Waldfee Skrevet 19. januar 2019 #281 Del Skrevet 19. januar 2019 Så kjempebra med to embryo inn👍👍👍👍 Dette skal gå veien🤞🤞🤞! Er så glad på dine vegne 💗 god klem og masse gode ruge-vibber fra meg 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 19. januar 2019 #282 Del Skrevet 19. januar 2019 (endret) 3 timer siden, Ysera skrev: 💜Eg fekk diverre ikkje nokon egg på frys, men det var ingen stor overaskelse Er berre veldig nøgd med at me kom til innsett ei gong til, for no har me jo faktisk mogelegheita til å verta gravid og ikkje som sist gong då ingenting skjedde. Klexane føler eg er null stress, meiner sjølv eg nett så vidt kjenner det når eg stikk meg sjølv, og den sviinga kjenner eg ikkje mykje til (rett etter at eg har sprøyta inn alt kjenner eg litt, men det går veldig fort over) så dette skal eg fint klara. Endeleg er eg rugar att!! 💜 Håpar dette går vegen no! Gratulerer så mykje som rugar igjen, Ysera! Høyrest ut som mitt siste forsøk dette her! Då fekk eg ingen egg på frys, og fekk sett inn to egg av middels kvalitet, det eine litt bedre enn det andre. Og jammen var det akkurat den gangen ein liten spire klarte å klora seg fast der inne, som vart til ei perfekt lita jente som allerede er 1 1/2 år gammal og heile familien sin lille hjerteknusar. Kryssar fingrane for at du er like heldig, og sit med ein liten baby i armane dine om 9 månader. Eg håpar sånn for deg, og at du testar positivt om 1-2 veker. Så rart at du nesten ikkje kjenner noko av Klexane-sprøytene. Eg synst sprøytene var skikkelig vonde, og det svei kraftig lenge etterpå. Menopur derimot, merka eg lite til. Så det er tydelig at me har motsatt erfaring då. Endret 19. januar 2019 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sialove Skrevet 19. januar 2019 #283 Del Skrevet 19. januar 2019 Masse lykke til! Slapp av og vær snill med deg selv i rugetiden nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepiken Skrevet 20. januar 2019 #284 Del Skrevet 20. januar 2019 Gratulerer som ruger!! Måtte dette gå veien for dere❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ysera Skrevet 20. januar 2019 Forfatter #285 Del Skrevet 20. januar 2019 23 timer siden, Waldfee skrev: Så kjempebra med to embryo inn👍👍👍👍 Dette skal gå veien🤞🤞🤞! Er så glad på dine vegne 💗 god klem og masse gode ruge-vibber fra meg 😊 Ja, no kryssar me fingrane for at det går rette vegen! Eg er i gang med å måle restane av ovitrelle'n. Har målt 1. dpo og 3. dpo og skal sjekka att i morgo. Forhåpetligviser den i morgo blendakvit... Har veldig lyst å begynna tidleg testing, men er og skikkeleg nervøs for at det skal vera kvite testar.... Men tester no etter ovirelle i kroppen, det er i alle fall noko som ikkje er nervepirrande4 å fylgja med på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ysera Skrevet 20. januar 2019 Forfatter #286 Del Skrevet 20. januar 2019 22 timer siden, Mirabella76 skrev: Gratulerer så mykje som rugar igjen, Ysera! Høyrest ut som mitt siste forsøk dette her! Då fekk eg ingen egg på frys, og fekk sett inn to egg av middels kvalitet, det eine litt bedre enn det andre. Og jammen var det akkurat den gangen ein liten spire klarte å klora seg fast der inne, som vart til ei perfekt lita jente som allerede er 1 1/2 år gammal og heile familien sin lille hjerteknusar. Kryssar fingrane for at du er like heldig, og sit med ein liten baby i armane dine om 9 månader. Eg håpar sånn for deg, og at du testar positivt om 1-2 veker. Så rart at du nesten ikkje kjenner noko av Klexane-sprøytene. Eg synst sprøytene var skikkelig vonde, og det svei kraftig lenge etterpå. Menopur derimot, merka eg lite til. Så det er tydelig at me har motsatt erfaring då. TAKK! Håper verkeleg at "alle gode ting er tre" i mitt tilfelle og. Her har me faktisk beegynt å vurdera ED og om dette forsøket ikkje går vår veg. Er endå usikker på det, men me skal ha det oppe til vurdering (kanskje). tusen takk, skjønne du! ♥️ Det håpar eg og! Klexanen går faktisk veldig greit, i dag opplevde eg at det var litt vondt, men det var kun då eg skulle stikka meg sjølv... er jo nokre gonger det blir verre enn andre. Får håpa det heller vert ein av dei sjeldne gongene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ysera Skrevet 20. januar 2019 Forfatter #287 Del Skrevet 20. januar 2019 22 timer siden, Sialove skrev: Masse lykke til! Slapp av og vær snill med deg selv i rugetiden nå Tusen takk!! Dei siste 4 dagane har eg slappa av og vert skikkeleg god med meg sjølv. Lover å ikkje ta det alt for langt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ysera Skrevet 20. januar 2019 Forfatter #288 Del Skrevet 20. januar 2019 12 timer siden, Sjokoladepiken skrev: Gratulerer som ruger!! Måtte dette gå veien for dere❤️ Tusen takk!! Krysser fingrane for at det går vår veg denne gongen og at det varer heile vegen denne gongen!! ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ysera Skrevet 27. januar 2019 Forfatter #289 Del Skrevet 27. januar 2019 Sitt her og føler at alt suger!! 😔 klarte nemleg ikkje å halda meg i dag... eg tok to testar i dag... og begge var heilt blenda-kvite. 😥 kunne eg ikkje berre holdt meg?? Åh, det verste med alt er jo berre det at det fyrste forsøket tydeligvis var det beste... bah! Føler meg skikkeleg nedfor akkurat no! 😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 27. januar 2019 #290 Del Skrevet 27. januar 2019 Æsj, så kjedelig @Ysera😢! Men det er vel alt for tidlig å teste? Er det dpo 9? Du kan ikke vite noe ut fra negativ test så tidlig. Så ikke mist håpet🤞💗. Hvordan kjennes kroppen? Sender deg en klem og masse håp 💗🤞☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 27. januar 2019 #291 Del Skrevet 27. januar 2019 Kjedelig med negativ test, men det er vel tidleg enda? Kryssar fingrane for positiv test om nokre dagar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 29. januar 2019 #292 Del Skrevet 29. januar 2019 Hvordan går det med deg, @Ysera 💗💗💗? Krysser fingrene for forsøket 🤞, og håper du holder motet oppe!!! Klem fra meg 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ysera Skrevet 30. januar 2019 Forfatter #293 Del Skrevet 30. januar 2019 På 27.1.2019 den 21.21, Waldfee skrev: Æsj, så kjedelig @Ysera😢! Men det er vel alt for tidlig å teste? Er det dpo 9? Du kan ikke vite noe ut fra negativ test så tidlig. Så ikke mist håpet🤞💗. Hvordan kjennes kroppen? Sender deg en klem og masse håp 💗🤞☺️ Kjære @Waldfee! Tusen takk for omtanken. På søndag var det for meg 11 dpo og rugedag 10. Eg har hatt og har fortsatt symptom på graviditet (sikkert lutinusen). I dagtidleg var det også noko blod blanda med lutinusrestane så det skal vel godt gjerast om testen vert positiv i morgo. 😔 men eg håper sjølvsagt fremdeles 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ysera Skrevet 30. januar 2019 Forfatter #294 Del Skrevet 30. januar 2019 På 27.1.2019 den 22.06, Mirabella76 skrev: Kjedelig med negativ test, men det er vel tidleg enda? Kryssar fingrane for positiv test om nokre dagar! Ja, det var litt tidleg, men eg hadde hatt følelsen av at eg ikkje var gravid ei stund. Hadde og har fortsatt symptom på graviditet, men likevel var det noko som plutseleg sa meg at eg ikkje var gravid. 😔 I dagtidleg var det også noko blod blanda med lutinusrestane så det går nok den vegen. Eg skal venta til i morgo og testa då, men eg har litt på følelsen av at løpet er kjørt. 😧 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ysera Skrevet 30. januar 2019 Forfatter #295 Del Skrevet 30. januar 2019 11 timer siden, Waldfee skrev: Hvordan går det med deg, @Ysera 💗💗💗? Krysser fingrene for forsøket 🤞, og håper du holder motet oppe!!! Klem fra meg 😍 Det går greit her 💜 er veldig usikker på kva eg føler akkurat no. Eg håper fortsatt eg og. 😉 Stor klem tilbake! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 30. januar 2019 #296 Del Skrevet 30. januar 2019 1 time siden, Ysera skrev: Det går greit her 💜 er veldig usikker på kva eg føler akkurat no. Eg håper fortsatt eg og. 😉 Stor klem tilbake! Jeg krysser og krysser 💗🤞. Ventetiden er ikke noe ålreit, altså. Klem igjen 💗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 30. januar 2019 #297 Del Skrevet 30. januar 2019 (endret) 4 timer siden, Ysera skrev: Ja, det var litt tidleg, men eg hadde hatt følelsen av at eg ikkje var gravid ei stund. Hadde og har fortsatt symptom på graviditet, men likevel var det noko som plutseleg sa meg at eg ikkje var gravid. 😔 I dagtidleg var det også noko blod blanda med lutinusrestane så det går nok den vegen. Eg skal venta til i morgo og testa då, men eg har litt på følelsen av at løpet er kjørt. 😧 Du kan blø litt på grunn av Lutinusen, som irriterer slimhinnene. Spesielt viss du berre ser litt blod saman med Lutinusrestane, og ikkje blør ellers. Så akkurat det treng ikkje å bety at du ikkje er gravid. Og det er jo uansett positivt at du har graviditetssymptom. Eg fortset å kryssa fingrane for deg, og ønskjer deg masse lykke til med testing i morgon tidleg! Håpar verkeleg at det går vegen for deg denne gangen, Ysera. Endret 30. januar 2019 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 1. februar 2019 #298 Del Skrevet 1. februar 2019 Fekk du tatt ein test i går? Håpar i så fall at testen var positiv, og at det ikkje er eit negativt tegn at du ikkje har oppdatert her inne enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ysera Skrevet 1. februar 2019 Forfatter #299 Del Skrevet 1. februar 2019 3 timer siden, Mirabella76 skrev: Fekk du tatt ein test i går? Håpar i så fall at testen var positiv, og at det ikkje er eit negativt tegn at du ikkje har oppdatert her inne enda. Kjære, gode @Mirabella76! Desverre så er det eit negativt teikn... Eg er ikkje gravid. Eg ser film med gubben no, så svarer meir grundig litt seinare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 1. februar 2019 #300 Del Skrevet 1. februar 2019 1 hour ago, Ysera said: Kjære, gode @Mirabella76! Desverre så er det eit negativt teikn... Eg er ikkje gravid. Eg ser film med gubben no, så svarer meir grundig litt seinare. Så leit. ❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå