Gå til innhold

Monica Nyhus

Gjest Aloha88

Anbefalte innlegg

Sol79 skrev (6 minutter siden):

Helt vanlig. Mange som gjør det hele tiden for å få en ekstra uke i Syden. Det får ingen konsekvenser så lenge man er under fraværsgrensa. Da kan man i teorien bli skrevet ut og miste skoleplassen.

Ikke på barneskolen fram til og med ungdomsskolen? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

BLOMSTERKVAST skrev (3 timer siden):

Ser hun skriver de er på jobbtur,Hva er de hun jobber med? 

Hun lever av å selge sjelen til ungene sine. 

• Liker 22
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (1 time siden):

Hun lever av å selge sjelen til ungene sine. 

hun minste blir jo filmet hele tiden.. forkastelig

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis det er en jobbtur,  burde ikke alle snappene være merket med reklame?

er jo bare noen, og de som er uten er fra samme sted/hotellet som de med

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pasha skrev (4 timer siden):

De er helt elendige til å merke reklame riktig. 

I tillegg eksponerer de altså ungene fullstendig uten filter. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De filmer sikkert til Bloggerene. Rekner med fornyelsen av eksteskapsløfte skal filmes og sendes på bloggerene også.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pasha skrev (13 timer siden):

har selv tenkt på dette med merking.. alle disse innleggene skal vel merkes?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøbelsara skrev (8 timer siden):

De er helt elendige til å merke reklame riktig. 

I tillegg eksponerer de altså ungene fullstendig uten filter. 

jeg ser at han eldste er ikke med så mye på filmene som de tre andre. Har han sagt stopp tro?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trykket abonner på Snap, måtte ha av lyden og trykke fort gjennom..etter to dager avsluttet eg abonnent på snap… 

HVORDAN I HULESTE kan disse ha mye følgerne og folk som ❤️❤️❤️dem og hyller de opp i skyene?? Fybsøren for et slitsomt MAS og hinsides filming av ungene.

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yngste stakkar, eksponert kontinuerlig i våken tilstand, så lenge hun ikke er i barnehagen. Blir nok et opprør der etterhvert.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (3 timer siden):

Yngste stakkar, eksponert kontinuerlig i våken tilstand, så lenge hun ikke er i barnehagen. Blir nok et opprør der etterhvert.

jeg blir lei meg og sint på vegne av barna i den familien. Snart drar de på tur for og gifte seg. da blir det igjen masse film og bilder av barna. Noen her nevnte bloggerene, så Da blir det masse på tv i tillegg.

Kjære Monica og Chris.. kan dere ikke bare slutte all denne eksponeringen av barna? Håper det snart kommer en lov som forbyr dette. La barna være barn. Slutt og tjen penge på de

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gladidagogså skrev (14 timer siden):

Trykket abonner på Snap, måtte ha av lyden og trykke fort gjennom..etter to dager avsluttet eg abonnent på snap… 

HVORDAN I HULESTE kan disse ha mye følgerne og folk som ❤️❤️❤️dem og hyller de opp i skyene?? Fybsøren for et slitsomt MAS og hinsides filming av ungene.

Også all den reklamen for klær og posering, posering, posering…. Jeg klikker stort sett fort gjennom hvis jeg gidd se… 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol79 skrev (På 20.5.2022 den 12.47):

Helt vanlig. Mange som gjør det hele tiden for å få en ekstra uke i Syden. Det får ingen konsekvenser så lenge man er under fraværsgrensa. Da kan man i teorien bli skrevet ut og miste skoleplassen.

Skolen har dessverre veldig få sanksjonsmuligheter og den de har, skrive ut barna, går mye hardere ut over barna enn de voksne som neppe bryr seg mye. 

Hvis unnskyldingen er jobbtur må man konstatere at de har en jobb som ikke er forenlig med barn i skolealder. Mange har måttet bytte jobb for å få det til å passe med barn. Det er ikke uvanlig. Denne stadige prioritering av jobb (eller "jobb" for den klarer de heller ikke ref manglende reklamemerking) over noe av det viktigste man kan gi barna sine, en stødig hverdag hvor man viser man prioriterer utdanning er forstemmende. 
Legger til: Hvis "jobbturen" er så helt nødvendig så har de en ekstra voksen med som i stedet kunne ha vært hjemme med barna og sørget for å gi barna det foreldrene ikke får til. 

Endret av Inocybe
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inocybe skrev (1 time siden):

Skolen har dessverre veldig få sanksjonsmuligheter og den de har, skrive ut barna, går mye hardere ut over barna enn de voksne som neppe bryr seg mye. 

Hvis unnskyldingen er jobbtur må man konstatere at de har en jobb som ikke er forenlig med barn i skolealder. Mange har måttet bytte jobb for å få det til å passe med barn. Det er ikke uvanlig. Denne stadige prioritering av jobb (eller "jobb" for den klarer de heller ikke ref manglende reklamemerking) over noe av det viktigste man kan gi barna sine, en stødig hverdag hvor man viser man prioriterer utdanning er forstemmende. 
Legger til: Hvis "jobbturen" er så helt nødvendig så har de en ekstra voksen med som i stedet kunne ha vært hjemme med barna og sørget for å gi barna det foreldrene ikke får til. 

I dette tilfellet trengte de vel barna for å gjøre jobben - å reklamere for en familie resort i Tyrkia. Tragisk!! 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
snute skrev (37 minutter siden):

I dette tilfellet trengte de vel barna for å gjøre jobben - å reklamere for en familie resort i Tyrkia. Tragisk!! 

ja ja... da vet jeg om hvilket sted jeg ikke skal dra til om jeg skal til Tyrkia..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snute skrev (1 time siden):

Det var altså barna som var på jobbtur…triste saker.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bør dette foreldreparet lese:

https://www.barnevakten.no/trakker-du-over-barnas-rett-til-privatliv/

spesielt denne delen:

Barns rett til personvern – en lovfestet rett

Barn har beskyttelse gjennom barneloven, og foreldre skal alltid utøve foreldreansvaret med barnets beste for øyet, sier Grønvold. Dessuten er barnets beste, samt barns rett til privatliv, nedfelt i FNs Barnekonvensjon.

– Det er viktig å huske at barnets beste faktisk betyr barnets beste, og ikke blir snudd på hodet som et «ikke til skade»-prinsipp. Det er faktisk slik at deling av barnebilder skal være direkte til barnets beste. Dette er oppfylt noen ganger, men slett ikke alltid, sier Grønvold.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...