Gå til innhold

Operasjoner

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva tenker dere om folk som oppererer rumpa/ bryst?

er 18 og har sykt lyst.. Firster så mye

har noen av dere gjort det? Angret eller fornøyd?

Anonymkode: d6f2a...8e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om jeg var deg ville jeg i det minste trent meg opp først. Er ikke så lurt å begynne trening i ettertid, og du er ung, det kan jo hende du blir glad i rumpetrening etterhvert, 

Selv ville jeg operere både pupper, rumpe, øyenbryn, hake og midje når jeg var 18. Idag er jeg fryktelig glad for at jeg ikke opererte noe som helst. Spesielt siden mine to venninner har hatt masse plager etter sine opeasjoner.

Så egentlig anbefaler jeg å se det Ann i minst 3 år før du bestemmer deg

Anonymkode: cae9e...89e

• Liker 1
Skrevet

Nei det må du ikke finne på ! For det første er det driiiiiiiiitvondt dagene og ukene etterpå, du må STÅ mens du er på do å tisser eller bæsjer og kan ikke sitte eller ligge på rumpa i det hele tatt. For det andre så forsvinner 60% av det man forstørrer (hvis du bruker fett) innen det første året. Bruker du silikon blir det som å sitte på to ganske harde plastikk fresbeer på en måte. For det tredje så får man myyye penere rumpe av å trene den større, med vekter!

Les tips for trening av rumpe her

Les andres innspill og erfaringer med rumpeoperasjon her

Og når det kommer til å forstørre pupper kan jeg ikke anbefale det heller. Risiko for komplikasjoner er veldig stor, og da blir det fort både dyrt, helseskadelig og smertefullt i lengden. Mange får lekkasjer etter bare noen år og implantatene skal skiftes ca hver tiende år så det er jo noe du må ha råd til mange ganger. Det er også risiko for å dø under narkose, som man må ligge i hver gang, og man får stygge arr.

Du burde se litt på youtube selve operasjons prosessen, bare søk på breast surgery, og breast surgery gone wrong, og BBL surgery, så ser du hvor brutalt operasjonene faktisk er . Du Vil IKKE utsette kroppen din for det....!

Dette med unaturlig store rumper og bryst er en trend vi kommer til å le oss ihjel av om 10-15 år, sånn som vi i dag ler av syltynne øyebryn og silikon på 90 og 2000 tallet , slengbukser og buffalo sko og grønt hår og sort lipliner.
Like idiotisk vil man se på disse uproposjenerte idealene som er i dag.  Dessuten vil folk ta deg mindre seriøst, desverre så tenker veldig mange både kvinner og menn at jenter som har operert seg er dumme og usmarte, og bare er gode for sex, det er en dum forhåndsdømming for man kan jo ha mye å bidra med av intelligens selvom man har vært "dum" å falt for operasjon. Men ja fakta er at uopererte blir tatt mere seriøst og sett mere helhetlig. Vær glad i den du er av natur <3

Anonymkode: 396ed...56c

• Liker 4
Skrevet

Det som er vil ikke ha strekkmerker...... 

Har allerede litt, vil ikke ha mer!

Skrevet

Sykt å operere kroppen man skal leve med resten av livet, pga en trend.

• Liker 1
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det som er vil ikke ha strekkmerker...... 

Har allerede litt, vil ikke ha mer!

Strekkmerker får du uansett ila livet, spesielt ved en vektøkning som må til for å transplantere fett fra et sted til et annet på kroppen, og strekke huden som skjer hvis man legger inn implantater også.

Men strekkmerker er ikke det du skal være mest redd for, for alle får det uansett, for eksempel etter graviditet eller naturlige vektforandringer. Derimot er komplikasjoner av operasjon og smerter det du skal være redd for når du tenker på operasjon!

Anonymkode: 396ed...56c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...