AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #1 Skrevet 12. februar 2018 Noen av dere som kan noe om dette? jeg mistenker dette, i stor grad, da jeg har så og si alle symptomene. Har også lavt stoffskifte, som har "optimale" verdier på prøvene pr nå. Har Hashimotos og. Men jeg føler meg crap, selv om prøvene tilsier at jeg burde ha det bra.... derfor, om noen kan tipse meg om hvordan jeg kan teste meg for binyretretthet og evt hva man kan ta for å forbedre det, vennligst si fra, Legen min bare fnøs når jeg nevnte det. Tror det ble for "alternativt" for ham og han så ikke hensikt i å ta prøver ifht binyrer...Han bare lurte på hvor jeg hadde hørt om slikt noe rart.....sukk. Må jeg liksom til Balderklinikken for å bli tatt på alvor? Bor liksom bare 7 timer unna.... Leser på nett om noe dhea-tilskudd, at det kan hjelpe. Noen som vet? Anonymkode: 9079d...0a0
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #2 Skrevet 13. februar 2018 Anbefaler å sjekke ut informasjonen til Medical Medium. Ifølge han er Hashimotos forårsaket av Epstein Barr, og dette viruset forårsaker også mange andre symptomer som kan ligne på de ved binyretretthet. Kan anbefale informasjonen hans, har hjulpet meg mye: http://www.medicalmedium.com/blog/hashimotos-hypothyroid Han har også info om binyretretthet, han anbefaler denne gresse-teknikken for det: http://www.medicalmedium.com/blog/16-snacks-for-adrenal-fatigue Anonymkode: 4235e...932
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #3 Skrevet 13. februar 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Anbefaler å sjekke ut informasjonen til Medical Medium. Ifølge han er Hashimotos forårsaket av Epstein Barr, og dette viruset forårsaker også mange andre symptomer som kan ligne på de ved binyretretthet. Kan anbefale informasjonen hans, har hjulpet meg mye: http://www.medicalmedium.com/blog/hashimotos-hypothyroid Han har også info om binyretretthet, han anbefaler denne gresse-teknikken for det: http://www.medicalmedium.com/blog/16-snacks-for-adrenal-fatigue Anonymkode: 4235e...932 Medical medium er uvitenskapelig tull og pjatt. Det er ren svindel. Den siden er spekket med direkte feil som kan medføre stor helsefare om man tror på den. Er det i det hele tatt noe som helst denne svindleren ikke attribuerer til Epstein-Barrvirus? Binyretretthet er ikke en diagnose. Det er et påfunn fra noen som vil ha pengene dine. Anonymkode: fa0c4...9ab
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #4 Skrevet 13. februar 2018 https://www.lommelegen.no/annet/legesvar/binyretrotthet/69053625 svdadiagnose. Anonymkode: d8f4b...bce
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #5 Skrevet 13. februar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: https://www.lommelegen.no/annet/legesvar/binyretrotthet/69053625 svdadiagnose. Anonymkode: d8f4b...bce Dette svaret du refererer til er 8(!!)år gammelt! Jeg forstår at det er skepsis rundt dette ,til og med legen min fnøs jo. Men sannheten er jo at vi alle har binyrer og hvorfor kan ikke disse bli syke? De har en funksjon som kan bli svekket på samme måte som skjoldbruskkjertelen blir svekket i stoffskifte sykdom. Jeg har lest meg opp på det hele og ser at behandling er bl.a hydrokortison eller hormoner, dhea el et annet jeg ikke husker. Jeg vet de opererer med denne tilstanden på Balder klinikken, og jeg vil iIkke akkurat si at de som jobber der driver med svada... Anonymkode: 9079d...0a0
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #6 Skrevet 13. februar 2018 Hvis binyrene svikter har man primær binyrebarksvikt (Addisons sykdom) eller sekundær binybarksvikt (hypofysære årsaker). Det er veldefinerte diagnoser og spesielt Addison er svært alvorlig og potensielt livstruende. Binyretretthet er en alternativ diagnose, det vil si - den finnes ikke. Anonymkode: 33e99...827
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #7 Skrevet 13. februar 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette svaret du refererer til er 8(!!)år gammelt! Jeg forstår at det er skepsis rundt dette ,til og med legen min fnøs jo. Men sannheten er jo at vi alle har binyrer og hvorfor kan ikke disse bli syke? De har en funksjon som kan bli svekket på samme måte som skjoldbruskkjertelen blir svekket i stoffskifte sykdom. Jeg har lest meg opp på det hele og ser at behandling er bl.a hydrokortison eller hormoner, dhea el et annet jeg ikke husker. Jeg vet de opererer med denne tilstanden på Balder klinikken, og jeg vil iIkke akkurat si at de som jobber der driver med svada... Anonymkode: 9079d...0a0 Alder er urelevant, svaret er fremdeles gyldig. Binyretretthet er ingen diagnose. Dersom binyrene svikter måles dette med blodprøve, og det har helt spesifikke symptomer med en lagt kortere liste enn "binyretretthet". Anonymkode: d8f4b...bce
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #8 Skrevet 13. februar 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen av dere som kan noe om dette? jeg mistenker dette, i stor grad, da jeg har så og si alle symptomene. Har også lavt stoffskifte, som har "optimale" verdier på prøvene pr nå. Har Hashimotos og. Men jeg føler meg crap, selv om prøvene tilsier at jeg burde ha det bra.... derfor, om noen kan tipse meg om hvordan jeg kan teste meg for binyretretthet og evt hva man kan ta for å forbedre det, vennligst si fra, Legen min bare fnøs når jeg nevnte det. Tror det ble for "alternativt" for ham og han så ikke hensikt i å ta prøver ifht binyrer...Han bare lurte på hvor jeg hadde hørt om slikt noe rart.....sukk. Må jeg liksom til Balderklinikken for å bli tatt på alvor? Bor liksom bare 7 timer unna.... Leser på nett om noe dhea-tilskudd, at det kan hjelpe. Noen som vet? Anonymkode: 9079d...0a0 Vær glad du ikke har binyretretthet. Det er ikke noe å trakte etter. Alle symptomer på en sykdom er også høyst unormalt å få. De fleste kan få noen få eller flere symptomer på en sykdom, de friske som mener seg syke får gjerne alle symptomer. Stol,på legen din. Balderklinikken kan ikke gi deg en sykdom du ikke har. Anonymkode: 8cc6a...170 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #9 Skrevet 13. februar 2018 6 hours ago, AnonymBruker said: Dette svaret du refererer til er 8(!!)år gammelt! Jeg forstår at det er skepsis rundt dette ,til og med legen min fnøs jo. Men sannheten er jo at vi alle har binyrer og hvorfor kan ikke disse bli syke? De har en funksjon som kan bli svekket på samme måte som skjoldbruskkjertelen blir svekket i stoffskifte sykdom. Jeg har lest meg opp på det hele og ser at behandling er bl.a hydrokortison eller hormoner, dhea el et annet jeg ikke husker. Jeg vet de opererer med denne tilstanden på Balder klinikken, og jeg vil iIkke akkurat si at de som jobber der driver med svada... Anonymkode: 9079d...0a0 Binyretretthet er ikke, og har aldri vært en diagnose. Det er svindel. Du finner ingen seriøse medisinere som anerkjenner dette sammensuriet. Balderklinikken driver med mye lurvete praksis i strid med kunnskap og retningslinjer. De er ikke spesielt seriøse, Anonymkode: fa0c4...9ab 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå