Gå til innhold

København neste helg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Drar på helgetur til København neste helg, og setter veldig stor pris på tips om spisesteder (ikke altfor dyrt) og spennende ting å gjøre :D

Anonymkode: a1ecc...94b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta båten, kanskje du møter på Baron blåbærkratt :nori:

Anonymkode: 99306...4f0

• Liker 2
Skrevet

Da må du ta turen til Vesterbro. Der er det fellesbespisning på Absalon. Koster 50 kr i ukedagene og 70 kr tror jeg det er i helgene. Nyyydelig mat,supersosialt! 

Et glass vin koster 30 kr. 

Har vært der noen ganger,skal alltid tilbake hit. 

Skrevet

Om det er fint vær ville jeg tatt lunsj eller frokost på Nyhavn. Ellers er det hauger av spennende butikker. Kommer ann på hva slags butikker du liker :)

Skrevet

Tusen takk for svar dere! Absalon høres spennende ut :)

Anonymkode: a1ecc...94b

Skrevet

Anbefaler å stikke innom Torvehallerne, for lunsj. Det er av typen "food court", med masse boder hvor du kan kjøpe mat og sitte og spise, eller ta med deg. 

Anonymkode: bb231...cf4

• Liker 2
Skrevet

Nedre Nørrebro, særlig området rundt Elmegade/Ravensborgsgade/Blågårdsgade og deromkring er min favoritt hva angår koselige kafeer og små spisesteder og barer. Litt bohemsk. Ville også tatt en kveld på bodega, det er veldig københavnsk, de ligger på hvert gatehjørne og stenger nesten aldri. Om vinteren kan det være digg å ta en tur innom Palmehuset i Botanisk Have, for tropiske planter og temperatur.

Ville leid sykkel, da kommer man seg rundt overalt og får sett de koselige gatene. Og kjøpt kebab eller falafel! Masse deilig mat fra Midtøsten på diverse sjapper. Brunch er også koselig, min favoritt er Møllers på Nørrebro.

Anonymkode: 2dbb3...c64

Skrevet

Bodega på Amager i sene nattetimer, billig øl, innerøyk og blanding av gamle alkoholiserte og unge, hippe studenter. 

Anonymkode: 02947...523

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bodega på Amager i sene nattetimer, billig øl, innerøyk og blanding av gamle alkoholiserte og unge, hippe studenter. 

Jaguar bodega? :P 

Anonymkode: 2dbb3...c64

Skrevet

For eksempel

Skrevet

Café Obelix på veserbrogade. Skikkelig god mat! Den blaa planet er også verdt turen (akvarium).

• 2 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet
On 2/12/2018 at 4:24 PM, AnonymBruker said:

Ta båten, kanskje du møter på Baron blåbærkratt :nori:

Anonymkode: 99306...4f0

Ingen heter det vel.

Anonymkode: 2b731...2fb

AnonymBruker
Skrevet

Tivoli, Båt på sjøen( går sentralt i byen) og den Blå planet.:ninuskapus:

Anonymkode: 95f77...e80

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...