Gå til innhold

Til dere ærlige menn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tenker dere menn på strekkmerker som noe styggt? 

La oss si en jente har strekkmerker på rumpa, tenker dere oi hun hadde mye.. Eller bryr dere ikke om det?

er hun like sexy selv om hun har strekkmerker? 

Anonymkode: 148c8...9cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja hvorfor skal jeg tenke så masse på det?

I treningsmiljøet har annenhver mann strekkmerker både her og der, så hvorfor skal det være værre for en dame?

Har ikke brydd meg mindre slike ting. 

Men skjønner problemstillingen når jeg ser hva ei jente skrev i en annen tråd her på forumet. Hun ville fylle både rumpa å puppene med silikon. Her ligger problemet en del høyere opp en der både rumpa å puppene ligger.

• Liker 2
Skrevet

Det finnes ingen ærlige menn.

Anonymkode: 717fc...efe

• Liker 2
Skrevet

Har ikke 99% strekkmerker da? Ikke noe jeg legger merke til før noen påpeker det, og har jeg lagt merke til det så tenker jeg ingenting spesielt om det, blir som å se en føflekk eller en arm, helt vanlig del av kroppen i mine øyne.

Anonymkode: 335f5...bb6

• Liker 3
Skrevet

Kanskje jeg er rar, men jeg synes faktisk strekkmerker kan være veldig fint, jeg.

Anonymkode: 0283f...1b7

• Liker 2
Skrevet

Hei TS! Hvis du møter en trent, fin fyr som du virkelig har kjemi med, kan prate om alt mulig med og bli forstått av, som også har mye morsomt og interessant å dele med deg, som får deg til å føle deg så trygg og ønsket, ville du da ha tenkt at han er uaktuell fordi han har et arr i ansiktet? Eller hva hvis han hadde strekkmerker selv? Hva hvis han hadde et fødselsmerke i pannen?

Jeg kan love deg at alle slike tanker om et feilfritt ytre vil være som borte i det du ser hans indre.

Du ba om en ærlig mann og her er en ærlig mann med et ærlig svar: det er akkurat likt for oss menn når det gjelder dere kvinner.

Anonymkode: ec4db...7a4

• Liker 1
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes ingen ærlige menn.

Anonymkode: 717fc...efe

Er noe som heter hvis man ikke har noe bra å si om noen så lar man være. Orker ikke svare ærlig på hva jeg syns er attraktivt hvis det er en person som er usikker på seg selv. 

Anonymkode: ed0f7...d86

• Liker 1
Skrevet

Det skal være ganske mye for at jeg i det hele tatt skal legge merke til det.

Anonymkode: 03b09...2b5

• Liker 1
Skrevet

Strekkmerker har ingen betydning. I alle fall har de strekkmerkene jeg har sett på kvinner ikke hatt noen betydning. Flesteparten av oss menn er ikke ute etter en Barbie-klon.

Hilsen ærlig middelaldrende mann.

Anonymkode: 51352...e2b

• Liker 2
Skrevet

Strekkmerker er bedre enn blåmerker som min tante pleide å si... Neida, men kropp er kropp! Ikke la noen merker stoppe deg fra å leve selve livet

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet

Strekkmerker er vel som mitt gråe hår. Det er tegn på levd liv. M(50) her.

Skrevet

Hun er åpenbart ikke like sexy med strekkmerker. Hvorfor etterlyser du ærlige menn når de ærlige svarene er ganske åpenbare?

Skrevet
1 minutt siden, Jens Even skrev:

Hun er åpenbart ikke like sexy med strekkmerker. Hvorfor etterlyser du ærlige menn når de ærlige svarene er ganske åpenbare?

Fordi hun vet at gutter har det med å svare sånn som du gjorde.

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Fordi hun vet at gutter har det med å svare sånn som du gjorde.

Neste gang du siterer meg så kan du jo prøve å si noe som gir mening.

Skrevet

Helt ærlig så tror jeg aldri jeg har tenkt på strekkmerker som noe som har plaget meg i det hele tatt. 

Vi har vært sammen lenge men har også vært sammen med mange andre.

Har aldri tenkt videre på det.

m 38

Anonymkode: 169e0...3a1

• Liker 1
Skrevet

jeg har masse , spesielt på magen, og magen er jammen ikke mye å skryte av den heller..

Men etter det var slutt sier eksen: "åh, jeg savner de puppene +++ med kroppen og denne magen din" Mens han tar meg på magen.

Jaja, tenkte jeg.. du kunne jo gitt meg den litt før :P

Men jeg er jente og har hatt utrolig komplekser for det meste på kroppen tror jeg. Men har funnet ut at menn ikke er så vanskelige der egentlig. De blir glad i dama, helt uperfekt, akkurat som vi blir glad i mannen ;)

Anonymkode: fa78c...810

Gjest JakeGreen
Skrevet (endret)

Stort sett uproblematisk for min del. Appelsinhud og overflødig hårvekst er noe verre om jeg skal være en ærlig mann.
:) 

Endret av JakeGreen
Skrevet
37 minutter siden, JakeGreen skrev:

Stort sett uproblematisk for min del. Appelsinhud og overflødig hårvekst er noe verre om jeg skal være en ærlig mann.
:) 

Appelsinhud er noen ganger tegn på dårlig vedlikehold, men også genetisk betinget slik strekkmerker også kan være. Det er ikke alltid man kan noe for appelsinhud. Strekkmerker får man iallfall ikke hindret :)

Hår er en preferansesak!

Skrevet

Strekkmerker gjør da ingenting:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...