Nobile Skrevet 13. februar 2018 #21 Skrevet 13. februar 2018 Snøen er hvit, men ofte så er det kvelden når konkurransene pågår slik at blir ca 50 % sort/ hvitt😆
HalldirV2 Skrevet 13. februar 2018 #22 Skrevet 13. februar 2018 2 minutter siden, hotellpute09 skrev: Mener det er i bob og aking. Det finnes ikke snø i Nigeria og Ghana, så jeg tipper at utøverne bor og trener i andre land. Hvorfor bygge opp under nasjonale stereotyper? Det er faktisk rasistisk.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #23 Skrevet 13. februar 2018 1 time siden, I Grosny skrev: Ikke akkurat rasistisk, men veldig anti-russisk. Ustiugov er en av de utestengte, han har bevist med utallige dopingprøver at han er ren, men det hjelper ikke. Idrett er propagandakrig, og Sovjet og Russland har vunnet mye på dette . Det blir det nå satt en stopper for. Sovjetiske /russiske utøvere som Fetisov, Kasatonov, Makarov, Krutov, Larionov, Korbut og Vedenin har sådd beundring i vest, og skapt prorussiske sympatier. Disse sympatiene truer USA sin medieverdensdominans fordi folk som liker russere bedre enn "ønskelig" leser russiske nettsider som en motvekt. Putin kjørte ett show til flere milliarder i Sotchi, for å bli likt av Europa. Europa slår tilbake og undergraver det resultatet med dopinganklager. Russere får slutte med doping så kan de bli med igjen. Anonymkode: 99df7...6fa
I Grosny Skrevet 13. februar 2018 #24 Skrevet 13. februar 2018 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Russere får slutte med doping så kan de bli med igjen. Anonymkode: 99df7...6fa Ustiugov driver ikke med doping, og mange andre av de utestengte gjør heller ikke det. Doping finnes dessverre i de fleste land, men det er altså russerne som jages målrettet. Av vanlige mennesker kreves det at de ikke blir tatt, mens av russere er det motsatt bevisbyrde. De må bevise sin uskyld. De beste russerne dopingtestes veldig ofte, og beviser sånn sett ofte sin uskyld, men allikevel blir de kollektivt utestengt. Fordi det handler om å ta en nasjon, og ikke egentlig om idrett og doping.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #25 Skrevet 13. februar 2018 9 minutter siden, I Grosny skrev: Ustiugov driver ikke med doping, og mange andre av de utestengte gjør heller ikke det. Doping finnes dessverre i de fleste land, men det er altså russerne som jages målrettet. Av vanlige mennesker kreves det at de ikke blir tatt, mens av russere er det motsatt bevisbyrde. De må bevise sin uskyld. De beste russerne dopingtestes veldig ofte, og beviser sånn sett ofte sin uskyld, men allikevel blir de kollektivt utestengt. Fordi det handler om å ta en nasjon, og ikke egentlig om idrett og doping. Hvor mye betaler Putin deg ? Anonymkode: 99df7...6fa
I Grosny Skrevet 13. februar 2018 #26 Skrevet 13. februar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor mye betaler Putin deg ? Anonymkode: 99df7...6fa Jeg er ingen Putinfan, men jeg elsker russere. Jeg mistenker Putin for å ha tusket til seg milliarder fra fellesskapet. Milliarder som bestemødre egentlig burde hatt i sitt pensjonsfond. Jeg er glad i russere, og den antirussiske kampanjen som foregår fra alle kanter er både ekkel, skremmende og "rasistisk". I 2013 var alt fint, Norge og Russland knyttet nærmere forbindelser. Vi solgte laks til de i stor skala, og så snur det i 2014. Norsk presse er ekle også. Johansen i Moskva klarte til og med å skrive noe negativt da de åpnet en flott park der. Russland har både stygge og pene sider, men når man bevisst velger å trekke fram det stygge og fortier det fine, så gir det ett stygt vrengebilde totalt sett, og det speiler ikke normalen. Når man stenger de flotteste idrettsutøverne ute, så stenger man for noe fint fra Russland.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå