HalldirV2 Skrevet 13. februar 2018 #21 Skrevet 13. februar 2018 På 12.2.2018 den 12.41, AnonymBruker skrev: Begynn å søle mensblod på dosetet, og se hvor ok de synes det er. Vis null forståelse om de syns det er ekkelt. Legg gjerne igjen en brukt tampong/bind ved siden av do også. Mensen er naturlig, og ikke noe å ta på vei for må vite..... Anonymkode: 7b72d...63d Signerer denne. 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #22 Skrevet 13. februar 2018 På 12.2.2018 den 12.59, AnonymBruker skrev: Kjenner til det! Mannen min begynte å sitte å tisse, men han klarer fader meg å pisse mellom doringen og skåla, så det blir liggende en god dam på gulvet foran do... Jeg har begynt å kommandere han til å gå å vaske etter seg når jeg oppdager det, og det har 7 åringen også begynt med. Men det bare fortsetter, så jeg lurer nesten på om det er umulig for dem å treffe nedi do? Anonymkode: a2b73...863 Dette må si endel om størrelsen på karen...pikken henger da ned i dassen om man sitter...? Anonymkode: f45e5...a62
Alvario Skrevet 13. februar 2018 #23 Skrevet 13. februar 2018 Dette er unormalt! Har 3 gutter/menn i huset og aldri hatt dette problemet. Heller ikke med besøk i alle aldre. 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #24 Skrevet 13. februar 2018 Jeg har mann og tre sønner. Alle sitter når de tisser. Ser bare fordeler med det faktisk. Anonymkode: 654dd...2c1 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #25 Skrevet 13. februar 2018 Jeg mener å ha lest at det er sunnere for menn å tisse sittende; for når de står og tisser blir ikke urinblæren helt tømt, noe som kan øke sjansen for prostataproblemer. Urin på gulv og dosete er uansett ekkelt og uhygienisk, så la folk som søler få vaske etter seg selv. Anonymkode: f3574...33d
Hactar Skrevet 13. februar 2018 #26 Skrevet 13. februar 2018 Klart de klarer å forlate doen uten å etterlate piss overalt som en hannkatt med revir å markere. Om de har problemer med å treffe doen, klarer de uansett å vaske over etter seg. Å si noe annet blir å idiotforklare menn, og menn er normalt sett ikke idioter. Jeg hadde ikke tatt fem øre for å inspisere doen og sendt dem tilbake for å vaske sin egen urin hver bidige gang de har sølt. Når de må ordne opp selv, skal du se de på magisk vis klarer å finne en løsning så det ikke blir så himla mye gris. 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #27 Skrevet 13. februar 2018 4 timer siden, Hactar skrev: Klart de klarer å forlate doen uten å etterlate piss overalt som en hannkatt med revir å markere. Om de har problemer med å treffe doen, klarer de uansett å vaske over etter seg. Å si noe annet blir å idiotforklare menn, og menn er normalt sett ikke idioter. Jeg hadde ikke tatt fem øre for å inspisere doen og sendt dem tilbake for å vaske sin egen urin hver bidige gang de har sølt. Når de må ordne opp selv, skal du se de på magisk vis klarer å finne en løsning så det ikke blir så himla mye gris. Man skulle tro det, men det har ikke fungert her. Løfter doringen, men søler under og på gulvet uten å tørke opp. Så blir alt stående åpent med doringen oppe, vi har et lite barn som vil holde seg på kanten og legge seg på gulvet under do. Det er ikke ok i et forhold å måtte leve i andres urinsøl, og heller ikke å gå og mase om det. Ingen forbedring etter 2 år, faktisk. Anonymkode: 72324...72f
Hactar Skrevet 15. februar 2018 #28 Skrevet 15. februar 2018 På 13.2.2018 den 20.15, AnonymBruker skrev: Man skulle tro det, men det har ikke fungert her. Løfter doringen, men søler under og på gulvet uten å tørke opp. Så blir alt stående åpent med doringen oppe, vi har et lite barn som vil holde seg på kanten og legge seg på gulvet under do. Det er ikke ok i et forhold å måtte leve i andres urinsøl, og heller ikke å gå og mase om det. Ingen forbedring etter 2 år, faktisk. Anonymkode: 72324...72f Men har du prøvd å sende ham i retur for å vaske etter seg hver gang han har sølt? For jeg innbiller meg at det vil bli litt mindre interessant å grise så innmari når han faktisk må ordne opp selv. Klart det ikke skulle være nødvendig å mase om det, men hva annet kan du gjøre når du nå er i den situasjonen at du lever i hus med en mann som later som han mangler boevne? For ikke la ham innbille deg at han ikke er i stand til å tørke opp etter seg med mindre han reelt sett er tilbakestående. 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #29 Skrevet 15. februar 2018 6 timer siden, Hactar skrev: Men har du prøvd å sende ham i retur for å vaske etter seg hver gang han har sølt? For jeg innbiller meg at det vil bli litt mindre interessant å grise så innmari når han faktisk må ordne opp selv. Klart det ikke skulle være nødvendig å mase om det, men hva annet kan du gjøre når du nå er i den situasjonen at du lever i hus med en mann som later som han mangler boevne? For ikke la ham innbille deg at han ikke er i stand til å tørke opp etter seg med mindre han reelt sett er tilbakestående. Det slår tilbake på meg. Han liker ikke å bli påminnet griseriet sitt, og dette skjer jo ofte mens han er morgengretten, trett og akkurat har lagt seg osv. Han blir sur og irritert og gidder ikke alltid å ta det heller. Slike episoder har f.eks resultert i isfront selv om vi har folk på besøk. Derfor orker jeg ikke alltid å si fra. Han er selvsagt enig i prinsippet, men han handler på autopiloten når han bruker badet, og hater å bli mast på. Så jeg får trippelt: Urensligheten, masingen, og surheten. Anonymkode: 72324...72f
Hactar Skrevet 15. februar 2018 #30 Skrevet 15. februar 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det slår tilbake på meg. Han liker ikke å bli påminnet griseriet sitt, og dette skjer jo ofte mens han er morgengretten, trett og akkurat har lagt seg osv. Han blir sur og irritert og gidder ikke alltid å ta det heller. Slike episoder har f.eks resultert i isfront selv om vi har folk på besøk. Derfor orker jeg ikke alltid å si fra. Han er selvsagt enig i prinsippet, men han handler på autopiloten når han bruker badet, og hater å bli mast på. Så jeg får trippelt: Urensligheten, masingen, og surheten. Anonymkode: 72324...72f Høres egentlig ut som dere kunne trengt samlivsterapi, om jeg skal være ærlig, når han tillater seg å bli så sur over en forventning om at toåringen skal slippe å tråkke pappas piss. Dette er neppe det eneste problemet du vegrer deg for å ta opp. 3
Calypso Skrevet 15. februar 2018 #31 Skrevet 15. februar 2018 På 12.2.2018 den 14.52, AnonymBruker skrev: Du fikk med deg at han er en mann og ikke en kvinne? Anonymkode: 656ff...b14 Sist jeg sjekket så har de fleste menn knær som fungerer så jeg ser ikke problemet med å sitte?
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #32 Skrevet 15. februar 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det slår tilbake på meg. Han liker ikke å bli påminnet griseriet sitt, og dette skjer jo ofte mens han er morgengretten, trett og akkurat har lagt seg osv. Han blir sur og irritert og gidder ikke alltid å ta det heller. Slike episoder har f.eks resultert i isfront selv om vi har folk på besøk. Derfor orker jeg ikke alltid å si fra. Han er selvsagt enig i prinsippet, men han handler på autopiloten når han bruker badet, og hater å bli mast på. Så jeg får trippelt: Urensligheten, masingen, og surheten. Anonymkode: 72324...72f Og du er sammen med denne mannen fordi...? Anonymkode: 19cef...b68
Aule Skrevet 17. februar 2018 #33 Skrevet 17. februar 2018 (endret) Hjemme hos meg selv står jeg og pisser herfra til månen selv etter 2,5 flasker rødvin. Men som gjest på besøk har jeg begynt å sitte "just in case" og av respekt for de som eventuelt måtte ta vaskejobben på søndag. Fikk en god latter første gang jeg så en versjon av denne hengende over toalettet for en del år siden - "den er ikke så lang som du tror!"...Er en god påminner til mannlige gjester. Endret 17. februar 2018 av Aule
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #34 Skrevet 17. februar 2018 På 12.2.2018 den 12.39, AnonymBruker skrev: Min samboer har en tendens til å grise til doen når han tisser. Jeg tror ikke dette er unomralt blant menn, men det er heslig for andre som skal benytte samme bad. Dette går på å bomme på skåla slik at det drypper urin på gulvet under do. Og ikke gidde å ta opp dosetet når man tisser slik at det blir liggende igjen tiss på dosetet til nestemann som kommer. Jeg har sagt fra flere ganger og det er blitt noe bedre. Men samboer har også en sønn på 13 med tilsvarende vaner. Og de helgene han er hos oss så blir det ekstra med søl på do, og jeg må regelrett vaske dosete og gulv før jeg kan gå på do selv - hver eneste gang! Jeg begynner å se rødt omkring dette nå. Badet lukter som en middels pissoar noen ganger etter at far og sønn har vært brukere et par dager. Vi har dessverre bare et bad og en do. Min utfordring er å få sagt fra igjen og tydelig nok til at dette tar slutt en gang for alle. Samboer er tidligere blitt sint på meg når jeg har sagt fra, og mumlet om at dette er bagatell. Jeg har bedt ham pent om å ta dette med sønnen også, men det kan han ikke ha gjort da griseriet uten unntak blir betydelig verre de helgene han er her. Jeg føler selv at jeg ikke kjenner sønnen godt nok til å ta opp temaet. Men jeg begynner som sagt å bli grundig lei nå, og vurderer å true med å henge opp lapp på do om at man må huske å ta opp dosetet når man skal stå og tisse osv. Vi har ei lita datter på snart ett år og jeg gruer meg til hun skal begynne å bruke do. Jeg vil ikke ha en situasjon hvor min datter skal tråkke og sette seg i fars og storebrors piss. Noen råd til hva jeg kan gjøre? Anonymkode: 0c3a2...6a1 Avtal delt bosted og politianmeld ham. Anonymkode: 2b9fb...532
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #35 Skrevet 17. februar 2018 19 minutter siden, Aule skrev: Hjemme hos meg selv står jeg og pisser herfra til månen selv etter 2,5 flasker rødvin. Men som gjest på besøk har jeg begynt å sitte "just in case" og av respekt for de som eventuelt måtte ta vaskejobben på søndag. Fikk en god latter første gang jeg så en versjon av denne hengende over toalettet for en del år siden - "den er ikke så lang som du tror!"...Er en god påminner til mannlige gjester. Huff, så vulgært 😳 Anonymkode: 2b9fb...532
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #36 Skrevet 17. februar 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Huff, så vulgært 😳 Anonymkode: 2b9fb...532 For urinsøl på og rundt do er ikke vulgært? Anonymkode: 58875...952
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå