Gå til innhold

Monica Nyhus

Gjest Aloha88

Anbefalte innlegg

elskersommer skrev (56 minutter siden):

Takk og pris for at de er igjen i oslo

Ja, er veldig positivt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tough cookie skrev (9 timer siden):

Hva synes dere om filmsnutten Chris la ut, der han liksom er streng mot dattera fordi hun ikke vil legge seg?

Helt på trynet. Tenker mye som ikke tåler å høre dagens lys. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke han noen venner med seg på denne turen? Ser helt idiotisk ut🙈 Hun har fult av jenter med seg og han skal bare daffe rundt dem? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (16 minutter siden):

Har ikke han noen venner med seg på denne turen? Ser helt idiotisk ut🙈 Hun har fult av jenter med seg og han skal bare daffe rundt dem? 

Har tenkt det samme. Er jo bare damer med🌞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (11 minutter siden):

Har tenkt det samme. Er jo bare damer med🌞

stakkars mann 😕

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig merkelig opplegg!! Alt er sponset ser det ut for, føles liksom ikke så veldig ekte ut, bare enda en ting de har funnet på for å få oppmerksomhet og penger i kassen. Virker som de fleste av vennene som er med er influencere de også, er ikke lite tid som blir brukt på bilder osv!! 

Ja ja, villaen ser fet ut da. Men jeg klarer å irritere meg over at de hele tiden snakker om Barcelona når de er i Sitges, det er ikke det samme. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De snakker jo om at de har fri her og der. Så de er vel kunn der nede for bloggerne da Om det var ren ferie så har man vell fri hele tiden? 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det i morgen de skal ha "bryllup"? Og han skal da tilbringe kvelden i Liverpool drakt og følge CL finale antar jeg... Bra planlagt valg av dag...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (På 26.5.2022 den 11.41):

Hva synes dere om filmsnutten Chris la ut, der han liksom er streng mot dattera fordi hun ikke vil legge seg?

Jeg følger ikke disse kontoene. 

Fikk opp snutten på IG tror jeg det var, og…det er jo veldig trist å se på egentlig.

Man kan jo gjenta det tusen ganger - men for meg er oppstilte bilder en ting. Men sånne videoer…..det legger ikke engang jeg ut på min lukkede konto. 

Og så bruker influencere og særlig disse hele barnas oppvekst som inntekt 🤷‍♀️ Særlig filming synes jeg blir ekstra sårbart for ungene. Og så i en privat situasjon som legging 🤷‍♀️

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snute skrev (5 timer siden):

Ja ja, villaen ser fet ut da. Men jeg klarer å irritere meg over at de hele tiden snakker om Barcelona når de er i Sitges, det er ikke det samme. 

Samme her. Vi skal på jobbtur til Barcelona, men så viser det seg at vi skal til Sitges...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sol79 skrev (1 minutt siden):

Samme her. Vi skal på jobbtur til Barcelona, men så viser det seg at vi skal til Sitges...

Sitges er en by ca 4 mil syd for Barcelona.  Blir omtrent som å si at man er i Oslo når man egentlig er i Drammen 🤣

Får noen ganger disse menneskene opp i feeden på Snap, tror det må være de mest slitsomme jeg har hørt/sett, gneldrete stemme og påklistret glis. Hvordan de kan leve av å være influencere er meg en gåte. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på en eller annen snap at de skulle bli 30 stk i morgen, så må vel være flere på vei. Men merkelig opplegg hele greia. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Fullrulle skrev (56 minutter siden):

Jeg orker nesten ikke se på, det er så cringe…  

Så utrolig kleint. Og de har jo like ræva klessmak alle 3. hele opplegget er jo superpinlig. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette opplegget de driver med nå, er noe av det pinligste jeg har sett. Må da kun være for å få noe innhold til bloggerne ? 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv midt under «vielsen» mens de står og holder hverandres hender ser Monica bort på en av de som filmer - smiler, poserer og tørker bort en tåre. Det her er noe av det kleineste og mest oppstilte jeg har sett. Tre voksne damer som flyr rundt, filmer, poserer og går og snakker til hver sin mobil som en eller annen 13-åring. Hvem blir inspirert av dette? 

• Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...