AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #1 Skrevet 12. februar 2018 Har de siste dagene hatt ubehagelig smerter nederst i magen. Har virkelig ingen anelse hva det kan komme av. Sliter med å få cyster som sprekker i eggstokkene mine jevnlig, men denne gangen er det en mye sterke smerte enn jeg har vært borte i tidligere. Noen som har noe anelse om hva dette kan være? Litt info: Går på hormonspiral mistet mensen for 3 mnd siden (på grunn av spiralen) går på migrenene medisiner Håper noen kan komme med noen råd. Har det ikke bedret seg innen et par dager eller blir det verre drar jeg jo bare til legen. Anonymkode: 33808...f51
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #2 Skrevet 12. februar 2018 Hvordan er avføringen din? Hard eller normal eller tyntflytende? Noen spesielle farger på den? Noen spesiell lukt? Har du hatt avføring siste dagene? Tisser du normalt? Noe spesiell farge eller lukt her? Svie ved vannlating? Feber? Smerte i rygg? Mange spørsmål her, men det er i alle fall det som evt kan si noe om det er tarmsystemet ditt eller urinveiene som er problemet Anonymkode: ca26c...7c6
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #3 Skrevet 12. februar 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er avføringen din? Hard eller normal eller tyntflytende? Noen spesielle farger på den? Noen spesiell lukt? Har du hatt avføring siste dagene? Tisser du normalt? Noe spesiell farge eller lukt her? Svie ved vannlating? Feber? Smerte i rygg? Mange spørsmål her, men det er i alle fall det som evt kan si noe om det er tarmsystemet ditt eller urinveiene som er problemet Anonymkode: ca26c...7c6 Alt som normalt.. Anonymkode: 33808...f51
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #4 Skrevet 12. februar 2018 Hvordan smerte? Skrev en tråd her igår, du finner den under Bekkeninfeksjon. Jeg fikk smerter forrige mandag, fremdeles vondt. Går på antibiotika. Anonymkode: 928bd...44c
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #5 Skrevet 12. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvordan smerte? Skrev en tråd her igår, du finner den under Bekkeninfeksjon. Jeg fikk smerter forrige mandag, fremdeles vondt. Går på antibiotika. Anonymkode: 928bd...44c Ligger nederst i magen. Kan minne meg aller mest om små rier, noe jeg vet hvordan er siden jeg har født et barn for snart 10 mnd siden. Fordeler seg mot hver side av magen men ligger hovedsakelig nederst i magen. Håper det forklarte litt. Går inn å ser på innlegget ditt nå Anonymkode: 33808...f51
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #6 Skrevet 12. februar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan smerte? Skrev en tråd her igår, du finner den under Bekkeninfeksjon. Jeg fikk smerter forrige mandag, fremdeles vondt. Går på antibiotika. Anonymkode: 928bd...44c Leste innlegget ditt nå! Kan det være spiralen som hovedsaklig er problemet? Slik jeg forstod var det slik for deg. Kanskje det er spiralen som også er mitt problem? Kanskje det ikke er cystene denne gangen? Det er isåfall bra men også synd, for det er sen eneste prevansjinen som har fungert for meg. Ble gravid på migrene medisiner med p-piller fordi dem ikke fungerte med medisinene mine.. Anonymkode: 33808...f51
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #7 Skrevet 12. februar 2018 Spiralen ble tatt ut på fredag. Men vet ikke om det er den som har gitt plagene. Hatt den i nesten 5 år. Har fremdeles smerter, veldig vondt å hoste, gå på do osv. Vondt i underlivet! Anonymkode: 928bd...44c
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #8 Skrevet 13. februar 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Spiralen ble tatt ut på fredag. Men vet ikke om det er den som har gitt plagene. Hatt den i nesten 5 år. Har fremdeles smerter, veldig vondt å hoste, gå på do osv. Vondt i underlivet! Anonymkode: 928bd...44c Om du har nylig fjernet en spiral må du gå til legen. Du kan ha fått en infeksjon Anonymkode: ca26c...7c6
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #9 Skrevet 13. februar 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om du har nylig fjernet en spiral må du gå til legen. Du kan ha fått en infeksjon Anonymkode: ca26c...7c6 Jeg er ikke hi. Jeg går på to typer AB. Anonymkode: 928bd...44c
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #10 Skrevet 13. februar 2018 Ta en tur til legen Anonymkode: b765f...bd3
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #11 Skrevet 13. februar 2018 Jeg som skrev innlegget var ikke den som har tatt ut spiralen. Har enda i Hormonspiral hatt den i 9 mnd Anonymkode: 33808...f51
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #12 Skrevet 13. februar 2018 Hvordan går det i dag? Klem Anonymkode: 928bd...44c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå