den følelsen i ryggen kjennes helt ærlig som lymfe væske og er litt øm. Brystet tenker jeg er angst, 

Men det blodet fra nesen og halsen.. livredd for at det er noe alvorlig.. begynte også å blø fra halsen men legen min er en 63 åring og er så opptatt av cannabis og ikke min helse.. 

Jeg har prøvd og fortelle han alle symptomer men til ingen nytte da alt han snakker om er min cannabis bruk. 

Er det noen som kan noe/skjønner hva jeg mener/har opplevd noe lignende? 

Oppsummert: 

Nedsatt energi. 

Deprimert. 

Matlyst nesten ikke til stede. 

Blod i spytt fra hals. 

Svært dårlig ånde. 

Blod fra nese i snyting.

Rar følelse i ryggen. 

Stikking i brystet (angst)

Seigt slim fra hals. (Ofte brune klumper) 

Svetter endel om natten. 

Får svært fort svettelukt. 

Tørr i munn men også ekstremt mye vann i munnen. 

Jeg er 28 år.. og tipper jeg er på forstadiet til kols. 

Har noen vært borti eller forstår hva jeg prater om og kan gi meg et vettug råd? 

Har tatt så tak i livet mitt at jeg la meg inn for jeg var livredd for å sitte alene hjemme og dø..(drømte jeg fikk hjerteinfarkt.) 

Dette ble rotete men beskriver hvordan hodet mitt føles om dagen og jeg spør her da jeg både lurer på og føler jeg er på vei i grava.

Anonymkode: 0efc2...563

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Anonymkode: 0efc2...563

Skrevet

Spør eksperten

LHLs eksperter svarer på dine spørsmål om hjerte- og lungesykdom, hjerneslag, kosthold, astma, allergi, eksem, inneklima, sykdomsmestring og pasientrettigheter.

Anonymkode: e558e...5fc

• Liker 1
Skrevet

Du kan også bytte fastlege og få en lege som hører på deg.

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan også bytte fastlege og få en lege som hører på deg.

Støtter denne. Få deg ny fastlege eller dra til legekontoret en dag fastlegen ikke jobber - da skal du få snakke med en annen lege. 

• Liker 1
Skrevet

Du kan også bestille legetime hos en privatpraktiserende almenlege og be om henvisning for å bli utredet hos spesialist.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...