AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #1 Skrevet 11. februar 2018 Advarsel! Ikke se på videoen hvis du er feminist. Feminister Stygg, uattraktiv, usuksessfull, klager mye, syter mye, klager på patriarkiet og hater kvinner som penere enn dem selv. Får ikke sex, er feite og ingen hankjønn vil gifte seg med dem. Feminister skylder alltid på andre mennesker. Hankjønn har alltid skylden. Hater kvinner som jobber i modellbransjen og ønsker hat mot pene kvinner. Klager alltid på dårlig lønn og dårlig likestilling. Vanlige kvinner Er pene, søte, sjarmerende, attraktiv, gode husmødre og klager ikke på andre mennesker. Jobber hardt og tjener sine egne penger. Får masse sex og elsker hankjønn. Klager ikke på dårlig lønn eller likestillig og er fantastiske husmødre. Anonymkode: 8d8cb...017 3
absinthia Skrevet 11. februar 2018 #2 Skrevet 11. februar 2018 https://forskning.no/kjonn-og-samfunn-seksualitet-stub/2008/02/elsk-en-feminist 7
herzeleid Skrevet 12. februar 2018 #3 Skrevet 12. februar 2018 Jeg tror ikke karakteristikkene stemmer særlig godt, kanskje særlig fordi det blant kjendiser gjerne er inn å være feminist, og dermed er det nok mange med suksess som er nettopp feminister. Med det sagt tror jeg det er viktig å skille mellom feminister og "vanlige" kvinner, i den forstand at man ikke må tro at feministene snakker på vegne av kvinner generelt, og at kvinner generelt nok er betydelig mer reflekterte og mindre navlebeskuende enn feministene kan gi inntrykk av.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #4 Skrevet 12. februar 2018 14 minutter siden, herzeleid skrev: Jeg tror ikke karakteristikkene stemmer særlig godt, kanskje særlig fordi det blant kjendiser gjerne er inn å være feminist, og dermed er det nok mange med suksess som er nettopp feminister. Med det sagt tror jeg det er viktig å skille mellom feminister og "vanlige" kvinner, i den forstand at man ikke må tro at feministene snakker på vegne av kvinner generelt, og at kvinner generelt nok er betydelig mer reflekterte og mindre navlebeskuende enn feministene kan gi inntrykk av. Feminisme er å kjempe for likestilling, så feminister er i grunn folk flest i Norge. Anonymkode: a1e44...35e 11 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #5 Skrevet 12. februar 2018 Antifeminister Vs vanlige menn: Anonymkode: a6026...4bd 12 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #6 Skrevet 12. februar 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Feminisme er å kjempe for likestilling, så feminister er i grunn folk flest i Norge. Anonymkode: a1e44...35e Jeg tror vi trengte Me Too for å ta en skikkelig rengjøring for å bli kvitt rovdyr og ikke la dem operere i det skjulte lenger hvor de kunne fremstå som familie menn og fortalte andre hvordan de burde leve livet, samtidig som de iblant ikke bare var ekle men direkte kriminelle. Hadde det vært snakk om feminisme fra 60 tallet, så hadde jeg vært en stolt feminist. Men selv når Me Too bare gikk etter ordentlig drittsekker så viste jeg at på mindre enn et år kom det til å bli kidnappet av kvinner som hater menn. Ikke bare det, jeg tror ikke alle kvinner er så hellige som vi framstiller på lik linje som jeg ikke stoler på mange menn. De kan være opportunistiske de også, og det har vi sett hvor det nå ikke blir gjort noen forskjell mellom voldtekt og noen som angret seg dagen etterpå. Det kan ingen kvinne benekte for en gang, vi har sett flere tilfeller hvor en kvinne har hatt en dårlig date, eller mer tullete, hvor en kvinne flere måneder senere anklaget en mann for seksuell trakassering fordi hun fikk at mykt klapp på ryggen som trøst. Mannen endte opp med å bli redd for at han hadde gjort noe upassende og ba om unnskyldning, hun skjønte ikke en gang hva han snakket om når han først ba om unnskyldning. Så 6 måneder senere sendte hun en anklage til firma hans for upassende oppførsel. Her er det mest skuffende av alt, jeg er ikke overasket over at det skjedde, når skikkelig onde mennesker begynte å måtte leve med konsekvensene sine så ble jeg glad, samtidig viste jeg at historisk så vil ikke slike grupper at ting skal stoppe. De har ikke noe endelig mål på hvordan de nøyaktig vil at verden, og det får de menneskene som virkelig jobber med likestilling til å se dårlig ut for feminist stemmene som skriker høyest er de som virkelig hater menn av diverse grunner. Anonymkode: 36289...cb8
MonsIvar Skrevet 12. februar 2018 #7 Skrevet 12. februar 2018 (endret) 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Feminisme er å kjempe for likestilling, så feminister er i grunn folk flest i Norge. Anonymkode: a1e44...35e Bare 11% regner seg som feminister. Endret 12. februar 2018 av MonsIvar
herzeleid Skrevet 12. februar 2018 #8 Skrevet 12. februar 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Feminisme er å kjempe for likestilling, så feminister er i grunn folk flest i Norge. Anonymkode: a1e44...35e Norske kvinner er uenig med deg: Sitat Feministene utgjør elleve prosent av befolkningen: fire prosent for menn, og 19 prosent for kvinner. https://www.dagbladet.no/kultur/feminismens-overdrevne-kroppsfokus/60211752 1
Lava Anne Skrevet 12. februar 2018 #9 Skrevet 12. februar 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Antifeminister Vs vanlige menn: Anonymkode: a6026...4bd 4
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #10 Skrevet 12. februar 2018 1 time siden, MonsIvar skrev: Bare 11% regner seg som feminister. Det er fordi antifeminister i lang tid har svekket feminisme ved å bruke ekstremister som eksempel på feminisme. Du ser jo bare her inne på KG at det er en hel drøss med antifeminister som gjør alt de kan for å svekke feminismen. Feminisme er å være for like rettigheter for menn og kvinner i definisjonen. De aller fleste i Norge ønsker dette og er dermed feminister. Anonymkode: a1e44...35e 11
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #11 Skrevet 12. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er fordi antifeminister i lang tid har svekket feminisme ved å bruke ekstremister som eksempel på feminisme. Du ser jo bare her inne på KG at det er en hel drøss med antifeminister som gjør alt de kan for å svekke feminismen. Feminisme er å være for like rettigheter for menn og kvinner i definisjonen. De aller fleste i Norge ønsker dette og er dermed feminister. Anonymkode: a1e44...35e Fortell om alle de kampene feministene har tatt for menn? Anonymkode: 40917...689 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #12 Skrevet 12. februar 2018 8 minutter siden, AnonymBruker said: Det er fordi antifeminister i lang tid har svekket feminisme ved å bruke ekstremister som eksempel på feminisme. Du ser jo bare her inne på KG at det er en hel drøss med antifeminister som gjør alt de kan for å svekke feminismen. Feminisme er å være for like rettigheter for menn og kvinner i definisjonen. De aller fleste i Norge ønsker dette og er dermed feminister. Anonymkode: a1e44...35e Hm...hvordan forklarer du da denne uttalelesen fra Ireen von wachenfeldt som er svensk politiker og feminist. "Jag skulle ha sagt att män är värre än djur. En del våldsamma män kan till och med njuta av kvinnors lidande. Det gör inte djuren" Anonymkode: f4016...dc4 1 1
herzeleid Skrevet 12. februar 2018 #13 Skrevet 12. februar 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er fordi antifeminister i lang tid har svekket feminisme ved å bruke ekstremister som eksempel på feminisme. Du ser jo bare her inne på KG at det er en hel drøss med antifeminister som gjør alt de kan for å svekke feminismen. Feminisme er å være for like rettigheter for menn og kvinner i definisjonen. De aller fleste i Norge ønsker dette og er dermed feminister. Anonymkode: a1e44...35e Jeg registrerer at du mener å vite bedre enn norske kvinner hva de selv er, noe som virker temmelig arrogant og nedlatende ovenfor kvinner.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #14 Skrevet 12. februar 2018 Jada, feminister er kjempestygge og har ikke noe liv. Stacey Dooley burde bruke finlandshette i dokumentarene for BBC!Anonymkode: 06cde...b4e 3
MonsIvar Skrevet 12. februar 2018 #15 Skrevet 12. februar 2018 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er fordi antifeminister i lang tid har svekket feminisme ved å bruke ekstremister som eksempel på feminisme. Du ser jo bare her inne på KG at det er en hel drøss med antifeminister som gjør alt de kan for å svekke feminismen. Feminisme er å være for like rettigheter for menn og kvinner i definisjonen. De aller fleste i Norge ønsker dette og er dermed feminister. Anonymkode: a1e44...35e Som sagt, kun 89% av norges befolkning anser seg som feminister.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #16 Skrevet 12. februar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jada, feminister er kjempestygge og har ikke noe liv. Stacey Dooley burde bruke finlandshette i dokumentarene for BBC! Anonymkode: 06cde...b4e Søkte på henne, fant dette vrøvlet: Anonymkode: 40917...689
MonsIvar Skrevet 12. februar 2018 #17 Skrevet 12. februar 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Søkte på henne, fant dette vrøvlet: Anonymkode: 40917...689 Sitat While you be his slave and loving wife Godt å se det er en som har skjønt det.
Gjest Overrasket Skrevet 12. februar 2018 #18 Skrevet 12. februar 2018 Jeg tror det eneste jeg ikke forstår sånn veldig godt av feminismens verden er at dersom man viser frem puppene og skriver "Free the nipple" over bildet er man kul, tøff og likestilt. Dersom man fullt påkledd holder opp et skilt som viser poeng i en boksekamp sier de som viser frem puppene sine at man lar seg seksualisere og at kvinner nedverdiges. Altså, nå er ikke jeg spesialist på filosofi, men jeg vil anta at de som vil frigjøre brystvortene på instagram kan selv få lov til å velge det, og de som vil tjene penger på å vrikke på rumpa og holde opp en poengsum kan få lov til å velge det. Det er jo to valg som frie mennesker gjerne må ta. Det slår meg at noen damer har en tendens til å være hverandres fiender. Selv synes jeg nok det er bedre at en dame i en trikot viser frem en poengsum, enn å få dyttet tilfeldige damers nakne pupper (og tilhørende oppmerksomhetsbehov) i ansiktet.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #19 Skrevet 12. februar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Søkte på henne, fant dette vrøvlet: .... Anonymkode: 40917...689 Og det er vrøvl fra BBC fordi? Syns dokumentarene med henne og Louis Theroux skiller seg ut som svært gode og aktuelle. Anonymkode: 06cde...b4e
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #20 Skrevet 12. februar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og det er vrøvl fra BBC fordi? Syns dokumentarene med henne og Louis Theroux skiller seg ut som svært gode og aktuelle. Anonymkode: 06cde...b4e Fordi det er det sedvanlige vrøvlet med, "alt er Putins feil!". Det er forsøk på å angripe russerne fordi de setter familieverdiene høyt. Hun har ikke noen respekt for den mannen som har invitert henne inn i sitt hjem. Men det er moro å se hvordan hun failer når hun prøver å konvertere konen hans til feminisme. Anonymkode: 40917...689 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå