Gjest BethD Skrevet 29. mai 2022 #1921 Del Skrevet 29. mai 2022 Jeg må bare le 😂 Classy og flottesen igår, burger king idag. ville ikke tv2 sponse mer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Woopida Skrevet 29. mai 2022 #1922 Del Skrevet 29. mai 2022 BethD skrev (53 minutter siden): Jeg må bare le 😂 Classy og flottesen igår, burger king idag. ville ikke tv2 sponse mer? Høres helt perfekt ut spør du meg! Jeg hadde valgt akkurat det samme dagen-derpå🤤😁 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken.strøken Skrevet 29. mai 2022 #1923 Del Skrevet 29. mai 2022 Stargaze skrev (4 timer siden): Jobbtur i fht hvor vi bor? Da er det et regissert opplegg for tv-programmet da. Huset er sponset, det har i hvert fall vært merket med annonse. Hvem i all verden «gifter seg» uten familie og gode (gamle)venner tilstede? Men kun likesinnede «famous» venner. Veldig rart. Og veldig kunstig. For en gjeng. Det der er jo bare en bloggerfest Men så er vi vel vant med at de juger så det renner av de😂 Er sponsa fra start til slutt😂😂 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 29. mai 2022 #1924 Del Skrevet 29. mai 2022 Alt er så overfladisk, ikke en eneste ekte følelse fra noen. I tillegg skal de gjennom 100 aktiviteter og ett såkalt bryllup på en helg. Hver sin smak 🙄 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 29. mai 2022 #1925 Del Skrevet 29. mai 2022 Kleint med samme antrekk på TL, MN og SE. Jeg er glad vi ikke er sånn i min vennekrets . Merkelig opplegg spør du meg 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 29. mai 2022 #1926 Del Skrevet 29. mai 2022 Woopida skrev (37 minutter siden): Høres helt perfekt ut spør du meg! Jeg hadde valgt akkurat det samme dagen-derpå🤤😁 Ja jeg også! Men det hadde jeg ikke trodd de gjorde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 29. mai 2022 #1927 Del Skrevet 29. mai 2022 Innsidenut skrev (6 timer siden): Så denne kommentaren nå. betalt bryllupet selv. Tviler på at det stemmer. Også svarer hun dette til en annen bruker på Instagram.. Kilde:Hentet fra Monica Nyhus sin instagram 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fullrulle Skrevet 29. mai 2022 #1928 Del Skrevet 29. mai 2022 (endret) Monica i talen: «Dette må vi gjøre igjen om 10 år for da har vi jo gullbryllup»…. Visste ikke at de alt hadde vært gift i 40 år…. Ref. Snapchaten til Sara emilie Endret 29. mai 2022 av Fullrulle 11 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 29. mai 2022 #1929 Del Skrevet 29. mai 2022 Fullrulle skrev (24 minutter siden): Monica i talen: «Dette må vi gjøre igjen om 10 år for da har vi jo gullbryllup»…. Visste ikke at de alt hadde vært gift i 40 år…. Ref. Snapchaten til Sara emilie 😂😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 29. mai 2022 #1930 Del Skrevet 29. mai 2022 Fullrulle skrev (33 minutter siden): Monica i talen: Dette må vi gjøre igjen om 10 år for da har vi jo gullbryllup……. sa hun det i talen? trodde det bare var tull og noe ironi når du skrev det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fullrulle Skrevet 29. mai 2022 #1931 Del Skrevet 29. mai 2022 elskersommer skrev (5 minutter siden): sa hun det i talen? trodde det bare var tull og noe ironi når du skrev det Nope hun sa det i talen. Ligger på snapchaten til saraE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 29. mai 2022 #1932 Del Skrevet 29. mai 2022 Bruker alle de samme sangene? Den der Barcelona sangen spyr jeg av nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 29. mai 2022 #1933 Del Skrevet 29. mai 2022 Fullrulle skrev (50 minutter siden): Nope hun sa det i talen. Ligger på snapchaten til saraE Er det mulig.. men nå er de snart hjemme og barna er snart på jobb igjen. Må jo ha vært himmelsk og ikke hatt kamera mot seg i så mange dager 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 29. mai 2022 #1934 Del Skrevet 29. mai 2022 (endret) Å nei, å nei så kleint! 🙈😜🤣 Hadde de nå bare vist selve vielsen som en naturlig ting, men her er det oppstilt posering på stranden, oppstilt trappenedgang osv. reklame for produktene osv. Hele greien er en planlagt forestilling! Hvor er det ekte, kjærligheten? Hvor er familie og barn som hadde vært verdens mest naturlige (og viktige!?!?) i en slik setting!? Ikke det at jeg vil se barna i denne reklamen, men poenget mitt…. Dette er bare så sykt og kommersielt som det går an å få det! Alt for reklamer og inntekt. Fy f… for noen falske vesener! Blir altfor dumt (og kleint). Hadde skammet meg! Endret 29. mai 2022 av Tiara07 22 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 29. mai 2022 #1935 Del Skrevet 29. mai 2022 Tiara07 skrev (5 minutter siden): Å nei, å nei så kleint! 🙈😜🤣 Hadde de nå bare vist selve vielsen som en naturlig ting, men her er det oppstilt posering på stranden, oppstilt trappenedgang osv. reklame for produktene osv. Hele greien er en planlagt forestilling! Hvor er det ekte, kjærligheten? Hvor er familie og barn som hadde vært verdens mest naturlige (og viktige!?!?) i en slik setting!? Ikke det at jeg vil se barna i denne reklamen, men poenget mitt…. Dette er bare så sykt og kommersielt som det går an å få det! Alt for reklamer og inntekt. Fy f… for noen falske vesener! Blir altfor dumt (og kleint). Hadde skammet meg! Apropos oppstilt trappenedgang. Så du når hun gikk ned trappa og liksom stoppa opp i vinduet for å se ut? Det var et «my soul left my body» moment…. Døde litt av kleinhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BLOMSTERKVAST Skrevet 29. mai 2022 #1936 Del Skrevet 29. mai 2022 Fullrulle skrev (2 timer siden): Monica i talen: «Dette må vi gjøre igjen om 10 år for da har vi jo gullbryllup»…. Visste ikke at de alt hadde vært gift i 40 år…. Ref. Snapchaten til Sara emilie 25 år er sølvbryllup,og 50 år er gullbryllup, 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg.no Skrevet 29. mai 2022 #1937 Del Skrevet 29. mai 2022 12 hours ago, Frøken.strøken said: Ingen av dems familier var tilstede, ei heller dems "vanlige"venner var tilstede, kun SoMe venner😂 Ett pr show uten like💩 De har noen "ikke-SoMe-venner" også der, men de ble ikke vist. Ser det på SoMe-profilen til felles kjente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karmaisabitch Skrevet 29. mai 2022 #1938 Del Skrevet 29. mai 2022 3 venninner i like kjoler på BurgerKing i Barcelona. Selv ikke 14-åringen ville gjort noe sånt. Og hva med å spise på en hyggelig tapasrestaurant??? Altså jeg gremmes! Samme hvor mye dagen derpå det er, 18 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 29. mai 2022 #1939 Del Skrevet 29. mai 2022 Karmaisabitch skrev (7 minutter siden): 3 venninner i like kjoler på BurgerKing i Barcelona. Selv ikke 14-åringen ville gjort noe sånt. Og hva med å spise på en hyggelig tapasrestaurant??? Altså jeg gremmes! Samme hvor mye dagen derpå det er, Like kjoler. Fy søren så utrolig kleint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 29. mai 2022 #1940 Del Skrevet 29. mai 2022 Tiara07 skrev (43 minutter siden): Å nei, å nei så kleint! 🙈😜🤣 Hadde de nå bare vist selve vielsen som en naturlig ting, men her er det oppstilt posering på stranden, oppstilt trappenedgang osv. reklame for produktene osv. Hele greien er en planlagt forestilling! Hvor er det ekte, kjærligheten? Hvor er familie og barn som hadde vært verdens mest naturlige (og viktige!?!?) i en slik setting!? Ikke det at jeg vil se barna i denne reklamen, men poenget mitt…. Dette er bare så sykt og kommersielt som det går an å få det! Alt for reklamer og inntekt. Fy f… for noen falske vesener! Blir altfor dumt (og kleint). Hadde skammet meg! Jeg er helt klart glad for at barna ikke er med men ble overrasket av at de ikke var med når foreldrene inngår nye ekteskapsløfter😟Det er jo den dagen som man skal dele med familien. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå