AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #1 Skrevet 12. februar 2018 Har forstått at ikke hvem som helst kan sette denne kobberspiralen. Kun enkelte gynekologer, men ikke alle. Noen som vet om det kun er i storbyene man kan få satt GyneFix? Bor i Nord-Norge, så hadde jo vært greit å få gjort det her. Anonymkode: e3078...c31
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #2 Skrevet 12. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har forstått at ikke hvem som helst kan sette denne kobberspiralen. Kun enkelte gynekologer, men ikke alle. Noen som vet om det kun er i storbyene man kan få satt GyneFix? Bor i Nord-Norge, så hadde jo vært greit å få gjort det her. Anonymkode: e3078...c31 Det finnes ingen oversikt over hvem som har lært seg teknikken. Det spesielle med Gynfix er at der skal lages en spesiell knute i "livmortaket" og i denne knuten henges/festes Gynfix spiralen. Dette medfører at den henger og ikke festes delvis i livmorveggene. Du må snakke med fastlegen din eller ringe ulike gynekologer og spørre om de har spiralen og setter den inn, eller kjenner noen som gjør det i ditt nærområde. Sist jeg søkte fant jeg lite info om denne spiralen. For noen timer siden fant jeg litt og linket i en annen tråd om den gamle kobberspiral. Anonymkode: 2d524...134
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #3 Skrevet 13. februar 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Det finnes ingen oversikt over hvem som har lært seg teknikken. Det spesielle med Gynfix er at der skal lages en spesiell knute i "livmortaket" og i denne knuten henges/festes Gynfix spiralen. Dette medfører at den henger og ikke festes delvis i livmorveggene. Du må snakke med fastlegen din eller ringe ulike gynekologer og spørre om de har spiralen og setter den inn, eller kjenner noen som gjør det i ditt nærområde. Sist jeg søkte fant jeg lite info om denne spiralen. For noen timer siden fant jeg litt og linket i en annen tråd om den gamle kobberspiral. Anonymkode: 2d524...134 Takk Anonymkode: e3078...c31
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå