Waldfee Skrevet 24. juni 2018 #201 Del Skrevet 24. juni 2018 3 timer siden, Ysera skrev: Så kjekt at den som ikkje vart satt inn utvikla seg fint då. synd at de ikkje satte in begge med ei gong, men sånn er det jo berre. Ja, denne hausten er VÅR!! No er det vår tur! Krysser fingrane for at ditt neste forsøk no med lang protokoll gir skikkelig uttelling!! Ja, ferie skal bli veldig godt det Men det som er morsomt her er at det har blitt litt mykje styr, så me vurderer no å ikkje ta med medisin på ferie, for det skal verkeleg godt gjerast å treffa med mensen Og om den kjem til normal tid, vi jo det tilsvara ei heil veka før "grensa" for om me skal kunna gjennomføra det forsøket tidleg i august. Dermed tenker eg at eg kanskje berre skal nyta ferien, eg veit jo at eg kjem til å få mensen ei gong i midten av august att i så tilfelle, og gubben har ordna det slik at han er sikker på at han får fri frå jobb den eine dagen det er snakk om. Då kan eg jo venta med å henta medisinar til etter at me er tilbake frå syden og berre senka skuldrene skikkelig tenker eg. Eg har jo ei veka fri etter sydenturen og kan jo bestilla alle medisinane til henting i den siste ferieveka, slik at det då vert minmalt med stress Ja, mannen min vil ikke sette inn to - jeg hadde gjerne gjort det - så det er litt vanskelig. Hadde vært fint med høyere sjanser for at en skal sitte, og tar gjerne også tvillinger, jeg 💗 Men vi får snakke med legene mer om det før neste forsøket! Kanskje mannen gir seg, men han er sta - ønsker ikke tvillinger (vi har jo en fra før). synes det høres ut som at det beste for deg vil være å kose seg med ferien, uten medisiner med! Det blir jo bare en måned fra eller til, og godt å slippe å styre med å ha med sånt på ferien. Uansett må du kose deg masse 👍😊☀️💗 klemmer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepiken Skrevet 13. juli 2018 #202 Del Skrevet 13. juli 2018 Hei. Nå har jeg lest gjennom hele dagboken din❤️ Masse lykke til med neste forsøk og kos deg med ferie. Vi må nok også i gang med ivf til høsten/vinteren så er fint å lese i detaljer om hvordan det hele fungerer og hvordan opplevelsen med Hausken er. S 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ysera Skrevet 13. juli 2018 Forfatter #203 Del Skrevet 13. juli 2018 (endret) 1 time siden, Sjokoladepiken skrev: Hei. Nå har jeg lest gjennom hele dagboken din❤️ Masse lykke til med neste forsøk og kos deg med ferie. Vi må nok også i gang med ivf til høsten/vinteren så er fint å lese i detaljer om hvordan det hele fungerer og hvordan opplevelsen med Hausken er. S Hei! Så kjekt at du ville lesa gjennom heile dagboka mi og veldig kjekt når folk legg att ei lita helsing! Har fått med meg at du og har dagbok, så blir det litt lesing på meg no snart gitt Tusen takk for det, håper at spira klorer seg fast og held seg i live og på plass heile perioden neste forsøk Så kjekt at de skal i gang med forsøk til hausten/vinteren er kjekt å endelig få hjelp og mogelegheita til å verkeleg prøva. Dei er kjempeflinke på Hausken, og veldig behagelige og hjelpsame, eg liker meg veldig godt der. Og sjølve prosessen med prøverør er heller ikkje så alt for gale. Ja, det var tungt i sjølve perioden med alle sprøytene og sånt, det at eg faktisk såg hjarta slå og så mista spira, samt alt styret med aborten og morkakene som sat som støypt inne der, men eg er klar til å prøva igjen allereie no (hadde nok prøvd igjen om Hausken ikkje hadde hatt ferie dene mnd. hehe). Eg er berre glad me faktisk får hjelp, slik at me verkeleg har ei mogelegheit til å verta gravid. No ved forrige forsøk så visste eg jo at me faktisk var komme lenger ved innsettet enn kva me var nokon gong tidlegare. Så det er berre kjekt å få den helpa, for det aukar sjansane betrakteleg. Endret 13. juli 2018 av Ysera 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ysera Skrevet 13. juli 2018 Forfatter #204 Del Skrevet 13. juli 2018 Har akkurat fått beskjed om at gubben kjem til å kanskje vera på jobb i Trondheim opp til to månader etter ferien. Heldigvis var eg litt forutsjåande og bestilte time ti han no når me er tilbake frå ferien (siste ferieveka vår) slik at han kan avgi ein sædprøve som kan frysast, slik at me ikkje går glipp av eit forsøk no i august Det er jo i hovudsak på grunn av jobben hans (og min tidlegare) som har gjort at me ikkje har klart å verta gravide tidlegare, så då var det veldig lurt av meg å vera litt forutsjåande *klappar meg sjølv på ryggen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 13. juli 2018 #205 Del Skrevet 13. juli 2018 Har du da bare bestilt time til han på klinikken? Hvordan funker det, vil en sædprøve holde til ett forsøk? Mannen min skal til et zikaland i høst, og da må han unngå å gjøre meg gravid i seks måneder etterpå, så vi lurer på å spørre klinikken om han kan fryse ned en del prøver til de neste forsøkene (hvis vi ikke lykkes i august). Men klinikken er jo mange timer unna, så hvis han må fryse ørten prøver blir det litt tungvint. Det er så mye å tenke på i dette spillet her altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ysera Skrevet 13. juli 2018 Forfatter #206 Del Skrevet 13. juli 2018 1 minutt siden, Sisti skrev: Har du da bare bestilt time til han på klinikken? Hvordan funker det, vil en sædprøve holde til ett forsøk? Mannen min skal til et zikaland i høst, og da må han unngå å gjøre meg gravid i seks måneder etterpå, så vi lurer på å spørre klinikken om han kan fryse ned en del prøver til de neste forsøkene (hvis vi ikke lykkes i august). Men klinikken er jo mange timer unna, så hvis han må fryse ørten prøver blir det litt tungvint. Det er så mye å tenke på i dette spillet her altså! Ja, eg har bestilt time til han på klinikken tidleg på dagen (slik at lab'en er open og kan ta imot prøven for nedfrysing). Eg tenker ein prøve er nok for eit forsøk, er i alle fall slik eg har forstått det. Timen var opprinnelig for meg om me kunne komma i gang med eit forsøk medan me er på feire (det dropper eg no, for det er så utruleg mykje som skal klaffa for at det ordner seg, og eg vil heller har ein avslappande ferie) Men eg har snakka med dei på Hausken og me beheld timen (for oss begge) slik at dei er klar over at han kjem for å avlegga ein prøve for dette forsøket. Eg ville ha ringt klinikken med ei gong etter sommarferien og høyrt med dei korleis de kan løysa det, dei hjelper dekan heilt sikkert slik at de får det til. Problemet er jo som du seier at de er mange timar unna klinikken, og det må vel vera litt tid mellom kvar prøve for at antallet skal vera godt. Men høyr med dei, dei har heilt sikkert vore ute for slike situasjonar før, og kan nok hjelpa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ysera Skrevet 8. august 2018 Forfatter #207 Del Skrevet 8. august 2018 Oj, ser det er nesten 1 mnd sidan eg sist var her inne og la att nokre spor etter meg. Her hasr det gått litt fort i svingane etter ferien og me skal straks i gang med neste forsøk har kjøpt inn alle sprøyter og tablettar som skal til og er no klar for neste runde! Er forresten veldig glad for at me bestemte oss for å legga alt av medisinar att her heime før ferieturen, for eg fekk jo såklart ikkje mensen mot slutten av ferien, men heilt i byrjinga. 😂 Dermed hadde me jo kasta vekk masse plass i håndbagasjen om me hadde måtta dratt dei ned til syden og så heim att. Ellers går det greit her, gjekk litt treigt no dei fyrste dagane på jobb, og eg må ærleg innrømma at eg allereie no gler meg til helga @Waldfee Korleis det går med deg no då? Er du allereie i gang med lang protokoll? Eller skal du snart i gang med det? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 10. august 2018 #208 Del Skrevet 10. august 2018 Hei, så fint å høre at du har hatt en fin sommer og koblet av fra IVF-verden 👍☀️😊 Var nok veldig lurt å ikke ha med medisiner på ferien. Og så spennende at du straks skal i gang med nytt forsøk! Masse, masse lykke til - gleder meg til å følge med! Jeg begynner med nedregulering nå i helga, skal ha 3 mnd med det først så er en stund til uttak og innsett. Håper virkelig det kan funke, for blir en tøff behandling. Har hatt en fin sommer, men også litt tungt. Lillesøsteren min fortalte at hun er gravid med nr. 2, og jeg skulle så gjerne ønske jeg også var det. Nå siste uka har jeg hatt bhg-start på storebarnsavdeling og har kost meg veldig med å være litt i bhg - det er så koselig. Skulle gjerne hatt mange barn! Men har kost meg masse med ham vi har i sommer da. Vet vi er heldige 💗 Krysser alt for at det går veien for deg på dette forsøket🤞🤞💗 Det er så fint å følge noen andre som går gjennom det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ysera Skrevet 14. august 2018 Forfatter #209 Del Skrevet 14. august 2018 På 10.8.2018 den 21.14, Waldfee skrev: Hei, så fint å høre at du har hatt en fin sommer og koblet av fra IVF-verden 👍☀️😊 Var nok veldig lurt å ikke ha med medisiner på ferien. Og så spennende at du straks skal i gang med nytt forsøk! Masse, masse lykke til - gleder meg til å følge med! Jeg begynner med nedregulering nå i helga, skal ha 3 mnd med det først så er en stund til uttak og innsett. Håper virkelig det kan funke, for blir en tøff behandling. Har hatt en fin sommer, men også litt tungt. Lillesøsteren min fortalte at hun er gravid med nr. 2, og jeg skulle så gjerne ønske jeg også var det. Nå siste uka har jeg hatt bhg-start på storebarnsavdeling og har kost meg veldig med å være litt i bhg - det er så koselig. Skulle gjerne hatt mange barn! Men har kost meg masse med ham vi har i sommer da. Vet vi er heldige 💗 Krysser alt for at det går veien for deg på dette forsøket🤞🤞💗 Det er så fint å følge noen andre som går gjennom det samme. hei igjen. jo tusen takk! Var veldig deilig å berre ha fri frå absolutt alt og ikkje tenka på forsøk i det heile. Er veldig stolt over at eg faktisk klarte å legge det i frå meg. Ja, ok, eg skal innrømma at eg berre klarte 99% å legga det i frå meg, hadde vel ein episode eller to der eg begynte å tenka og analysera... men sidan eg gjorde det (telte dager osv. så er eg no litt meir forberedt. Då har startskuddet for deg gått no i helga då altså, håper det ikkje vert alt for plagsomt med nedreguleringa! Eg er i gang med heiinga!! Krysser fingrane for deg og håper det snart blir din tur til å ha ein så koselig nyhet! Det hjelper godt på å kunna få besøka ein barnehage og berre tilbringa litt tid med mange små vidunder! tusen takk! ja, det hjelper verkeleg på å ha nokon å dela opplevelsen med, spesielt når det er nokon som har gått og går gjennom det samme! 💜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ysera Skrevet 14. august 2018 Forfatter #210 Del Skrevet 14. august 2018 (endret) Då har startskuddet gått for ein ny runde!! Første sprøyta med Bemfola er satt etter at mensen kom "like clockwork" tidlegare i dag. Det rare er at no er tydelegvis syklusen min på ein eller annan rar måte satt tilbake noko. Altså då meiner eg at syklusen min plutselig er tilbake til 28 dagar (på timen). Det har den ikkje vert på mange år. Eg har dei siste åra hatt ein syklus på ca. 30 dagar, og det har alltid vore over 29 dagar. Men dei to siste menstruasjonane har vore akkurat 28 dagar og eg har fått mensen på slaget 15:00 begge gongene. Hahahaha. kan bli rar i hovudet av mindre Ringte uansett vakttelefonen til Hausken og gav beskjed om at eg kom til å setja i gang med sprøyter i kveld. Så klokka 21:30 i kveld satte eg fyrste sprøyta. No får me sjå kva som skjer. Eg er begynt å verta utruleg nervøs no... men eg prøver alt eg kan å tenka positive tankar. Veit uansett kor utruleg skuffa eg vert om eg får få egg ut eller om det ikkje fester se denne gongen. Huff nei, no MÅ eg halda meg positiv..... "I think I can, I think I can!" Endret 14. august 2018 av Ysera 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutta23 Skrevet 15. august 2018 #211 Del Skrevet 15. august 2018 Masse lykke til med nytt forsøk 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ysera Skrevet 16. august 2018 Forfatter #212 Del Skrevet 16. august 2018 På 15.8.2018 den 10.05, tutta23 skrev: Masse lykke til med nytt forsøk 😍 Takker! Krysser fingrane for at det går vegen denne gongen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ysera Skrevet 16. august 2018 Forfatter #213 Del Skrevet 16. august 2018 Her går livet sin vante gong. Ingen store endringar endå... einaste eg faktisk har bitt meg i merke (men det er etter sist graviditet det henger igjen) og det er det at eg no griner mykje lettare. Men som sagt så har det holdt eg sånn etter den forrige graviditeten. Er komt lett inn i regimet med spryøter igjen, Bemfolaen har eg ingen problem med... kjenner ikkje at eg stikk ein gong, eller kjenner jo presset, men det gjer ikkje vondt og er heller ikkje ubehagelig. Håper det går like fint denne gongen som sist med Orgalutranen, det var jo den sprøyta eg var mest redd for sist. No er det Klexane eg kvir meg til. Håper det funker denne gongen. Når ein tenker over det er det jo heilt utruleg kva me gjerne lar oss sjølve gjennomgå for å få eit lite nurk. Det er ein heilt sinnsjuk prosess, berre den perioden ein tar alle sprøytene - ein har jo ingen peiling om ein faktisk får eit egg som er godt nok til innsettjing att, men også rugeperioden - med vill symptomjakt og veslinga mellom håp og avmakt. men sjølv om dette er noko ein er klsar over, så går ein villig inn i det, sjølv om det ikkje ein gong er sikkert at det vil fungera. Hm, merkar at eg er i eit litt filosofisk hjørna i dag. Hahaha, vel, på tide hoppe i seng... skal jo på jobb i morgo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 21. august 2018 #214 Del Skrevet 21. august 2018 Så spennande at du er i gang igjen med nytt forsøk. Masse lykke til, Ysera! Kryssar fingrane for at ein liten magebuar flyttar inn snart, og blir verande der inne dei neste 9 månadane! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illy Skrevet 21. august 2018 #215 Del Skrevet 21. august 2018 Jeg ble sittende å lese i dagboka di, så da må jeg nesten si lykke til med forsøket også! Det er virkelig en spesiell prosess, ja, med en salig miks av forventning, skuffelser, usikkerhet og håp. Jeg har en prøverørsbaby på tre mnd. selv. Krysser fingrene for at du sitter med en liten tremåneding når du tenker tilbake på disse dagene neste år på denne tida 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 23. august 2018 #216 Del Skrevet 23. august 2018 Stå på med sprøyter👍😊 Du er tøff, vi er alle tøffe som går gjennom dette - er nok vanskelig å tenke seg for dem som får barn på «vanlig» måte hvordan denne måten oppleves ☺️Heier masse på deg💗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 26. august 2018 #217 Del Skrevet 26. august 2018 Å, det er så spennende at du er i gang igjen. Hvordan går det så langt? Vet du når det blir uttak? Denne gangen skal det gå hele veien 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ysera Skrevet 27. august 2018 Forfatter #218 Del Skrevet 27. august 2018 Alt for lenge sidan oppdatering, men når ein har hatt feire og vert i bryllup er det ikkje allti lika enkelt å oppdatera lika ofta her går det fint, er ganske så "stinn" no i dag. var på kontroll forrige onsdag og skal på uttak i dag. Skal faktisk ta dei smertestillande no om 5 minutt. Gubben er på reis så denne gonen må eg ta det heilt åleine. Svigermor lagde middag til meg i går som eg fekk henta, så no har eg klar to store porsjonar til seinare i dag. sist gong sov eg berre heile dagen og våkna to gonger på grunn av svolt. Så no er eg godt forberedt. middagen står klar i kjøleskapet saman med ein stor og god bit av bryllupskaka som gjer seg godt til dessert. Nei, eg får sjå å gjera meg klar no og kanskje få tatt dei smertestillande no. Håper verkeleg eg får eit lika smertefritt uttak denne gongen og!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 27. august 2018 #219 Del Skrevet 27. august 2018 Åhh, så spennende. Hvor mange egg ble det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ysera Skrevet 27. august 2018 Forfatter #220 Del Skrevet 27. august 2018 Sitt her med ein litt nervøs følelse. Veit det ikkje er dårlig med 6 egg, men eg føler meg faktisk litt snytt. Sist var det mange fleire, og no er eg berre nervøs.... tenk om det ikkje går denne gongen? eg er ganske roleg og veit jo at det er betre med kvalitet enn med kvantitet, eg føler meg berre litt rådlaus no. Tenk om det ikkje er nokon modne egg i det heile? eller om ingen av dei vert befrukta? huff, er så mange rare tankar som svirrar rundt oppe i hovudet mitt no i dag. Nervøsiteten for alt som kan gå galt. Om det ikkje går denne gongen så har me berre eit forsøk att. Nei, no må eg berre slutta å tenka negativt, dette SKAL gå!! Det hjelper meg i alle fall ikkje å grava meg ned i negative tankar, så frå no av skal eg berre pøsa på med positivitet. Krysser fingrane for at alt har gått bra og at eg får ein god beskjed i morgo frå klinikken. Alle er modne, alle vert befrukta og alle deler seg fint hahaha, ønsketenkning, men det er positivitet som skal til!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå