Gjest Twistdott Skrevet 9. februar 2021 #821 Skrevet 9. februar 2021 Jeg må sykle på ergometersykkelen pga av noe vondter, og ser de da på Bloggerne.... i tillegg til at de popper opp over alt ellers. Det er så jeg kjenner at jeg blir småflau på deres vegne. Den «småkranglingen» dem i mellom, som er så godt planlagt og tilrettelagt, er så utrolig klein å høre på. Når hele familien i hvite joggedresser........... Hva de lever av skjønner jeg ikke, og at de orker å henge sammen hele tiden.
Poyse Skrevet 9. februar 2021 #822 Skrevet 9. februar 2021 De lever av å ha solgt grønne joggedresser, i alle størrelser. Nå skal de selge hvite joggedresser I ALLE STØRRELSER 😂😂😂😂 Det har ligget i kortene lenge, men aldri merket med reklame når de har på de hvite, ENNÅ......... 15
Kollontaj Skrevet 9. februar 2021 #823 Skrevet 9. februar 2021 Poyse skrev (Akkurat nå): De lever av å ha solgt grønne joggedresser, i alle størrelser. Nå skal de selge hvite joggedresser I ALLE STØRRELSER 😂😂😂😂 Det har ligget i kortene lenge, men aldri merket med reklame når de har på de hvite, ENNÅ......... Seriøst? 5
Poyse Skrevet 9. februar 2021 #824 Skrevet 9. februar 2021 Kollontaj skrev (2 minutter siden): Seriøst? Ja, helt seriøst. Vent og se. i tillegg lanserer de snart «Babyboksen» sammen med Sara Emilie 4
Stargaze Skrevet 9. februar 2021 #825 Skrevet 9. februar 2021 Har også lagt merke til at alle pister med kosedressene de selger mangler merking. Når de stadig stiller opp på bilder med, så er det reklame for eget produkt og SKAL merkes som reklame. Bare å melde inn til Forbrukertilsynet. Lurer ellers på om det faktisk er noen som kjøper like kosedresser til hele familien? Her hadde de dødd om jeg hadde foreslått det.. 7
Måne Rampelyset Skrevet 9. februar 2021 #826 Skrevet 9. februar 2021 Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin.
Tuttifrutti843950 Skrevet 10. februar 2021 #827 Skrevet 10. februar 2021 Herregud så mye sensur det er på KG... 9
Kikkisixx Skrevet 10. februar 2021 #828 Skrevet 10. februar 2021 Må berre sei eg syns det var heilt rått å sjå Chris på klatring... ta på handsprit og so pust-tørke hendene før han går i klatreveggen 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Can’t fix stupid! 49
Tough cookie Skrevet 10. februar 2021 #829 Skrevet 10. februar 2021 (endret) Trude4 skrev (På 4.2.2021 den 12.43): Hva er problemet? Korona? Barna? Eller at demmes jobb som Influenser ikke er viktig nokk? Du mener at deres jobb som influencere ikke er viktig nok? Endret 10. februar 2021 av Tough cookie 1
Tough cookie Skrevet 10. februar 2021 #830 Skrevet 10. februar 2021 Jeg tror at kåken på Grünerløkka er sponset.. Det må da koste flesk å leie en såpass stor 4(5) roms leilighet midt i Oslos indrefilet? Har ikke registrert at de leier ut huset der hjemme. 11
Gulvplanke Skrevet 10. februar 2021 #831 Skrevet 10. februar 2021 3 hours ago, Tough cookie said: Jeg tror at kåken på Grünerløkka er sponset.. Det må da koste flesk å leie en såpass stor 4(5) roms leilighet midt i Oslos indrefilet? Har ikke registrert at de leier ut huset der hjemme. Kanskje de har byttelånt hus med noen som ville komme seg ut av Oslo hvor det er lockdown på 3. måned? 😛 Hilsen Osloborger som gjeeeeeerne skulle bodd et annet sted akkurat nå. 4
Gjest MrsMacchiato Skrevet 10. februar 2021 #832 Skrevet 10. februar 2021 Gulvplanke skrev (11 minutter siden): Kanskje de har byttelånt hus med noen som ville komme seg ut av Oslo hvor det er lockdown på 3. måned? 😛 Hilsen Osloborger som gjeeeeeerne skulle bodd et annet sted akkurat nå. Jeg var akkurat i området der, og så at huset så ubebodd ut. Kanskje du kan sende en DM og be om å få leie? 😄
Flettfrid Skrevet 11. februar 2021 #833 Skrevet 11. februar 2021 Den rosa onepicen er det en del av den nye kolleksjonen tro? Rosa og hvitt/ivory 😊 1
Gjest MrsMacchiato Skrevet 11. februar 2021 #834 Skrevet 11. februar 2021 Ikke så viktig med den énmetersregelen, gitt. Ref nyeste story på IG hvor hun har besøk av ei fra Kristiansand, hvor de står klin inntil hverandre på bildet 🙄
Lopploella Skrevet 11. februar 2021 #835 Skrevet 11. februar 2021 Ut fra det lille jeg har sett av denne familien: Hvem i alle dager kan synes dette er interessant? Muligens foreldrene deres, med babysnuttene, men selv de må vei kanskje få litt nok. 24
Tuttifrutti843950 Skrevet 11. februar 2021 #836 Skrevet 11. februar 2021 Lopploella skrev (3 timer siden): Ut fra det lille jeg har sett av denne familien: Hvem i alle dager kan synes dette er interessant? Muligens foreldrene deres, med babysnuttene, men selv de må vei kanskje få litt nok. Det er det som er spesielt... jeg tenker det samme. Men hvorfor/hvordan i alle dager har de så mange følgere og tjener rått på dette da?? 😳 9
Meg.no Skrevet 11. februar 2021 #837 Skrevet 11. februar 2021 52 minutter siden, Tuttifrutti843950 said: Det er det som er spesielt... jeg tenker det samme. Men hvorfor/hvordan i alle dager har de så mange følgere og tjener rått på dette da?? 😳 Mange av de samme som er på dette forum, åpenbart. Synes jeg leste at de har kjøpt følgere, men vet ikke om det er riktig. Vil tro det er mange småbarnsmødre som følger dem- de av dem som er opptatt av fashion og utseende. Nok en del fra lokalområdet deres. Innholdet deres er fullstendig platt. Men jeg tror ikke Monica er helt dum. Hun fornemmer å legge opp "historien" slik at folk besøker plattformene deres igjen, og igjen for å se hvordan det går med dem 3
Gjest Humoristen Skrevet 12. februar 2021 #838 Skrevet 12. februar 2021 Hei, jeg er litt ny her og jeg ser på Bloggerne siste sesong nå på tv. Men hvem er egentlig Monica og mannen??? Kan noen fortelle meg ? Their way to fame liksom...
pwy90 Skrevet 13. februar 2021 #839 Skrevet 13. februar 2021 Hvor mange ganger i uka skal Monica legge ut stories om hvor takknemlig hun er?😂 2
WhiteSwan Skrevet 13. februar 2021 #840 Skrevet 13. februar 2021 Har hun redigert hud og øyne her? Det ser sånn ut 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå